Brynäs IF

730060 inlägg · 7961 ämnen

Läkerol Arena

« · 748287 · » Till forumet

Sv: Läkerol Arena
65selander: "Det är väl Angell man skall vara rädd för isf bakom den vackra ytan kanske det döljer sig en psykopat ;-)"

Det får vi verkligen hoppas:)
Kommentera

GävleLasse: Det är väl Angell man skall vara rädd för isf bakom den vackra ytan kanske det döljer sig en psykopat ;-)
Kommentera

65selander: Ja det var några bilder som blev väldigt bra. Jag gillar Hulkkonens action bild. Han ser så där lagom arg ut. *skratt* Annat är det med "Busen från Borfors". Verkligen en respektingivande bild på honom.. *skratt*
Kommentera

GävleLasse: De kanske skulle ut och Golfa? ;-)

Lind ser då mycket vettigare ut än han gjorde på förra säsongens Actionkort iaf. När kommer Actionfigurerna? ;-)
Kommentera

65selander: Buggen ligger på den första bilden. den länken är död. lite tråkigt att de inte kollar att det blir rätt innan de förklarar det som "job done"
Kommentera

GävleLasse: Nissarna kunde väl ha lagt rätt bild under rätt man också när man väljer att förstora dom :-) (actionbilderna)
Kommentera

GävleLasse: När jag tänker efter så saknas ju bilderna på Mads Hansen, denna sympatiske norrman kanske har övertygelsen om att kameran stjäl själen när man fotograferar. Precis som en del infödingfolk tror.
Kommentera

Falken: Hehe.. actionbilden på Lind påminner om Rocky när han skriker "AAaaaidrian"! Men det var snygga bilder tycker jag.
Kommentera

Nu finns det nya bilder i bildbanken.
Kommentera

Tycker det är en bra ide det här med hockeybussarna. Får hoppas att folk väljer bussarna också istället för att ta bilen. Eller allra helst lockar nya besökare till Arenan. Vilket kan behövas när nyhetens behag har lagt sig

Kommentera

Bissett19:
Jag tror att jag hoppar invigningen!
Pelle Gessle är ju Brynäsare, kommer han så kan jag tänka mig att omvärdera mitt beslut!
Kommentera

Bissett19: Inte Robert Wells? Skakande.
Kommentera

Nu har jag iaf bokat en parkettplats iaf. Jag är nöjd bara jag får se Di Leva ;-)

Ang Lassgård skäller ut en snut, är snuten Gustens forne karräktär? :-))

Kommentera

Bissett19:
Lassgård skäller ut en snut,
Ledin hittar på ny text till "Vi är på gång"
Sandlin tittar in och går sen ut?
Kommentera

"Hemliga gäster kommer garanterat att dyka upp under kvällen"

Gräsklipparshow med Boorken??
Sundlöv briljerar med faxapparaten??
Månsson sjunger Nationalsången??
Bäckis kör Stand up ???

Eller vad tror ni???
Kommentera

Bissett19: Di Leva blir höjdpunkten iaf. Sedan så är det väl kul att det är personer eller grupper med lokal förankring som är med.
Kommentera

Bissett19: Äh, tycker väl att det är skapligt endå. Ingeting för mig men jag brukar inte dyka upp på sådana tillställningar. Skulle känna mig något malplacerad bland alla minglare. Annat blir det den 21:a Då kommer jag att känna mig hemma, då kommer jag att äga stället!
Kommentera

Vilka artister det blir på invigningen,waooowh,man baxnar:)......

Thomas Di Leva
Pernilla Wahlgren
Martin Stenmarck
Joe Labero
Gävle Symfoniorkester
Glada Hudikteatern. Theresia uppträder med några låtar från deras bejublade föreställning om Elvis, som kommer att sättas upp på Cirkus i januari
Britta Bergström, Gävles duktiga körtjej som körat till de flesta av Sveriges artistelit
Hemliga gäster kommer garanterat att dyka upp under kvällen
Kommentera

Fundamentals: Radiosporten heter det.
Kommentera

Fundamentals: Men, skulle de varit.
Kommentera

micke: Man sitt och tjura framför sportradion i vinter då...
Kommentera

micke: Har du haft en taskig ölfylla eller har du fått nobben av en Hoforsbrud?
Kommentera

BIF kommer sabba allting ändå.
BIF med Läkerol Arena är som en Hofors-bo med den senaste mobiltelefonen.
Han har ingen om hur han har fått den och vet absout inte hur man ska använda den...

