Brynäs IF

723812 inlägg · 7956 ämnen

Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar

« · 837853 Till forumet


Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Så--nu har jag skapat en egen tråd åt herrar moderatorer så att ni kan fortsätta käbblet. Och alla vi andra vet när vi ska hålla oss undan.
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Jompe:
bumpar den här tråden.
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Metal Guru: det har du inte mycket för...

Det ligger fortfarande alla fritt att skapa trådar och föra sina diskussioner här. Att det är till stor del jag Tony och Huge som diskuterar beror inte på tråden utan på det bristande intresset att diskutera.

Vem som helst får gärna komma med synpunkter om det vi diskuterar och dessa kommer säkert att bli bemötta de med.
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
GävleLasse: "Vem som helst får gärna komma med synpunkter om det vi diskuterar och dessa kommer säkert att bli bemötta de med."

Exakt.
Kom inte här och jiddra med HS egen stjärntrojka, för då dj... ;-)
Skämt åsido: mkt bra kommentar som var klockren.
Grämer mig bara att jag inte kom på den själv...
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Huge & GävleLasse:
Aah gossar, nu missförstår ni mig. Jag vill bara visa omvärlden att ni kan vara överens - och trots valet av trådnamn så är det just i detta ämne... ;0)
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Huge: Det verkar som att HV 71 gav upp efter det tidiga 1-4 målet i andra. Det ska bli högintressant och se om Frölunda kan följa upp det här resultatet i nästa omgång.

Det är väl en nyckelmatch borta mot SAIK som dalat rejält, all motivation till trots ;)
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Metal Guru: Det här är tråden där jag och Huge spyr galla över alla som INTE deltar i diskussionen utan bara klagar när det vi diskuterar inte duger åt dem.

De får börja betala gager åt oss så kan säkert underhållningsvärdet öka det med :)
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
GävleLasse: Ang motivationen och SAIK så är dom väl ett praktexempel på att varje regel har minst ett (1) undantag.... ;-)
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Väntar spänt på vem som hinner stänga av vem först...
tick, tack, tick, tack...
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
65selander: Ja man funderar. Jag erbjuder mig att lämna moderatorposten om Huge gör detsamma.
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
rackham: Jag befarar att det är dags att bumpa den här tråden igen.

Allmänheten varnas.
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Jompe: Eller så man sa på Mosebacke Monarki i ett inslag om skridskoklubbens årliga tävling:

Allmänheten varvas.
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
wap.hockeysnack.com
Jompe aka Balthazar: Kan första att det känns som ett evigt tjafsande men du måste väl erkänna att det är bättre än att ha Rackham hängande nere i Götet när du skall fiska tångräkor?
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Huge: Det är de riskor skridskor innebär. Just nu bannar jag min insomnade databas att jag inte lyckas reproducera en ordvits i klass med din. Men... Var bor du egentligen? I Carl-Uno Sjöbloms Mosebacke Monarki eller i C16G Bernadottes Sverige?
Kan inte 66 Berglund logga in och skriva något obegripligt?
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
65selander: Var professor Balthazar serb eller kroat? Svara inte "jugoslav"!
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
20 Lindgren: Bosnier.
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
wap.hockeysnack.com
Jompe aka Balthazar: Kan första att det känns som ett evigt tjafsande men du måste väl erkänna att det är bättre än att ha Rackham hängande nere i Götet när du skall fiska tångräkor?
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
20 Lindgren: Var han inte check?
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
65selander: Det ligger en hel del i det. Det talas redan om fallande fastighetspriser och en allmänt ökande otrygghet i stan.
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Huge: Nej, Pat Cash var australiensare. Tjeckoslovakien producerade väl endast alldeles för många barntvprogram av typen "Två Snubbar". Tyvärr har jag inte lagt originalspråkets titel på minnet.
Jag tror i alla fall att "Plusgiroinbetalningstalong" är ovanligt både som namn och nationalitet.
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
65selander:

Ja, ja... jag vet att du är nervös inför mötet på Strömvallen på måndag!
Ladda med Fernet!
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
rackham: Det Jompe säger är sant han är professor och du är... :-))
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
65selander:

Tångräksfiskare...?
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Jompe, 65selander och rackham: Med skeden i slasken, ja!
Vad gör vi inne på Lasses och Huges tjöt-tråd, förresten? Är herrarna gemensamt bortresta på förlängd spaweekend eller?

Vem vet inte? Du. Vem vet inte? Jag. Vi vet ingenting nu. Vi vet inget idag.
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
20 Lindgren:

Vem skall man tro på. Tro på. Tro på...



Ankan - in a DiLeva mode
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Kan ju bumpa denna tråd annars;))
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Bissett19: En egen tråd, man tackar!!!
Faan Lasse, vi börjar stiga i graderna.
Vad blir nästa steg?
En egen talkshow?
Undrar vad vi ska snacka om......    :-O
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Huge: Det där var ingen bra lösning. Det skall väl i alla fall vara lite skoj att gå in o läsa här.
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Dunc:  Ähh, jag skräms bara lite....    ;-)
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Dunc: Så om du tar bort min och Huges lilla diskuss.. vad i övrigt intressant fanns att läsa?
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
GävleLasse: ahh, så du påstår att era diskussioner har haft bidragit med intressanta och ögonbrynshöjande insikter i hockeyn underbara värld och inte bara varit övningar i semantik och retorik? ;-)
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Huss: Sett till ingenting som finns att jämföra med så kan ju diskussionen vara hur givande som helst. Det är ju i alla fall ingen pågående diskussion att konkurrera med.

Men det är som Huge säger. Det är ju ett forum där man diskuterar ishockey. Vilket vi har gjort. Vår diskussion är absolut inget som hindrar andra att diskutera annat.
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
GävleLasse: Jag föreslår att ni håller videokonferenser istället så går era diskussioner mycket fortare och då kan ni förstärka språket med grimaser osv.
Kommentera

Sv: Lasses och Huges tjöt-tråd; läses på eget ansvar
Huss: ahh, så du påstår att era diskussioner har haft bidragit med intressanta och ögonbrynshöjande insikter i hockeyn underbara värld och inte bara varit övningar i semantik och retorik? ;-)

+1
Kommentera

« · 837853