Brynäs IF

724847 inlägg · 7958 ämnen

Linköping HC - Brynäs IF

« · 384243 · » Till forumet


Sv: Linköping HC - Brynäs IF
4-0 nu.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Jompe: Jo då, LHC är ett mycket bättre lag. Men nån gång skulle man kanske kunna få begära att ett lag som har klart mer att spela för (Brynäs IF, alltså!) skulle kunna ta sig samman och hämta upp ett 0-2 -underläge!!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Timeouten kommer 3 mål för sent!!!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
sylf: Timeout nu??? Till vilken jävla nytta???
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Huge: ÖVERKÖRDA...VÅLDTAGNA...FÖRNEDRADE...ähh sånt här kan hända efter urladdningen mot Mora IK på försäsongen...slumpmål..men hade vi fått det första målet då jävlar..WOOOW timeout!!!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Tomi för president!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
sylf: Ikväll drar föreningen skam över sig igen. Det kan bli tvåsiffrigt! Minns ni att Brynäs och Linköping för ett år sen var ungefär jämnsvaga. Vilken av de två klubbarna har satsat rätt, ja satsat överhuvudtaget, det senaste året?
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
plattmatcherna blir fler och fler. man blir så förbannat less!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Huge: Enligt dig så är det alltid rätt väntat när Brynäs åker på däng, oavsett motstånd.Vad hände med motivation slår klass, eller gäller det bara andra lag än Brynäs???
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
DanS: 5-0 halvvägs in i andra. Man vill ju bara gräva ner sig.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Clarence: BIF har väl inte satsat nått? Man försöker rida på sitt gamla rykte alldeles för länge. BIF var alldeles nyss i LHC:s zon!!!!!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
"Nu jävlar ska vi oxå möta lag som inte är indragna i streckdramatiken då ska vi banne mig vinna" JO TJEEENA
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
sylf: Nu behöver Brynäs 1 mål så att dom kommer in i matchen igen, har dom varit det tidigare, undrar om kommentatorerna har "Holkat"?
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
70 Rodrigues: Är det han norsken som kommenterar?? Ingen höjdare alls han..
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
70 Rodrigues: Nån som skall med till Mora? :-))
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
65Selander: Jag finns på plats och bjuder på gravöl
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Huge:Lämmna W.O, Packa ihop grejorna,och åk hem för f..n.Man skäms ända in i själen.Fattar inget.Trodde verkligen att motivationen att ta in på lagen ovanför skulle visa sig idag.Sluta dröm om slutspel,se till att undvika kvalserien.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
roger: Det blir svårt........omöjligt....att undvika kval
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
roger: SSK 2-0. MIF vänder snart på steken. Kul det här. NOT!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
roger: Ja vad f-n säger man?
Får väl hoppas att MoDo vinner samt att TIK vänder så att man får något att vara glad över! Fast MoDo hemma på torsdag är väl inget som man får några poäng gratis från
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Ta ett rejält slagsmål åtminstone och visa att ni inte tänker bli förnedrade hur som helst. Härligt 2-1 till DIF...om ens det hjälper.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
65Selander: Poäng gratis ??? är det såna Brynäs åker runt och tror att dom kan håva in ??
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Gusten: Inget kurr i världen hjälper. Det ä r ju redan förnedring. Usch, säg att detta bara är en mardröm!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
sylf: Är så att man blir grinfärdig för mindre, fast dom vänder i 3:e och vinner med 7-6
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Fanzin: Håller dom tätt de närmaste 18 min tro?
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
sylf: Håller nog med dig,i vilka matcher skall de ta poäng?Modo,Färjestad,MIF,V.Frölunda och HV71.Det är Brynäs kvarvarande hemmamatcher.Poäng på bortaplan kan vi glömma.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Clarence: Jo det hjälper....för mig iaf..;)
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Nu hoppas jag verkligen GP rullar på allt folk och inte coachar lika dåligt som mot Leksand. (Sjödin spelade efter sjukdom non-stop i slutet trots 5-1 ledning, juniorfemman fick inte röra isen).
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
65Selander:Det är väldigt nära förnedringsradio ikväll!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Clarence: Begriper inte föreningen att det är såna här grejer som gör att ingen vill sponsra dom ? Att inte publiken kommer ? Att dom halkar längre efter för varje år ?
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
65Selander: Dricker du bärs idag med???
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Fanzin: Och hur många Gävlebor är det som gillar Brynäs då???
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Fanzin: Här finns väl inga gävlebor. Alla gävlebor räcker upp en hand!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
roger: Ja,säg det.Aphac trodde på 6 pinnar till......verkar i mesta laget.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Lilljanne: Har för mig utav Brynäs ca 4000 medlemmar så var ca 700 i från Gävle!!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
sylf: Vilken jävla parodi, får jag höra fler floskler i stil med "soppatorsk, dieseln surnade mm" från GP efter dagens match spyr jag.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
65Selander: Det är det jag menar. Och det är därför Brynäs inte har några pengar: Gävle skiter i laget!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
rafalski: så där ja MIF 2-2
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
DanS: Lugn,det kommer nog mer nerifrån skåne
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
rafalski: Bara lugn, jag kan lova dig att flosklerna och övriga bortförklaringar kommer att ramla in efter matchen.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
rafalski:Slut på isso,vi fick inte första målet,vi fick ju en utvisning mot oss. Känns nått igen???
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
är kvalserien att föredraga, ur ekonomisk synvinkel? hellre det än 10:e plats?
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
rafalski:
Va fasen, är det pyspunka på BIF nu?
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Lesky: Kanske allsvenskan är att föredra ? Fan vet.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Det här är så dåligt så det är inte sant. Som sagt, kanske lika bra att det går åt helsicke i år. Annars sitter vi väl här och förtvivlar på samma sätt om 1 år, 2 år , 3 år osv... Kom ihåg att det är tre år sen Brynäs förlorade kvarten mot MIF med 0-4 i matcher. Har nånting positivt hänt med föreningen under de tre åren man haft på sig att repa sig sen dess?
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Lesky: Kvalserien är väl att föredra ur ekonomiskt synpunkt men det är f-n så bättre att köpa Teliaaktier än att ha BIF i kvalserien. har vi inte ännu fått mental härdsmälta så lär vi nog få det i KS.

Om nu inte någon högre makt får för sig att ge våra isprinsessor lite geist
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Huge: Jag provar igen!! Enligt dig så är det alltid rätt väntat när brynäs åker på däng, oavsett motstånd. Vad hände med motivation slår klass, eller gäller det bara andra lag än Brynäs???
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Knogen: Snarare däckexplosion.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Clarence: ligger jävligt mycket i det du säger.Vem fan har lust att sitta så här år efter år ?
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
70 Rodrigues: Klart att du får prova igen när du i vanlig ordning inte läser vad jag skriver. Jag skrev att det var ganska väntat att vi skulle få det tufft idag. Vad trodde du innan match?
Motivation slår för det mesta klass, men tydligen inte i dag.
Kommentera

« · 384243 · »