Brynäs IF

724525 inlägg · 7958 ämnen

Kyröeffekten

« · 464422 Till forumet


Sv: Kyröeffekten
sylf: Jag läste ämnet och tycker fortfarande att frågan är befogad. Herr sylf kanske kan upplysa en mindre förstående vad konstruktivkt betyder?
Kommentera

Sv: Kyröeffekten
sylf: jag skrev "kolla på" - han kanske hittar någon ny Mikael Wiklander.
Kommentera

Sv: Kyröeffekten
Busen: " Konstruerande,nyskapande,uppbyggande" Stämmer det inte ring Horace Engdal.
Kommentera

Sv: Kyröeffekten
Jesus: "elaka tungor svajat"

Det där har alla chanser att bli klassiskt. "Efter att elaka tungor svajat gjorde Brynäs pytt av Mora."

Det där med medgångssupportrar är väl ganska ointressant, va? Jag är en ömsint, harmoniskoch mjuk kille som gillar långa skogspromenader och jag skiter i stort sett hur andra hanterar sina känslor. Det jag tycker är motbjudande är när andra talar om hur jag borde reagera, tänka eller tycka. Och ska jag välja lag, mellan dom som klagar som fan efter varje förlust och dom som talar om att man inte får klaga, är valet enkelt. Tyck vad fan du vill men tala inte om för mej vad jag ska tycka. Capisce?
Kommentera

Sv: Kyröeffekten
Lilljanne: Det där var konstruktivt :-)))
Kommentera

Sv: Kyröeffekten
70 Rodrigues: Gör det då Lilljanne till en motgångssupporter? :-))
Kommentera

Sv: Kyröeffekten
sylf: Så mycket motgångar som Brynäs haft dom senaste åren måste definitionen bli: En medgångssupporter är en som inte håller på Brynäs. Dom största medgångssupportrarna finns givetvis i mästarlaget (vilket det nu är).
Se´n har vi rundgångssupportrarna! Det är dom som byter lag då och då.
Och så portgångssupportrarna! Jag har en i min portuppgång. Ibland knoppar han i källaren också.
Lakritsstångssupportrarna, trånggångssupportrarna, plingplongsupportrarna och vildvittrorna.
Kommentera

Sv: Kyröeffekten
sylf: Tycker ni behandlar en ung lovande kille på ett bedrövligt sätt. Grabben är ju hur mycket Brynäsare som hellst. Man kan med enklare metoder rätta till småfel. En ryggdunk hade kunnat vara befogad. Och jag håller faktiskt med "Jesus" till viss del.
Kommentera

Sv: Kyröeffekten
El Aka Ali: Jag med! Vore han här skulle han få en kram.
Kommentera

« · 464422