1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 447067 inlägg · 7963 ämnen

Laget till nästa år

Sv: Laget till nästa år
Huge mfl : Jag får väl som Leksing be om ursäkt för min "vän" mattias-74 mindre genomtänkta svar till er , det bästa är om ni låter bli att svara honom eller stänger av honom i den här boken , han tillför ändå inget av värde .

Sen håller jag med Huge om det mesta i sina försök av undervisnig till någon som vägrar läsa svaren eller inte fattar vad han läser :)  

Alisandali:

Svara på frågan själv? Är det kunnigt folk som suttit i styrelsen? Det var det jag reagerade över när Huge skrev. 

Jag får väl passa på att be om ursäkt att jag brusade upp. Det var inte med mening och jag tror de flesta vet om det.

arnio:
"mattias - 74: vad är syftet med dina aggressiva inlägg i brynäsboken???"

Ja, man blir ju väldigt förvånad när det är "aggressiva inlägg i brynäsboken"...det har ju aaaldrig hänt förr :s

mattias - 74:
HAHAHA!!!
Kallar du det DÄR för att "brusa upp"...??
Trodde du var frekvent besökare i våran bok...

Horace76c: 

:-) aaaldrig nånsin.

mattias - 74: jag förstår dig, ingen fara jag har en lillebror som åxå är sjuk i LIF sjukan fast jag älskar han ändå :).... för mig är LIF lite som en bror. Jag får gärna bråka med han,jävlas, tillomed ge han stryk hmm han är betydligt större än mig faaann :). du förstår men ingen annan än jag ska bråka med han. Samma sak med LIF jag försvarar er jämt när folk från DIF,AIK osv bråkar med er. Så jag hoppas att det ordnar till sig

kram från en Brynäsare :)

Horace76c:

Det är alltid lika roligt och läsa här inne, speciellt efter en Brynäsförlust ^^ ;)

mattias - 74: Äh, här inne låter det ju likadant oavsett om Brynäs vinner eller förlorar ;)

Leksands lag i år känns lite så Brynäs ifjol, många unga talanger och en fantastiskt PP! Tror att Leksand-Express kommer nå fram till Station Elitserien denna gång :)  (Synd, finns en del talanger där jag gärna ser i BIF ;))

Bertilsson är nära att förlänga kontraktet med 2-3 år. MUMMA!

Brynäslegenden: vore väl najs :) men vill inte Philly ha över han?

Sheena Punkrocker:

Flyers släppte rättigheterna till honom ifjol.

tompap71: glöm va ja sa då ;P

Vore riktigt pissigt om RR lyckas att plocka med sig både Forsberg och De La Rose förutom dom redan "klara" spelarna Burakowsky och Djuse. Forsberg och även De La Rose vill jag VERKLIGEN se i Brynäs nästa säsong. Klart att RR har ett stort övertag på dessa killar eftersom han är landslagschoach.. Hur troligt tror ni det är att RR lyckas plocka över dom alla till FHC kontra att FF och De La Rose landar i BIF?

HappyX3: De La Rose kan hamna i Brynäs. Han är riktigt bra polare med några av Brynäs unga gossar.

Redigerad kommentar

Peja:

Ser hellre De La Rose i Frölunda av vissa anledningar ;)

« · 1542490