Lindström: SÅ DÄR JA!!
Jacobsson.
Fattar inte att allt ska vara så jävla svart eller vitt. Vi har öppnat helt ok på bortaplan mot Leksand.
såja! Nu är det dags!
tippar 3-4sd Brodin, Gunde, Thure x2
målskyttar lif: valfri brynäsare (självmål) och 2st vidriga leksingar....
bifhjärta:
Gör Ollas mål vill jag se att han inte firar öht med respekt för klubben han älskar fortfarande ;)
Blir jämnt ikväll. Ingen Oscar och ingen Hersley men Ryno och DeLaRose spelar.
Redigerad kommentar
GAME NIGHT!!!
Spännande drabbning ikväll, såklart. Känns ovisst men ändå lite fördel Brynäs ikväll. Ryno spelar trots allt, men vad gör det? Vi har ju Ollas!
Vakna för fan, sju timmar till nedsläpp!
Ollas lär väl avgöra ikväll, eller vad säger ni boys?
Honken:
" Däremot får Leksand aldrig fuska med nåt i spelet, för laget är inte tillräckligt bra för att vinna matcher då. "
Hur menar du här, kan du vara lite mer specifik?
mattias - 74: Såg inte Leksandsmatchen igår, av naturliga skäl:) Däremot får Leksand aldrig fuska med nåt i spelet, för laget är inte tillräckligt bra för att vinna matcher då.
Jag tror på jämn match imorgon, men Brynäs känns så mycket mer gediget som lag och avgår därför med segern:)
70 Rodrigues:
Igår hade vårat J 16 gjort bättre ifrån sig mot Frölunda än A laget. Att spelarna som honken nämnde klev av var nog bara en försiktighetsåtgärd, dom är garanterat med imorgon, själv jobbar jag och missar matchen men man kan ju inte få allt här i livet, dessutom tror jag ni vinner rätt enkelt. Grattis. ;)
Redigerad kommentar
Kahn:
Tron/logik säger att Honken bör få en "sista" chans att matcha Starsky, m några matcher i följd...
Förhoppningen är dock att Starsky står
Det här kan ju vara en jävligt viktig 6 p match för slutspel/top-6