Brynäs IF

724869 inlägg · 7958 ämnen

Linköpings HC-Brynäs IF

« · 331791 · » Till forumet


Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
bobbe:
Tyvärr så är det väl så att dom drar ner alla supportrarna i skiten!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Makkan: ...och av det drar du slutsatsen att alla är sådana?
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Underdog:

lhc har väl spelat matcher tidigare säsonger eller ?
Och jag har j----t svårt att tro att klacken har ändrat sig över en sommar.
Jag känner ett flertal lhc-fans som har blivit mer eller mindre fysiskt attackarede av sina "egna" när dom har haft "fel" åsikt.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
20 Lindgren: Bilden togs utav NuMo (MoDo)
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Underdog: Tack. Precis den typ av inlägg jag vill läsa här.
Sitter här och inviger en vit mugg med en vit katt på. Freundschaft machen. Får se om vi klämmer in en resa ti 27/1. Det vore ju apaballt att se våra [f]tolv[/f] sista elitseriematcher. Denna säsong alltså, inte genom tiderna...

(Haha. Nu har jag tangerat Lundströms inläggsantal.)
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Chief: ja.. jag har kollat själv mellan tårna i ren eurofori över chansen att göra simkarriär. Tyvärr fick jag lägga den drömmen på hyllan. Får satsa på bra piller i stället.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: Upp med humöret grabbar. Miettinen var ju lysande sist dessutom får ju Sjödda hjälp bakåt i sin femma nu. Om bara Anger kan se till att ta sin gubbe så...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
20 Lindgren: Saken är den att psykoparet inte fungerar, det går alldeles för långsamt, tyvärr!!!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Grand Prix har velat ha ett lirarpar, ett defensivt par och ett psykopar. Nu har dock GöteborgsPosten stoppat in Petré i förstapar utvändigt så jag förstår inte hur han tänker nu... Kanske klubborna utåt sargen om du byter plats på Qpan och Björcken.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Visst,det gör dom säkert...........not !!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Ford Prefect: Vi får hoppas att Soling och Anger har vaknat o börjar ösa in mål i morgon...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ja,vinst på tor och lör är vad som krävs,annars kan det gå troll i skiten igen.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: Så jävla typiskt att han skulle bli sjuk just den här veckan som är så otroligt viktig, den här veckan avgör Brynäs vidare öden känns det som...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Ford Prefect: Har inte Lind nyss varit sjuk ?
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: Det är inte utan att man, återigen, saknar gamle Bissett som inte missade en match under sina år i Brynäs. Om inte minnet sviker.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ny torsk i morrn då !! Utan Lind är dom ett högst mediokert lag.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Och ingen Ove Porslin !! när spelade han en hel säsong senast ? -93 ?
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Micke Lind är sjuk och GP räknar inte med honom, varken i morgon eller på torsdag. Fan också, då lär det bli jävligt tufft.Dom brykar ju torska dit rejält när inte Lind är med...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Laget i morgon:

Målvakter: Korhonen(Lundström)

1:a Sjödin-P3 N Danielsson-Miettinen-Anger

2:a Johansson-VPL Soling-Kyrö-B Danielsson

3:e Kuparinen-Björck Nylander-Johansson-Malmström

4:e Andersson, Rönnqvist, Östlund.

Fattar inte att GP ska envisas med att spela Kuparinen o Björck??
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander: Supporterkultur!

Jag svarar på en bild som ligger 49 inlägg nedanför (om inte någon mer hinner klämma in sig medan jag skriver).

Snygg bild. Vem tog den?
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
knaskamilla: Japp lika sant som ni var värda segern i lördags ;-)

Nu vill vi Brynäsare att vi återgäldas med samma vänlighet den 6/12
fast vi vill ha 3p
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander:

Jag är alltid beskedlig som ett lamm.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Underdog: Intressant var det dock. Måste tvinga nån av mina bekanta bland infödingarna att visa fötterna så jag får klarhet i det här...;)
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
knaskamilla: Vad Westerlind har berättat så är en Varulv mer beskedligare än vad du är i fullmåne med munnen full av russin.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander:

Men det är lite konstigt, för jag är mer förtjust i de där russinen än i den där glöggen, och jag har aldrig blivit knasig av det.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Makkan: Det är för övrigt jäkligt intressant inlägg eftersom du verkar ha stenkoll på LHC klacken i år.

