Brynäs IF

728050 inlägg · 7962 ämnen

Kvartsfinal 4

« · 66491 · » Till forumet

Sv: Kvartsfinal 4
Brynässpelarna är trötta nu.
Kommentera

Nu är det pinsamt och se hur fruktansvärt lätt FBK avväpnar Brynäs.FBK får nästan göra som dom vill i Brynäszon!
Kommentera

Det stod ju i den första Brynäsboken att en flickvän till ett nyförvärv fick lön av Brynäs och den var högre än vad Masken hade...
Kommentera

Ta ett slagsmål!
Kommentera

Brynäs kommer inte ur zon!
Kommentera

Lilljanne.

Ingen aning. Det står i regel aldrig vilka fler klubbar som konkurrerat om spelaren när han väl är värvad. Linköping och Frölunda ville t.ex ha Bissett efter säsongen 98/99. Man erbjöd en jävla massa mer pengar än BIF kunde men Bissett valde ändå Brynäs. En del spelare värderar andra saker än bara pengar.
Kommentera

Gavlerinken: det visar väl bara hur taskigt Masken tjänade.
Kommentera

Kan nån förklara varför Roger ständigt kört med tre kedjor när vi har spelare till en fjärde? Det kan ju vem som helst räkna ut att dom aldrig orkar... Han har ju sagt hela tiden att han skulle köra med 4 kedjor... Och varför plockades Östling hit?
Kommentera

Sjödin utv! Pinsamt och se vårt älskade Brynäs så utspelade, dom ser ut som ett junisgäng!
Kommentera

det är lugnt. vi vänder.
Kommentera

Lilljanne:
Det visar väl på varför stjärnorna drar ifrån klubben och varför inga nya kommer hit...
Kommentera

Lokinju...... Man kan alltid drömma.... *suck*
Kommentera

Gavlerinken: Dom som ska spela i fjärdefemman är väll helt enlelt för dåliga.
Kommentera

Lokinju: Sitter du och röker nåt du inte borde?
Kommentera

Stod det verkligen så Gavlerinken. Du menar "Brynäs 80 år" ? Vet inte hur många gånger man läst den men när man börjar glömma bort såna saker vet man att det är dags att läsa den igen. :)
Kommentera

Asplund är skitbra, synd bara att resten är dåliga!
Kommentera

Micke: det kan nog stämma. Spelare man redan har tycks man ibland lyckas bjuda ordentligt på. Vi får väl se hur man fixar att behålla Soling och Rudslätt. Jag gissar att båda spelar i ett annat lag nästa år. Jag hoppas jag har fel.
Kommentera

Lundström.. Brukar det inte vara så ? Backarna försvinner jämt....
Kommentera

Märkligt att Asplund är bra när resten av spelarna är dåliga. Och tvärt om. Dåligt sammarbete eller?
Kommentera

5-2! Vilken lekstuga dom har!
Kommentera

micke:
Så stod det i kapitlet om Masken...
Torgny:
Att dom är för dåliga tror jag icke på. Bacon är rätt skaplig, Danielsson och Wågen med...
Fjärdelinorna innehåller för övrigt aldrig några stjärnor, dom ska spela för att avlasta dom andra kedjorna...
Kommentera

Bara modo vinner så :)
Kommentera

micke:
Skulle tro att han menade Mats Kihlströms fru...
Han var den enda etablerade dom värvade under den tidsperioden..
Kommentera

Herregud!!!
Kommentera

FAAAAAAAAN!
Kommentera

Om Brynäs ska ha någon som helst chans att mäta sig med FBK,DIF,HV71 och MIF som ska storsatsa nästa säsong så måste det hända något rejält, för annars så sitter vi här nästa säsong och snackar missat slutspel eller kvalserien!
Kommentera

Vi ger oss aldrig! Nu vänder vi.
Kommentera

*gråter*
Kommentera

Brynäs har givit upp.
Kommentera

Jaja, det är ju ett 90-årsjubileum den 27 april. Någon som skall dit??
Kommentera

Var förstafemman med då BIF bildades?
Kommentera

Är Larsson förbannad?
Kommentera

Det får inte vara sån här fruktansvärt stor skillnad mellan 2 elitserielag! Man skäms ju för fan och se skiten!
Kommentera

Hehe... tycker att du är lite elak nu, Lokinju...
Kommentera

Kunde inte Brynäs ha vunnit en enda match... Bara för att visa Färjestad att dom inte fick en lätt vinst. Det blev väl två matcher som Färjestad fick kämpa för segern men annars har det varit för lätt. Dags att byta ut Melin kanske ?!
Kommentera

Nu börjar det grinas från Brynäs,inte första gången det händer när man ligger under!
Kommentera

Nä. Nu skiter jag i det här. Tacka vet jag Woxlin och grabbarna på Strömvallen. Och tacka vet jag SAIK som kommer återupprätta gästrikeäran på söndag. Låt huvudena rulla till nästa säsong. Nu blir det revolt!
Kommentera

Vad visar klockan i Karlstad?
Kommentera

Nu skäms man över Brynäs uppträdande på isen, Sjödin får matchstraff för att han medvetet försöker skada Wallin! Gillar inte Wallin, men nån måtta får det vara! Larsson också utvisad men bara 2 min!
Kommentera

Vi leder iallafall inläggsligan överlägset på hockeysnack denna vecka..alltid något!!!
Kommentera

Precis vad jag tänkte säga.. Och Lundberg leder inläggen.. :) Grattis Lundberg
Kommentera

Är det någon som har några förslag på vad som måste göras inför nästa säsong för att inte Brynäs ska missa slutspel eller åka ur? Snälla kom med åtgärdsförslag!
Kommentera

Nej, nu skiter jag i denna säsong. Loggar ut, stänger av radion och drömmer om att få se rubriken i Aftonbladet imorron. "Brynäs storsatsar - kontakt har tagits med Honken, Dackell och Westlund. Gevalia och Korsnäs går in med 40 mkr". Vi hörs.
Kommentera

bra att någon reagerar...
Kommentera

Lundtröm... Byta ut Melin... Få in bättre spelare (backar i alla fall)
Kommentera

Laila:
Jag tycker nog att Brynäs gjort helt okej motstånd..

Senaste matchen i Gavlerinken var ju närmast utskåpning i slutet av första och framförallt andra perioden, samma sak i första matchen..

Men sen gör brynäs misstaget man alltid gör; backar hem direkt i tredje och blir helt överkörda.. och man har inte längre en målvakt som kan stå upp för ett helt lag som man hade i lillhonken!!

Det är synd att man inte kan tåga på så där fint i tre perioder, att man sen blir utklassad i Karlstad va väl inte oväntat direkt!!
Men jag undrar hur många lag som har haft 40-26 i skott mot FBK i år.. det är nog inte många det...

Synd bara att dom inte listar ut svagheterna i Gerbers nättak!!!

Vi kommer igen till nästa säsong helt enkelt, hoppas bara att Soling kan stanna!!
Kommentera

P3 utvisad! Asplund matchens lirare, det kunde ha stått 10-2 om inte Aspen stått! Melin blir tillsagd att lugna ner sina spelare! 6-2 Jenni!
Kommentera

Jag tror Indianerna vinner SM-guld.
Kommentera

Brynäs får avsluta matchen antingen 5-3 eller 5-4!
Kommentera

Tack o adjöken för den här säsongen.. Ses igen nästa år med ett 90% bättre o starkare lag....
Kommentera

« · 66491 · »