Jonsson har varit under isen sen hans vadskada mer eller mindre. Visst han har gjort en del bra matcher men den jämna standarden som han hade före skadan är som bortblåst.
Skulle tro att det sitter i psyket och inget annat hans självförtroende och självbild har fått sig en ordentlig smäll.
Det finns två sätt att göra. 1 låta han få förtroende och hoppas att han levererar så småning om 2 att ge upp sätta han på bänken alternativt låna ut han. Jag har inte en aning om vad som är bäst och hoppas att Jonsson vet vad han gör, jag har ingen anledning att tvivla på honom.
Men dom flesta här känns det som att den enda idrottsliga framgågen kom i knattelaget. För maken till korkade inlägg får man leta efter. fast det är klart där okunskapen kommer in kommer personangreppen ut :)
Anders Berg:
"Jobbigt för förstebacken!"
Förste, andre, tredje,fjärde, femte, sjätte, sjundeback är ingenting som brynäs har det uppdelat i. Här körs det på och det kan ändras från match till match vilja som spelar på vilken position. Sist LJ spelade så var han ju sjundeback det men kanske du missade......?
Eller kanske vi ständigt ska kalla Djoos för sjundebacke? Han togs ju in ursprungligen för att spela som sjundeback när Persson blev skadat.
Du fattar nog men du är helt enkelt en ond människa som myser av att småmobbas lite misstänker jag.
Johan Norrström:OK, du har du fått klargöra det. BRA
Men du tycker att det är tjatigt och pekar på något du skrev igår men samtidigt så kör du ditt (huges) mantra flera gånger om dagen...
Har du inte redovisat din ståndpunkt även där?
Slajsarn: Det handlar inte bara om detta forum utan i stort, på matcher, när vi pratar Brynäs på jobbet etc.
Spelare läser här, spelare hör på matcher hur vissa supportrar skriker åt dem ner i båset hur odugliga de är. Jag har svårt att tro att någon människa blir bättre av det. För mig är det helt ofattbart hur man kan göra så som Brynsäsare.
Johan Norrström:att påminna dig menar du?
vad tycker du att vi ska diskutera här? Endast empiriska saker? I så fall vad?
Att brynäs spelar i svarta tröjor på hemmais...
VI VET att det är TJ och de andra som tar ut laget. VI VET att de sitter på den bästa informationen och förutsättningarna för att ta ut laget. VI VEET att de har full koll på skadeläget i truppen.
Fan vore väl annars.
Men detta är ett forum för hockeyintresserade människor som spekulerar osv.
Folk kommer med en åsikt. välmotiverad eller ej så är det fortfarande en åsikt. Du kontrar med att TJ och ledningen vet bäst.
Men vad är DIN åsikt? Hur tycker du att brynäs skall göra med exempelvis Lasse jonsson..
Vi leder Elitserien, vi vinner match efter match. Laget verkar fungera fantastisk tillsammans. Det kommer alltid att vara någon som är sämst i laget, och en del människor har behov av att utse en syndabock. Tidigare var det Daniel Johansson, när han slutade blev det Sebastian Lauritzen, sen Lars Jonsson. Det har säkert varit flera och det kommer säkert att utses någon ny när Lars Jonsson slutat.
För mig påminner det väldigt mycket hur mobbare fungerar, de som har ett svagt jag, och har behov av att trycka ner andra för att man själv ska må bra.
Jag är en stolt Brynäsare och tror på att berömma och ge människor positiv feedback skapar välmående och högre prestation.
måndag 15 oktober, 2012 15:19 |
|
Redigerad kommentar
tjugo8:
Mitt tips är att Leksand missar elitserien och ni snor Delarose och Hanses. Hemska tanke ;)
LJ är slut i Brynäs, slutsnackat!
Blir intressant att se var han hamnar nästa år och vilka 2 habila spelare vi får för hans lön...
Amen!