Brynäs IF

723945 inlägg · 7957 ämnen

Läkerol Arena

« · 654805 · » Till forumet


Sv: Läkerol Arena
65selander: Jaså, smakade den bra? var den bitter eller söt?
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
micke: Det blir nog svårt att fixa en garderob för 8200 jackor.
Jag tycker att det vore kul om lokala band fick spela i pauserna.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Det finns ju alltid plats under stolarna. Tänk, första hallen, med lådor, med lucka under stolarna, där man kan lägga dricka, kläder m.m. Skulle väl inte va så dumt?
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
arnio: Jag känner en kille detta hyfsade band:  www.kent.nu

Iofs inte så lokat direkt,men jag lovar fulla hus:-)
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Bissett19: Jag menar............se länk!
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
65selander: Hoppas bara att det inte var något gammalt hemkört vin du körde i dig....

Det brukar sällan vara lyckat att dricka bottenslattar. :-)
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
JanT: Slattar är klart underskattat:-)
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
JanT: Så länge man silar det mellan tänderna så brukar det gå bra. Man får offra sig för konsten vet du ;)
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Bissett19: Kom igen nu Bisset!!!

Kent - ???

Du vet precis som jag att det bara finns en enda riktig svensk rockstjärna;

JOAKIM THÅSTRÖM.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Bissett19: Om man dricker dom i måttliga mängder kan det möjligen gå an.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
GävleLasse: Undrar vad Selanders spådom kan innebära?

Låt se...

Bottenslatt, Finland, Alkohol.

F-n, hade inte nubben handlat spelare idag så hade jag gissat på Marko Jantunen direkt! :-)))
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
JanT: *skratt* Och hade det varit avslagen pripps blå så hade det helt klart varit Daniel Rydmark.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
GävleLasse: Det finns säkert någon okänd 3:e line center som Sundlöv kan vaska fram ur de Finländska skogarna. ;-)

Allvarligt talat så tror jag att den största chansen att hitta ett bra nyförvärv finns om man handlar hos något av de finska bottenlagen. Att spelare från finska klubbar gått till ES-lag är ett faktum som inträffat varje år vid den här tiden sedan den SM-Liiga stängdes.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
JanT: Thåström är okej,men KENT äger!!


Men det där tar vi ett annat forum va?...........:-)

Kommentera

Sv: Läkerol Arena
JanT: Fågan är dock om en sådan kille skulle tillföra så mycket mer än bredd. Jag ser hellre att man letar fram en spelare som kan höja Brynäs rent spelmässigt. Allra helst ser jag att det kommer två spelare. En back och center. En del svamlar om att nya spelare skulle bara röra om och skapa oro i truppen, nåt jag tar för meningslöst svammel. Så länge man måste fylla ut leden med juniorer finns det gott om plats för nya legionärer.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
JanT: HELVETE,jag tror vi är överens.THÅSTRÖM RULES!!!
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
sylf: FAN FAN FAN...:-)
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
sylf: Håller med till viss del. Dvs Ebba Grön, sen har han bara blivit knepig.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Bissett19: ...och om m,an tycker att Kent bara kan göra en låt och Thåström inte kan hitta tonen, vart går man då? Naturhistoriska muséet, avdelningen för fossila fynd?
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Jompe:............Då tycker jag man ska köpa en hel Cd o inte bara en singel:-)
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Bissett19: Point taken, men alla Kentlåtar jag hört låter likadant. Hjälp. Thåström i Ebba Grön var sensationell, men sen... OK, skjut mig, men jag tycker fortfarande att Born to Run är den bästa rock-LP:n nånsin. Men handlar detta om Brynäs??
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
sylf: Det här börjar bli otäckt. Häromdagen var jag överens med Rodrigues, nu är jag överens med dig.

Vem f-n ska man klaga på nu???? ;-)))
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Jompe: Fredagskväll Jompe, fredagskväll.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
JanT: När man överens med alla är det illa. Strindberg skrev föraktfullt om "den där djäveln som alla älskar".

Kan Du inte hitta nån annan att bråka med så vet Du att jag alltid ställer upp...
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Jompe: Inte direkt,men det kan vara kul att ventilera andra saker så här tre dagar till nästa match,alla låter likadant?Så jävla bra allihopa!!
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Hong Kong: ...och alla moderatorerna sover?
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Jompe: Thåström = Rockikon Brynäs = Hockeyikon.

Det finns ju i alla fall en gemensam plattform.

Nu skall jag spå i kaffesumpen för att se vilken spelare som mormor tänker presentera i nästa fönster. Därefter läggdags......God Natt!
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Bissett19: Finns bara ETT riktigt rockband på denna planet, och det är kultbandet KISS.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
70 Rodrigues: Sen när slutade du ha Elvis som no:1 ?
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Hong Kong: Elvis är fortfarande "The King" men Kiss är det ABSOLUT bästa rockbandet alla kategorier. Konserten på Stadion 1997 glömmer jag aldrig, vilket framträdande, kärringarna på Östermalm satt i sina våningar och skakade av skräck :-)
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
70 Rodrigues: Hörru,åttitalet är slut!!
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Bissett19: 80-talet tar ALDRIG slut, KISS rules :-)
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
70 Rodrigues:
70 Rodrigues:
Kul att se att det finns rättroende här, KISS rockar!

