Brynäs IF

730057 inlägg · 7961 ämnen

Läkerol Arena

« · 735502 · » Till forumet

Sv: Läkerol Arena
Falken: Men den "röda delen" består ju endast alla rumpor som Brynäs piskat i den nya arenan... s¨nt är alltid vackert...oavsett färgton...
Kommentera

GävleLasse: hmm låter som man får ta vägarna förbi i helgen när man gästar storstan för att se vem av er som har rätt ;-)

Kommentera

GävleLasse: Hmm, du menar inte alla långnäsor efter att den där slovenen visat sig vara ungefär lika bra i målet som ett uppblött melittafilter fastsatt i ribban? ;)
Kommentera

65selander: faktum är att den del av arenan som classe beskriver är i mina ögon den fulaste. Skiten ser ut som om den vore målad i rostskyddsfärg..

På lördag tar vi en rejäl rakabajsare hemma hos HF... jag skall då framför de verser jag missade sist på visan om Dragomir Petrov som du lade ut på nätet...
Kommentera

Paddan: ja det är ungefär den klassen han hållit vid de träningar jag sett. Faktum är att junioren Lindbäck överglänst de båda målvakterna som sportchefen har raggat ihop.

Äh skitsamma, gör Modo 7 mål så får väl vi göra 8... svårare än så är det inte ;)
Kommentera

65selander:
Ni som beställt biljetter till matchen i Sandviken måste hämta dom 45 minuter före matchstart.
Kommentera

58 Larsson: Toppen när man slutar 18.00. Well det är ju motorväg...
Kommentera

58 Larsson: oh vad händer om man kommer tex. 44 eller 46 min före matchstart?
Kommentera

Det ser ut som att det börjar röra på sig när det gäller andra arrangemang i Läkerol Arena.

Se länk!
Kommentera

GävleLasse: Korgboll i Läkerol Arena,hmpff.......:)
Kommentera

Bissett19: Jag skiter i om det är distriktsmästerskap i kaninhoppning.. bara det börjar dugga tätt med evenemang i LA... det blir klinkers i kassan vettu
Kommentera

GävleLasse: Tycker också det är bra. In med så mycket det går så länge Hockeyn har företräde.
Kommentera

GävleLasse: Kaninhoppning i all ära.. Har hört att Boorken vill ha dit sm i gräsklippning
Kommentera

Hank: Gräsklippning hmmm problemet var att det var svårt att samköra med EM i lavemang med Gert Ribban Fylking som redan var bokat den helgen!
Kommentera

Bissett19: Jag var på matchen med 7200 åskådare 2004, det var riktigt bra drag och en annorlunda upplevelse. Kan bli riktigt fränt med 9300 på korgboll i LA. Jag måste faktiskt rekomendera ett besök. Men det klart, det kanske blir lite långt att åka om man bor i Örebro-trakten.
Kommentera

Lunkan: Gräsklippartävlingarna är flyttade till Strömvallen.
Kommentera

Fundamentals: Ahhh - men då måste dom lägga en gräsplan över konstgräset, men det går nog att ordna... ;)
Kommentera

Här i Borås fanns det en basketlag som lyckades locka hit en viss Magic som mjölkade ur hela föreningen till konkurs.
Hur som helst spelade de match i Scandinavium i Göteborg som lockade 14.000 personer. Visst var det häftigt, men lika mycket idrott som ”disney on ice”....

Annars är det mycket fotboll som gäller här i Borås just nu.
Jag har redan fixat plåtar till matchen mot Djurgården i sista omgången som förhoppningsvis gäller något, och hemmamatchen mot AIK om några veckor.
Allt talar för utsålt i de två matcherna, dvs 18.000 och det ska bli undert att sätta Stockholmarna på plats.

Men visst är det underbart att hockeyn startar på allvar snart igen. Som brynäsare brukar ju september vara den roligaste månaden.........(på senare år)
Kommentera

Pelle Borås: Som Brynäsare har väl maj varit den bästa månaden, man har pustat ut efter en dålig säsong och drömt om en förvandling till nästa ;)
Kommentera

Pelle Borås:
Fotboll e trams!
Kommentera

claesw:Fan heller att fotboll e trams!!
Kommentera

Jahaja, fick man seriebiljetterna idag. Har de gjort om numreringen i år, eller är man drabbad av att inte ha kontaktat Brynäs?

