Brynäs IF

730060 inlägg · 7961 ämnen

Läkerol Arena

« · 743136 · » Till forumet

Sv: Läkerol Arena
Blir verkligen spännande att se matchställen mot HV71.
Kommentera

sylf: Om inte Börje Salming och co. räknas som VIP gäster vilka gör det då? Som jag förstod hade de svårt att välja ut vilka de skulle bjuda in som VIP gäster. För mig känns det självklart. De största och betydelsefullaste människorna som har gjort Brynäs till det "folkkära" lag de är i dag är väl de gamla spelarna! Det är dom som tog alla SM-Guld.
Kommentera

Anneli: Exakt.men jag tror säkert Salming&co kommer in.Däremot finns det ju andra killar som blivit Svenska mästare med klubben som inte anses som VIP gäster.
Kommentera

Clubsport: Funkar fint!!
Kommentera

Clubsport: Det är som med webbkamerorna.. ;)

Det hade varit bättre om Kent Åke eller någon på kansliet hade kört en följetång där Arenabygget illustrerades med Lego eller byggklossar...
Kommentera

GävleLasse:
Ja, det har verkligen varit en framgångssaga när gubbarna ska ge sig in på det här nya med IT...
Kommentera

Clubsport: Problemet ligger i att Arenabygget tagit för kort tid... De hade behövt nåt halvår till på sig för att få till det ;)
Kommentera

GävleLasse:
Det började ju så bra med bilder från rivningen av restaurangtältet och dom första gjuteriarbetena sen tog bygget fart och då blev det alldeles för stressigt...
Kommentera

Underbart att se arenan. Men det verkar ju som att det återstår en hel del arbeten innan den är klar. Lite ofattbart att man ska spela hockey där om lite mer än två veckor.
Kommentera

Falken: "Lite ofattbart att man ska spela hockey där om lite mer än två veckor."

Det har vi ju inte sett än,o efter att ha sett den där filmen som var inspelad i Torsdags så blir man ju ngt konfunderad på hur dem skall hinna klart,o Henning verkade ju lite orolig han oxå,sa väl nåt i stil "vi håller tummarna för att allt går bra då"......

Men tydligen ska ju Brynäs eventuellt få gå in denna vecka i Läkerol o börja träna.

Vi får hålla tummarna som Henning sa........
Kommentera

Tänk om dom kunnde ha bryts sig lika mycke om hos supportra som dom har gjort med alla kunder, sponsorer och slipsnissar.
När dom byggt köpcentrumet.
Kommentera

DMartinssonBSKV:
Varför så surmulen Martinsson.?
Det finns ju även företrädare för oss supporters som ej anser
att "vissa personer" bör vara med i ledet.

Kom med i vårat "gäng" bli en kuppmakare:-).

Allt ordnar sig Martinsson. Jag tror att föreningen är helt på
det klara med vad man behöver förbättra sig på.
Se det som ett långsiktigt bygge!
Kommentera

dysterkvist: Ja vi kan ju vänta 40år till, tills nästa gång dom bygger om.
Kommentera

DMartinssonBSKV:
Det finns alltid åtgärdespaket:-)
Kommentera

Melodifestivalen till Läkerol......

Deltävling 4: lördag 24 februari 2007 i Läkerol arena, Gävle

Se länk!!
Kommentera

Bissett19: Melodifestivalen.....suck.vilket skit!
Kommentera

70 Rodrigues:Får vi se MärstaElvis uppträda då?......:)
Kommentera

sylf: Hur tråkigt det än är så är det bra reklam för både Gävle och Brynäs/Läkerol Arena. Och de pengarna som kommer in behöver jag nog inte nämna?
Kommentera

sylf: Kan hända, men det blir ju deg i kassan och bra reklam iaf :-)
Kommentera

sylf: det innebär ju inkomster för Brynäs. Evenemang som detta är precis en sån sak som är anledningen till att Brynäs byggde arena...
Kommentera

GävleLasse: Säger det igen.Melodifestivalen,vilket skit.