Sveriges nyaste superarena kommer inte betyda nada om det inte finns proffessionellt folk som styr skutan.

Tyvärr finns det bara Hoforsbor i BIF:s ledning.... så var beredd på fiaskon och besvikelser i vinter.....
Kommentera

Henko: Dom hade bara hunnit en liten bit. En liten bit av L,K,L och så hela Ä. :)
Kommentera

Är det nån som har bilder på uppsättningen av skylten?
Kommentera

Var förbi arenan idag och måste säga (igen) att den är väldigt läcker. Nu hade allt skrot som låg framför Entrén försvunnit och man höll även på att sätta upp Läkerol Arena-skylten. Lär bli snyggt när den är på plats.
Kommentera

Clubsport: "Grabbarna verkar inte få känna på isen alls innan den 21/9!"

Vilken överraskning, NOT!!!
Kommentera

Clubsport:
Den här länken funkar lite bättre...
Kommentera

Grabbarna verkar inte få känna på isen alls innan den 21/9!
Kommentera

mattias - 74: Det kan vi säga... fast den ölen kan du glömma. Det blir ingen kvalserie för Brynäs den här säsongen.
Kommentera

GävleLasse:

haha då skulle ni må va.

OM vi möts i Kvalserien så kan du bjuda mig på en öl och vice versa !! Överens ?? =)

Du har marginalerna på din sida !
Kommentera

mattias - 74: Vi ses inte i vår heller...I morgon blir sista gången i år som vi möts...

Räkna med att få harva i AS ett par tre...årtionden ;)
Kommentera

GävleLasse:

hehe du om någon borde veta att jag bara driver med er, hoppas vi ses i vår =)
Kommentera

mattias - 74: Det är ju i alla fall e l i t s e r i e h o c k e y där i vinter. Vad har Leksand?
Kommentera

HF:

Ser att Gävle får vara med och arrangera melodifestivalen! Kul med nånting bra i Läkerol Arena då ?? =)
Kommentera

HF: Aah, du skrev två inlägg. Stannade precis när jag läst det senaste. Och skrev ett inlägg. Men har jag fått veta det i alla fall. 200 på den ytan lär bli trångt och trevligt :=)
Kommentera

Fanzin: Du kan ju alltid läsa mitt svar längre ner så kanske du får veta det =)
Kommentera

HF: Ja de var det jag såg när jag var in i LA idag. Blev fundersam över vad det var för liten yta. Och jag antog det värsta. Hur mycket kan den platsen ta? 100 pers?
Kommentera

HF: Perfekt, nu klarnade det helt.
Kommentera

Fundamentals: Hehe, kan fylla på med att bortastå kommer att ligga ovanför ingången där ismaskinen gör entre.
Kommentera

HF: OK, glöm mitt svammel...:-)
Kommentera

Fanzin: Vet inte riktigt hur många ståplatser det är, Tippar på 1000, så det blir väl som förr vad gäller antalet platser på bortastå. Om nu man delar av på mitten.
Dessutom vem vill sitta under ståplatsena då?
Kommentera

Fundamentals: Kommer inte ihåg riktigt vad det berodde på faktiskt men nått groll gentemot moderföreningen var det iaf.
Kommentera

Fanzin: Bortastå kommer att rymma 200 personer.
Kommentera

65selander: Det var väl tal om att ta bort alla ståplatser där har jag för mig, kan man ana en kompromiss? White Lions lämnade läktaren under en period som protest.
Kommentera

Glömde länken ang LHC's beslut

Kommentera

Fundamentals: Läste att LHC petar in två rader på hemma stå också. Hade visst något med säkerheten att göra. Däremot så är det White Lions som får all kosing som dessa stolplatser kostar
Kommentera

Fanzin: Förut var det två räcken med ca. en meters mellanrum som delade av ståplatsläktaren på mitten. Mycket trevlig tills Blue Saints fick det hela att spåra ur.
Kommentera

Fanzin: kvittar väl om de som står står över eller under de som sitter, huvudsaken är ju att Brynäs vinner.
Kommentera

Fundamentals: Jaså, jo men de lär väl spärra av en del i alla fall. Därav tänkte jag bara om någon hade en aning om hur många platser det skulle gälla. Ja man kan ju börja fundera vems idé det var med sittplatser under...känns som att det skadar stämningen på något sätt.
Kommentera

« · 748287 · »