Plats 5 & 6 blev till 15 & 16...
Kommentera

96 Artisten: De fick man ju för flera veckor sedan =)

Jag tror de har vänt på ordningen, förut räknades platserna från mitten och ut, men nu tror jag de räknas från ingången och in. Jag har fått plats 29 i stället för plats 2 i år.
Kommentera

HF: Bah! Har man mao blivit utflyttad, "motsvarar dina existerande platser"... jodå sitta halvvägs till blålinjen istället för vid mittlinjen. Urk!
Kommentera

96 Artisten: Nja, det behöver ju inte vara fallet. Bänkarna ovanför rad 5 är ju kortare om det är 19 platser per sektion på de raderna så har du exakt samma platser, förutsatt att det börjar räkna på 1 från ingången på din rad.
Kommentera

HF: Synd att dom inte gjorde som MODO, där kunde man på en pdf fil se exakt var platsen var.
Kommentera

HF: Nåja, nu känns det lite bättre. Slår en signal till kansliet imorgon och kollar om det är så det ligger till.
Kommentera

Rätt pinsamt om det inte blir slutsålt mot HV och dom närmast efterföljande matcherna. Verkar inte vara nått större drag efter biljetter.

Tittade runt lite på ticnet idag och det verkar som att mittsektionerna på etage 2 är enbart seriekort, vip och sponsorbiljetter. Likaså verkar dom två mittsektionerna på gamla läktaren vara bokade utom rad 1 och 2 då man alltid hamnar där oavsett vilket lag man bokar mot. Viss reservation mot att Brynäs kanske inte släpper alla tillgängliga biljetter till ticnet.
Kommentera

Clubsport: Kommer nog en del till som kommer för arenan bara. HV är ju inget lag som lockar folk i Gävle heller. Lördagsmatch och det garanterat hade varit fullt oavsett om motståndare.
Kommentera

Äntligen så finns det lite nya bilder på arenan och som vanligt så är det inte Brynäs som levererar dom...

Hur svårt kan det vara att sätta en digitalkamera i näven på exempelvis Walle och plåta lite? Man kan ju åtminstone kräva att man håller webbkameran igång...
Kommentera

Clubsport: Stiligt!!
Kommentera

Bissett19:
Undrar om dom kommer att klä in hela taket eller om dom nöjer sig med att göra det över läktarna. Vågat att ha ljuddämpande material i hela taket då absorberas ju publikens jubel...
Kommentera

Haha.. Nu vet vi vart kamerorna är iallafall.. kolla länk
Kommentera

Henko: Synd att dom inte "förlagt" kameran i damernas duschrum på badhuset istället...det där såg riktigt tråkigt ut ;)
Kommentera

Gusten: Det kanske kan hända grejer i det där rummet oxå:)
Kommentera

Bissett19: Det avgör saken, nu blir det att plocka fram termos, en rulle ettan och pottan. Här ska vakas!
Kommentera

Gusten: Menar de allvar med att sätta upp en kamera där???
Kommentera

85E-Martinsson:

VIP-logen på kamera 1 verkar vara het...

Kamera 2 visar numera LA invärtes i alla fall. Tack för det (Ljung?)!
Kommentera

Nu jäklar är dom på G uppe på kansliet.
Nya bilder och nya positioner på webbkamerorna på samma dag!
Undrar just vad man kommer att få se i skrubben på kamera 1...
Kommentera

Clubsport: haha ja de här ska bli kul och följa!
Kommentera

Hoppas verkligen inte att Brynäs fått betala för dessa webbkameror. Den verkar skicka iväg en bild innan den brakar ihop...

Fick ett brev från BIF där dom undrar om man vill utnyttja biljetten till invigningen av arenan. Vill gärna veta programmet och vilka artister som kommer först. Blir det Nordman, Di Leva och Regina Lund så hoppar jag gärna av den invigningen!
Kommentera

Clubsport: Rock-Olga,Rikard Olsson och Bomhus manskör kommer nog också!
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Sylf:Glöm inte Lassgård i clowndräkt:-)
Kommentera

Bissett19: Dom kanske till å me kallar ner Snoddas från Bollnäs.Vilket gäng det skulle kunna bli!
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Sylf:Det vore nåt,tänk om han river av Flottarvalsen då lyfter sej taket i Läkerol Arena:-)
Kommentera

sylf: Snoodas var ju rätt i alla fall...
Kommentera

96 Artisten: Ugh, tur att inte Gevalia var namnsponsor för arenan. Om du får oväntat besök...
Kommentera

96 Artisten: Pernilla Wahlgren och Martin Stenmark?! Fan vet om jag inte hellre gått och sett en död Snoddas och Lassgård i clowndräkt.
Kommentera

sylf:

Alla gamla brynäslegender verkar inte vara bjudna =)
Kommentera

mattias - 74: Näe,Arenan tar ju bara 8500,finns fler legender än så:-)
Kommentera

« · 735502 · »