Och för övrigt så har dom inte alls lagt av!
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Clubsport:Enligt obekräftade uppgifter är Paul Stanley påtänkt som öppningsakt för den turné som enligt Vince Neil är på gång med Mötley Crüe och Aerosmith som co-headliners senare i år. Innan något sådant skulle kunna bli verklighet skulle Paul dock först och främst behöva bli av med sina fortsatta höftproblem. Dom rockar var för sig men inte som grupp just nu, förhoppningsvis så blir det ändring på det längre fram!!
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
70 Rodrigues:
Där vore man gjuten om det blir verklighet.
Pauls solo cd är ju inspelad och klar, lär komma ut så fort han hittat ett skivbolag...
Ace är ju positivt inställd till en comeback i bandet om tillfället är rätt.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Bissett19: Det raderas ju som fan i Timrås gästbok!
Du tror att krögarna i Sundsvall kommer att göra vågen när Jantunen kommer,

Men jag tror
avund stor
uti Gävle bor!
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
orion:Här raderas nada tydligen:-9
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Bissett19: Heder och ära för det!
Våra suddgummikillar är inget jag skulle vilja ha i närheten av en avfyrningsramp för missiler...dom trycker för säkerhets skull!
Leve takhöjden!
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
orion: "Leve takhöjden!"

Äntligen n å t som skulle kunna hänvisas till tråden ;)
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Jompe:
"...och om man tycker att Kent bara kan göra en låt och Thåström inte kan hitta tonen, vart går man då? Naturhistoriska muséet, avdelningen för fossila fynd?"

Jag tycker bara mer och mer om dig för varje dag din gamle västkuststofil. Men ta med Bruce Springsteen och überskitbandet Rolling Stones också - hur någon civiliserad människa kan tycka om detta ostämda gitarrskrammel och 60-åriga gubbj-vlar som utstöter tonårsbröl övergår min finkulturella kapacitet.

Däremot instämmer jag helt i Sigtuna-Elvis lovprisande av Kiss - underbart, och naturligtvis Gävle-jag-mötte-Lassie som till slut hittade helt rätt i den här diskussionen: Deep Purple är världens genom tidernas bästa band, det har jag bestämt. Samtidigt får ni inte missa Judas Priest, en hallonblomma i rymden.

Biff Byford for president.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Huge:
"Ja, tänk vad mkt hos en själv man kan se i andra.... :-)"

Du kanske inte märker det själv, men oj så mycket djupare du sjönk i pronoidgyttjan där ;-)

Får jag ta en bild på dig? Jag jobbar som fotograf på Nationalencyklopedin ;-)
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Knogen: "Nationalencyklopedin"

Klarar du att säga det efter 12 bira? ;) Det gör inte jag
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
orion: Härligt.............tur att inte Dreamteam har nåt suddgummi här:-)
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
GävleLasse:
Jag är halvvägs nu....och...gills det att skriva? :-) Annars får jag nog säga pass på den frågan :-)
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Fick faktiskt svar från Brynäs idag angående medlemsbokningen.
Köper hennes förklaring fullt ut att arbetsbelastningen är hård på kansliet under byggnationen. Fast dom har iof alltid klagat på att medlemmar inte hämtar ut förbokade biljetter...
Jobbigt att sprätta kuvert vettu!
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Clubsport: "Fick faktiskt svar från Brynäs idag angående medlemsbokningen.
Köper hennes förklaring fullt ut att arbetsbelastningen är hård på kansliet under byggnationen. Fast dom har iof alltid klagat på att medlemmar inte hämtar ut förbokade biljetter...
Jobbigt att sprätta kuvert vettu!"

Lätt att lösa: En bokad biljett finns för avhämtning på kansliet under 2 arbetsdagar. Sen är den borta för den som har bokat.

Visst om de inte hinner så hinner de inte. Men det känns lite som en bortförklaring. Detta kan man organisera upp.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Jonas: Ännu enklare, bokar du en biljett så är du tvungen att betala den aternativt avboka i god tid. Detta är på gång dessutom, vad jag vet.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Jonas: Problem solved, förutom då att majoriteten av Brynäs medlemmar inte bor i Gävle och medlemsbiljetterna brukar då vara enda garantin till hyfsade platser. Ticnets biljetter är mest restprodukter.
Nej, betalning i förväg är enda lösningen.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Huss:
Gefle har löst detta smidigt, bara att boka vilka matcher man vill se och vart man vill sitta sen betalar man via internet och får biljetterna hemskickade.
Funkade bra i somras.
Kommentera

Sv: Läkerol Arena
Jonas: "Lätt att lösa: En bokad biljett finns för avhämtning på kansliet under 2 arbetsdagar. Sen är den borta för den som har bokat."

Då får man alltså åka Orsa-Gävle-Orsa två gånger dårå.

Nä en timme före nedsläpp så är det bara att börja sprätta kuvert tycker jag :)
Kommentera

« · 654805 · »