Begriper oxå att det är alldeles lysande för klubben att få ett sånt här arrangemang.Men det är lik förbannat en jävla dynga!
Kommentera

sylf: Det är ju en annan femma,dem får gärna arrangera Mr Gay Sweden där för mej,bara det generar stålar så:)
Kommentera

Bissett19: Precis!
Kommentera

Bissett19: " Det är ju en annan femma,dem får gärna arrangera Mr Gay Sweden där för mej,bara det generar stålar så:)"

Såja Jocke...både du och jag vet ju att om så blir fallet så sitter du bänkad på första raden iförd både pubisring och lösögonfransar. ;)
Kommentera

Gusten: Har har inte det jämt? Jag tyckte jag såg nåt på hotellrummet uppe i Sundsvall.. ;)
Kommentera

GävleLasse: Nej det var bara tillfälligt,denna helgen hade jag lånat Tonys:)
Kommentera

Bissett19: Men hallå, är inte Mr Gay Sweden och Melodifestivalen samma evenemang? Nå väl, lysande nyhet iallafall.
Kommentera

Bissett19: Jag trodde det var Ernie Eagles.. ;) Jag såg på TV om pytonormar som kunde ligga under vatten i timmar utan att behöva andas..En otroligt lik egenskap som Ernie besitter. Jag har aldrig hört någon ge en komplett matchrapport samt spekulation om hur det går för vissa spelare i elitserien i ett enda andetag ;)
Kommentera

Fundamentals: Mr Gay Sweden brukar väl ändå sammankopplas med LAVEmang och inte EVENEmang ;)
Kommentera

GävleLasse: Och vips, så är Gert Fylking där...
Kommentera

Fundamentals: Ja Fylkings SM i lavemang måste ändå tillhöra en av milstolparna i svensk TV historia...På tal om skitprogram på TV3
Kommentera

GävleLasse: Jag begriper inte, så fort vårt stolta tempel på Sätraåsen kommer på tal så dyker en diskussion om Lavemang SM upp. Vi håller väl inte på att bygga en skitarena???
Kommentera

GävleLasse: ang Melodifestivalen så har jag hört från andra som har haft den i sina nya byggen att det genererar inte så mycket pengar men det är ju ett bra pr-värde iaf. När Leksand hade sin så fick supporterklubben agera nattvakter tror jag.
Kommentera

GävleLasse: Ahh och det gamla härliga Tutti frutti med Bruno Wintzell.....varför la dom ner det?? Why!...why....WHYYYYY!!! :)
Kommentera

65selander: Nattvakter, var dom rädda för schlagerhuliganer?
Kommentera

sylf:
det kanske blir bra med melodifestivalen om laget på isen skulle underprestera:-)
Har dock blivit lovad guld o gröna skogar i år, så...
Kommentera

Gusten: Ett problem var att Bruno gick bort 2002.
Kommentera

Jobbigaste är väl att vi går exakt i Leksands fotspår i år..... Värvar Jiri Bicek, ny arena och nu melodifestivalen. Bara jag som får kalla kårar?
Kommentera

65selander: Då hade programmet varit nedlagt i 8 år
Kommentera

65selander: O det andra problemet är att brudarna i denna show nu förmodligen har fått Taxöron,skulle nog bara vara Gusten som skulle kolla på det:)

Vad nu detta har med Läkerol o göra......
Kommentera

Bissett19: "Vad nu detta har med Läkerol o göra......"

Det var du som började din smygbög! ;)
Kommentera

AD:
Blir helt klart en press på spelare o ledare inom föreningen att hamna på fast mark. Är viktigt både för Modo samt Brynäs med nya arenor.
Skall bli intressant att se hur laget presterar i år.
Nu kan man ställa lite högre krav på laget.
Allt ser bättre ut än föregående år.

Själv vill jag vänta o se.
Kommentera

AD: Att ens jämnföra Brynäs med Leksand borde få dig att skämmas. Vad de klantskallarna i den föreningen sysslade med har absolut inget med vår stolta förening att göra.
Kommentera

HF: word.
Kommentera

HF: Refrängen från en låt jag hörde häromdagen.

"Stackars Leksingar vad har ni gjort? Satte mask på kroken och sen gick det fort. Hejdå, så kan det gå!"

Kommentera

HF: Precis den brist på ödmjukhet som fick leksandsskutan att gå i sank ;)
Kommentera

Gusten: Återgå till debatten om Mr Gay mm du. =)
Kommentera

HF:
Stolt, nåja, en sanning med modifikation.
Vi är väl några stycken härinne på hockeysnack
som måhända har en lite annan syn på detta:-)

Givetvis är vi stolta o glada över att vara Brynäsare,
men även vi har en del saker som kan bli bättre:-)
Kommentera

HF: Sarkasm mannen, sarkasm :)
Kommentera

« · 743136 · »