1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

731387 inlägg · 7961 ämnen

LHC - BRYNÄS IF

« · 22074 Till forumet

LHC - BRYNÄS IF
Pass upp!! Linköping nu kommer vi och tar er, Kyrö gör minst 1 mål och Williams gör även han sitt första. Resultat?? Låt oss hoppas på 3 - 6 till Brynäs. Någon som vet om Rehnberg blir avstängd, eller får han spela i morgon??
Kommentera

Sv: LHC - BRYNÄS IF
Det måste väl bli avstängning!!
Kommentera

OK, Jag skrev tidigare 5- 3 till Brynäs men varför inte om de gör 6 mål så är ju det bara bra.
Kommentera

Hoppas det lossnar ikväll. Det var inte mycket som stämde framåt i lördags, men man spelade diciplinerat försvarsspel och framför allt kämpade man järnet och gav inte upp efter 1-1 målet. Daniel Rudslätt, Mikko Luovi, Björn Danielsson kan vara en spännande kedja.
Kommentera

Jäklar va kommentatorn skriker i webradion, man kan ju få hjärtattack för mindre, skapligt ensidig oxå. Nu har jag tyvärr ingen kontakt med radion men såg att Molin kvitterade bara 40 sekunder efter 0-1. Kämpa Brynäs!
Kommentera

2-1 Bergqvist! Såklart!
Kommentera

LHC-BIF 1-4. Kyrös första mål...Grattis!!!
Kommentera

vad härligt att vår kära nummer 20 fick göra mål!
Fasen va skönt

Heja Kyrö!!!!
Kommentera

Assist blev det tydligen enligt SVT text,vem var det egentligen LOL!!
Kommentera

Härligt, härligt, men det står Mårtensson på Swehockeyonlinen.
Kommentera

Mårtensson var det som målade, ass av kyrö
Kommentera

Strunt samma vem det var,härligt är det ialla fall!!
Kommentera

Danielsson missade en straff tyvärr
Kommentera

Hoppas man får se nått på sporten ikväll då!
Kommentera

Rehnberg ut för andra gången ikväll. Kämpa nu Brynäs...
Kommentera

Re: Målisen

Enligt SVT Text ska SVT-sporten visa matchbilder från LHC-BIF.
Kommentera

Fan ska dom inte kunna hålla det här... Skit, istället för 1-5 på straff av Danielsson är det plötsligt 3-4.

Webkommentatorn kan ju försöka vara liiite neutral. Han skriker som om Linköping tagit vmguld varje gång dom gör mål.
Kommentera

2-4 är det väl, fast det hänger ju 3-4 i luften
Kommentera

Det är 3-4 och Rehnberg blir utvisad hela jävla tiden! Nu får han skärpa sig! KOM IGEN BRYNÄS!
Kommentera

fel av mig, 3-4 är det
Kommentera

JA! Så jävla bra att dom lyckades hålla undan.
Kommentera

Nu klarade vi oss undan med kniven mot strupen, att det det hela tiden ska bli så fruktansvärt onödigt spännande är en stor svaghet som finns inom laget.
Ska det vara så svårt att bara lägga ner det där med att börja slå ifrån sig med 20 minuter kvar?
Av yrkesmän så tycker jag PERSONLIGEN att det ska spelas sevärd hockey hela matchen ut..
Rätta mig om jag har fel.
Det var ju skönt med 3 pinnar, antar att om allt vore helt perfekt vore det nog inge roligt heller..
Ha det bra Hockeyvänner
Kommentera

Klart det var Mårtensson som gjorde målet. Skyller på "gubben" Strandberg på radiosporten. För övrigt en som borde gjort som många idrottsmän gjort, lägga av när han var på topp.
Kommentera

« · 22074