Brynäs IF

728232 inlägg · 7962 ämnen

Leksands IF - Brynäs IF 2020-12-03

« · 2106984 · » Till forumet

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2020-12-03
Sundlöv har ju varit i HA. Han borde ju veta skillnaden i detalj med svårigheten att nå shl, hur pengen skiljer sig från shl.
Har han blivit för bekväm i sin position för att ta interna konflikter?
Sticker i ögon eller ej, spets måste ju in för fan.

Inte ens Huge kan blint tro på en process som löser det här utan att bättre spelare kommer in.
Låst ämne

Leksand är alltså bättre på allt...
•Vinner i stort sett varje tek
•Är bättre och starkare framför egna målet och vårat mål
•Är bättre i längs sargen
•Bättre man mot man
•Bättre backcheck och forcheck
•Bättre passningar
•Bättre på att täcka skott
•Bättre på att komma till skott

Jag orkar seriöst inte mera. Jag gråter nästan när jag ser Brynäs spela som dom gör. Jag är en sån sjuk Brynäs fantast men nu är snart måttet rågat alltså. Vad i helvete är felet hos oss?

Jag blir på riktigt orolig nu. Vad ska man göra?
Campese och Sundlöv lär ta sitt jävla ansvar!!!
Bort med spelare? In med spelare?

Jag börjar mer och mer tro att Peter kommer avgå självmant alltså. Han kan inte må bra psykiskt.
Hur mycket klarar en förening..?

Modo vibbarna är läskigt lika
Låst ämne

Jalapeno:
Nää as glad .. det här vänder vi .
3-0 är världelöst att leda med det vet vi alla
Låst ämne

Auchinleck: Varför får jag en känd norsk målning på näthinnan? Vi är faktiskt galet usla...
Låst ämne

Hur fan kan man släppa till 23 skott mot egna målet i andra?
Låst ämne

Zappaholic:

Ok då jag vet 😂😂😂
Låst ämne

Det blir ju bara pinsamt för PA, det bästa vore om han självmant avgick han blir ju bara mer pinsam med tanke på hur hajpad han var inför säsongen!
Låst ämne

Huss: jo vi hade riktigt tur med hur våra värvningar resulterade iår. förhoppningsvis så lyckas ni också värva några stjärnor så ni kan undvika kval då man hade saknat dessa derbyn annars
Låst ämne

pettisbif2.0: Är Molin med 😁?
Låst ämne

23-6 i skott, men Jävlar vad vi är tränade!!!
Låst ämne

Forsberg 1978: Campese sitter hemma i rödvit halsduk nu och laddar för fullt inför Arsenal - Rapid Wien om en halvtimme. Ett fyllt ölglas med VSK-loggan (såklart) i handen gör torsdagskvällen.
Låst ämne

lapad: Är någon med?
Låst ämne

Vi är alltså fantastiskt dåliga!
Helt otroligt jävla dåliga!!! Vi är så små som spelare och ledare just nu! Sluta att pissa på klubbmärket!!!
3-0 är en alldeles för lite ledning för Lekke
Låst ämne

Lindström: Molin ser ju fan slutkörd ut i varje byte. Sirap i benen.
Låst ämne

Forsberg 1978: Det värsta är att jag som inbiten supporter sen 60-talet, inte bryr mig längre, har aldrig haft den känslan förut, uppgiven orkar inte sorgligt, 2020 har definitivt varit ett skitår på många sätt
Låst ämne

pettisbif2.0: Mentalt inställd på allsvenskan nu, ser fan inget annat slut. För mig är det Sundlövs felbygge som är grunden i kräftgången.
Låst ämne

Berglund och Rödin ska väl göra minst 0,75 - 1,0 poäng/match, var, så att säga.
Det har de ju betalt för.
Låst ämne

Peja: Alla är släkt i Leksand, därför kan de sitta tätt
Låst ämne

Ständig: Skulle inte hjälpa för fem öre det. Rätt övertygad att det skulle se lika dåligt ut ändå.
Låst ämne

Forsberg 1978: Tror inte lösningen är att sparka tränaren igen. Vad är alternativet?

Dags att börja skramla med bössan igen, det behövs förstärkningar och jag kan inte tänka mig någon Brynäsare som inte vill bidra.
Låst ämne

Brynäs kommer in till 2:a perioden med underläge 0-1, då förväntas det att man ska vara desperata och jaga kvittering men istället blir vi fullkomligt pulveriserade 6-23 i skott och 0-3 i röven.... Detta är så jävla kört..... så jävla kört!
Låst ämne

Att spela ok stundtals i matcherna kommer man ingen vart med. Det räcker med nån motgång så slutar man spela. Det visar det faktum att man vunnit EN match där man inte gjort första målet. Det mentalt svagaste laget genom historien?

Brynäs 20/21 är tyvärr för dåliga. Jag hade inte räknat med att jag kraftigt överskattade laget när jag tippade dem 10-11...