Synd bara att du avslöjar i din profil att du inte sett en enda match.
Däremot var det smålustigt att få reda på att du sett Leksand - Brynäs på canal digital. Kanske var det också på tv du hörde nåt om att linköpingsklacken var elaka och hade simhud. Eller kanske du bara hittat på allting...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
knaskamilla:
Min studie i dom mörkaste skogarna har gett ett resultat utav att det går lika bra utan russin ;-)
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
knaskamilla: Selander är redan både yr och surrig så ett par russin till eller från skadar nog inte. ;-))
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander:

Kom ihåg att akta dig för russinen när du dricker glöggen - jag har hört att man blir sådär yr i huvudet och får talproblem och sådär av för mycket russin.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Lunkan: Är det nån som bryr sej? Det är som att bli förbannad på en tvååring som ropar "sitgubbe" efter dej.

Makkan: Linköping känns lika lockande som Ulan Bator. Din anekdot är nog den djupaste analys om stan som jag kommer att läsa. Tack för informationen.

Imorrn skinnar vi Simhudarna. 5-1 till dom rättrogna! KÄMPA BRYNÄS!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander: Nej mer Söderifrån. Mer säger jag inte. Dock är det ej Hammarby.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Frisco: Veda IK?
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues, 65Selander: Man vet aldrig vad det blir. Har en ny tröja på ingång denna veckan.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander: Hade gärna sett honom som powerforward, tycker att han ska vara så långt ifrån det egna målet som möjligt :-)
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander: Jag vet väl det mesta, det borde du veta vid det här laget :-) Närå, det stod hos hockeyligan, vi får väl hoppas att det stämmer!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Hur vet du det och har du någon hum om han används i anfallet?
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Är det bekräftat????
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander: P3 är med i truppen i morgon!!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander:

Jag ser fram emot det. Skall ladda upp med ett fem minuter långt övertygande tal som kommer slå knock på dig. Om inte glöggen gjort det redan vill säga...:)
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Poffa: Bullarna kan vi ge till Westerlind så kan jag ta hans glögg istället!

Sedan så skall du få 5min på dig att förklara tjusningen med NHL efter det så bjuder jag på mitt Kaffe ;-)
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Ford Prefect: Blev lite orolig där ett tag.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
maria29: Han HAR bytt. Han hade 24 ursprungligen, men har haft 21 sen han återvände från Finland.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander:

Hörru du? Vad menar du med det va?? Det är väl inte mitt fel att du inte insett storheten med NHL.

Lucia, då skall du få se på andra bullar. Lussebullar. Och Poffas hemgjorda glögg som kan få även den störste att dra efter andan.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Lunkan: det var tal om att Ove hade bytt nummer men jag hade väl fel. Vore synd nu när jag har 21 på tröjan.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
maria29: Ove har 21. 24 är Tommi Miettinen.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Lunkan: Vem har nr 21 nu då?
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Var åter igen inne på LHCs sida och tror knappt mina ögon men vi blir försvarade av just det en Leksing vid namn Daladans ;). Stakt jobbat av honom. Idrott förbrödrar hoppas LHCs fans inser detta också (vet att vissa redan gör det).

Hoppas Ove är tillbaka i morgon trots att han var dålig mot FBK kan han om han är på rätt humör själv avgöra matcher. Tycker att 24 imponerat på slutet kämpar och sliter och åker skridskor som få andra. Tycker även att 27 sett piggare ut sen landslagsuppdraget möjligtvis lite puckkåt emellan åt. Vore mycket trevligt om 10 började producera som vi vet att han kan. Gärna redan i morgon. Tips 3-4
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Då har du inte träffat resten av "The Muppet Show"

Skämt åsido så är dom trevliga förutom Poffa som tjatar om NHL hela tiden ;-)
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ja det var trevliga grabbar, det skall bli trevligt att träffa dom den 13.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
64Waern: Jag brukar försöka att göra min omgivning lycklig, det var inte så svårt att vara trevlig mot killar som Lumber Jack och NuMo, vilka kungar :-))
Kommentera

« · 331791 · »