Brynäs IF

724864 inlägg · 7958 ämnen

Linköpings HC-Brynäs IF

« · 332583 · » Till forumet


Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Jaha, då var tiden tydligen inne igen för det sedvanliga HV-raset i tabellen. Ack ack, smålänningar, när ska de bli riktiga vinnare? Alla tror på dem varje försäsong. Sen blir det samma missräkning varje år...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander: Förra veckan fick vi med oss en poäng. Förmodligen en poäng mer än man anat före säsongsstart. Denna vecka tror jag på sex poäng. Är övertygad om seger på torsdag, likaså på lördag.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Hong Kong: Vet inte om jag skrev det men jag såg denna match som den svåraste, jag skall nog leta upp beviset.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Hong Kong: Visst:-)
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: eller så kan vi ha ökat avståndet med 6 poäng.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: Vaktombyte i ES ;-)
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: På lördag kan både MIFoch SSK vara ikapp Brynäs.Det ser illa ut.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Det är som det är. Brynäs och underlägen, då är det hopplöst. Det finns inte moral eller kunnande för fem öre att komma tillbaka och vända en match. Godernatt...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Clarence: Hoppet är lika med 0 även om dom leder !
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Var är alla optimister som gormade om seger innan matchen ?
Det här är på väg att bli utklassning.Och det blir samma visa på torsdag.

Se upp där nere,nu kommer vi !!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Har ni tänkt på hur avslagna matcherna alltid känns när Brynäs ligger under på det här viset. Hoppet är liksom lika med 0...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Det är bara 16 dagar sen vi vann men det känns som 2 månader.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: Brynäs slog på stort och tog hit Jeff Williams !!!! där snackar vi scouting.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: Och det är inte ssk i första hand som agerar. Det är sponsorena i stan som ställer upp mangrant. Där har du skillnaden med Gävle.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: Vet inte om det redan tagits upp tidigare idag. Men jag fick mig ett gott skratt när jag läste det. Från Aftonbladet ang Mif ekonomiska kris.

"Svensson har haft tankar på att starta ett insamlingskonto genom supportklubben för att hjälpa Mif ur den ekonomiska krisen.
- Brynäs har gjort det och fått in en hel del pengar. Men de har supportrar över hela landet. Vad har vi? Hela Sverige hatar ju oss, säger Svensson."
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: Jag har sett senaste värvningen, Sekeras, lira idag. Är dom andra värvningarna i samma klass är slutspelsplatsen grejad.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Lilljanne: Frågan är om det i längden hjälper ändå för SSK. Men man måste ju i alla fall avundsjukt konstatera att de agerar på rätt sätt i sin situation.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
ssk-vf 3-0 och 41-19 i skott.
Kan inte låta bli att jmf hur Brynäs fick klara sej förra året med hur ssk kan göra i samma läge. Det är bara att köpa in 3-4 NHL-meriterade spelare och sen satsa på topplacering i serien. Var fan gör Brynäs sponsorer när serien har börjat? Gnäller på att Brynäs aldrig ställer upp? Utan pengar blir vi ett permanent bottengäng.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Det Frölunda vi ser lekte skiten ur Brynäs för en vecka sen......
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Fan va bra det blir med den lappen !
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Lilljanne: Även om vi som du säger "fixar ekonomin" kommer vi inte att bli nån rik klubb så att vi kan beblanda oss med de förmögna och spela på samma villkor som de. Elitserien har aldrig varit mera ojämlik än nu och därför heller aldrig så ointressant som nu...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: Han har ju sin lilla lapp han står och blänger på jämt o ständigt :-))
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Det kommer han ALDRIG att göra.Han har inte den pondusen.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: Tänk om GP kunde ändra på formationerna inför 3:e, det är i sådana här lägen GP måste visa lite stake o visa vad skåpet ska stå.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: Ledning med 2-1 efter 1 period,så släpper man i 3 st i nästa.Pajaser !!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: Då är det väl lika bra dom stannar hemma och tränar. Kan ju lämna wo och tjäna pengar på utebliven resa.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ingen kan vara överraskad över att vi är beroende av dom få toppspelare vi har. Mer än nåt annat lag. I år gäller det att hanka sej kvar, fixa ekonomin, samla i ladorna och så försöka värva flera elitseriespelare till nästa säsong.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: Nej, jag håller med. Det är kört som vanligt...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ingen luttrad och erfaren Brynäsanhängare i alla fall!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: Det är fan värre att torska mot LHC än mot LIF!!!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: Trodde inte ens på vinst före matchen,än mindre nu.Mitt tips var 6-1,kan tänka mig att 5 målsmaginalen prickas in.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: Det är väl alltid NÅGON som tror på en vändning!!!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Samma ras att vänta som i hemmamatchen. Är det nån som tror på en vändning nu?
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Hong Kong: En seger på sex matcher är ingen bra uppladdning för mifmatchen.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Hong Kong: Tell me about it, jag var där!!!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Hong Kong: Torsk på torsdag är redan klart.Med 3 tongivande spelare borta och en kämpaglöd som räcker i 5 minuter vinns inga matcher.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Man börjar bli härdad. Hände samma sak i lördags. 2-0 ledning. En fika på en taskig vägkrog och schwopp så låg dom under.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Lilljanne: Förjävligt att laget inte kan vinna utan Lind, det tyder på en otrolig bredd. NOT!!!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: Frölunda är en skugga jämfört med förra säsongen. Det verkar som de inte är intresserade av att vinna igen utan tycker de gjorde sitt ifjol. Jag menar, de har ju egentligen inget sämre lag i år. Men deras bortaspel är dåligt, framförallt anfallsspelet.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Lilljanne: Torsk på torsdag finns inte på världskartan!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Helt klart,det här kan bli raset som man befarat !! Fy fan va besviken man blir på dom.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Hong Kong: Är du överraskad??
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
8 poäng till kvalstrecket just nu. Torskar vi på torsdag är det 5.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Men hallå.... va ere på gång?
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: gonatt,jävla nördlag. skicka poängen i kuvert nästa gång.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: VF är ingert topplag på borta is denna säsong!

Lugn vi vinner ändå!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Och vad händer här då?? Kliver ur bilen med en 2-1 ledning till Brynäs...och nu 2-4!!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: 4 raka torsk, nu kommer detta att sätta sig i huvudet på killarna.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ja,spelar ingen roll vad matcherna får för karaktär,dom torskar ändå !!

nu kom den definitiva dödsstöten !
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Ja där stängdes Live radion av...Fan va dåligt !
Kommentera

« · 332583 · »