Jag har tidigare skrivit att ledarskapet är extremt viktigt nu. Jag tycker PA visar ett tveksamt yttre. Dålig energi, håglös... Han kanske säger upp sig ändå...
Låst ämne

Blå grottan:

värst av alltihopa är oldeens skadeglädje
Låst ämne

Mrassarson: vi vinner aldrig andra perioder. Då vi gör det så tar vi poäng. Har varit i flera år nu
Låst ämne

Lunkan: Fysen måste ifrågasättas! Inte ens i medgång förmår våra tunga spelare flyta Leksingarna. Sega, långsamma. Svaga!
Låst ämne

Blå grottan: du är inte ensam. Kvalet here we come. Har varit supporter sedan tidigt 70-tal men kommer
ALDRIG att sluta hålla på Brynäs.
Låst ämne

Jalapeno: Nja, jag hade tippat oss som 11a i år (LHC, OIK och Malmö bakom oss). Men jag tror tyvärr att vi efter flera år av misskötsel får tacka för oss i hockeyns finrum.
Något vi förmodligen samlat ihop till.
Låst ämne

Lunkan:

Herregud vad omogen du är. Jag är lågstadielärare och har elever i årskurs 1 som är mognare

sluta va bitter och fokusera på nästa match 😘
Låst ämne

mattias - 74: Läge att undvika vårt forum ett par timmar månne?
Låst ämne

pettisbif2.0: Pissa på klubbmärket? Spelarna och ledarna är ju de som kämpar för klubbmäret, pisset står vissa så kallade supportrar för (ingen nämnd ingen glömd) som tror att de är så duktiga på allt som har med hockey att göra och ständigt gnäller vid motgång.
Låst ämne

Jag trodde restriktionerna om max 8 personer i publiken
gällde över hela landet. Men tydligen inte i Leksand.
Märkligt.
Låst ämne

Hur illa är det? Blir vi mosade? Följer bara målservice på jobbet.
Låst ämne

Zzz: Knappast, Sundlöv klarar inte av att förvalta detta. Vi värvar folk som ingen annan vill ha alt gamla gubbar där bäst före datum passerat. Kanske bättre att sponsra laget till en återkomst till SHL.
Låst ämne

Davey85: Närmare 6-0 än 3-1...
Låst ämne

Axle San: Men lilla vän vakna för helvete, hela den här jävla pajasföreningen pissar på klubbmärket....
Låst ämne

Davey85: Totalt mosade i andra. Vi orkade hålla uppe spelet i 14 min. Efter 2-0 checkade hela laget ut.
Låst ämne

pettisbif2.0: ”Campese och Sundlöv lär ta sitt jävla ansvar!!!”

Campese lär ju inte ens ha en utbildning som ger CSN-bidrag i bagaget.
Han fattar inte hur han ska agera. Han drar därför i svångremmen allt han kan.

Sundlöv blir då utan kulor att rulla in spelare med.
Men samtidigt, utifrån de han värvat funderar man ju på om vi ens ska låta honom värva mer nu. Jag vill inte att han köper loss en spelare som S Wennström heller bara för sundlöv råkat se stor utvecklingspotential i honom.
Låst ämne

Davey85: Jämn första, fullständigt utskåpade i andra.
Låst ämne

Forsberg 1978: Pisset står vissa supportrar för, tråkigt att se
Låst ämne

Vill se styrelsen, Campese och Sundlöv avgå efter den här säsongen. Oavsett utgång i ett troligt kval. Behövs nytt ledarskap, Peter Andersson är inte problemet, Ersson är inte problemet. Detta har varit på gång i flera år och nu sker det.

Gillade verkligen Campese, har kan snacka men besluten som tagits har varit dåliga och satt oss i den här sitsen. Vi är nya Modo, varje match förstärker det.

Ingen person som är ansvarig för detta kan tycka den ska vara kvar på sin position.
Låst ämne

Huss: jag hoppas för både min och din skull att det är malmö som ryker då jag anser att dem inte har nåt i shl att göra
Låst ämne

Pigalle:

Jag har inte varit otrevlig men visst

Men att skriva att alla är släkt i leksand är ju inget annat än okunskap och därför svarade jag

Men nu skriver jag inte mer här idag

Ha en fin kväll
Låst ämne

Ok.. dags att nåt händer nu. Jag vet inte vad som är nyckeln dock. Har vi inte material för top 10 på papper? Kan man så jävla lite hockey?
Låst ämne

Ska bli intressant att höra Peters analys inför tredje!
Låst ämne

Vinner Linköping och HV.
Ja det är det med 99% säkerhet att vi kommer få spela kval.
För jag kan inte komma ihåg att vi lyckats slippa kval någon
av de säsonger, som vi legat på kvalplats, och haft 6 poäng
eller mer upp till kvalstrecket.
Låst ämne

Axle San: isf kämpar de dåligt. Vi supportrar har rätt att ställa krav på spelarna.
Jag som trodde att vi skulle bli ett bra lag den här säsongen men som vanligt värvar vi överhyppade spelare
Låst ämne

mattias - 74: Är det en merit att vara mogen? Om ja tycker jag du piper härifrån och visar lite respekt. Jag skulle inte hänga i ett lif forum om läget hade varit det omvända, för att vara ärlig inte i något annat läge heller. Det var ett skämt det där med att alla är släkt i Leksand vilket vilken mogen person som helst fattar.
Låst ämne

Jalapeno: Jag hoppas att ni åker ur faktiskt
Låst ämne

Viktigt att det var undvika jumboplatsen inför stundade play-out eller vad det nu heter. Vi är ju fruktansvärt dåliga borta. Inte mycket bättre hemma heller iofs. Men ändå.

Vi kommer få kvala. Det slår jag fast redan nu. Finns inte på kartan att vi kommer ta ikapp lagen ovanför.
Låst ämne

Detta tror jag kommer att hända.
Om 3 matcher (som vi kommer att förlora) då lämnar PA självmant.
Men ursäkten att han inte lyckats få fram sin spelidé till dom äldre spelarna.
In istället kommer Ove och han ändrar spelet till ett mer avvaktande spel.
Resultat att vi kommer komma 3 från botten.
Oscarshamn,Malmö efter oss.(önsketänkande)
Sundlövs uttalande om Ove.
Han finns i föreningen och kan klubben.
Låst ämne

« · 2106984 · »