foppa78: Formsvacka? Vi har fem raka segrar. Skulle vi åka på en förlust är det väl inte så oväntat.
Speciellt nu när det står 2-0.
foppa78: Ja gärna. Ta gärna och förklara varför du tycker det kanske är en formsvacka på väg.
För att vi gör en dålig första period?
För att vi ligger under med 2-0?
Jag funderar också lite på meningen "Skrev jag med ett frågetecken inte att vi hamnat i en formsvacka!"
Du kan väl förklara den också när du ändå håller på.
Redigerad kommentar
LHC oerhört aggressiva på puckföraren.. vi ser slitna och sega ut.
Solklart matchstraff på Rahimi men domarna blundar.
Nörstebö ser otroligt bra ut, kul att se.
Honken kan inte klandras alls, det viktigaste nu är att inte dra på sig utvisningar (LHC ser livsfarliga ut i PP). Gneta oss in i den här matchen nu och få tyst på Arto tack!
Huge: Många tycks ju tro att varje match ska vinnas, och så funkar det ju inte i en jämn elitserie. Klyschan är ju att ju längre en segersvit är, desto närmare kommer förlusten. Och den stämmer ju ganska bra.
Nu ska vi ju inte ge upp, tror vi kommer komma ut mer aggressivt i andra. Får vi till ett 1-2 mål så har vi en god chans att vända, med tanke på våra upphämtningar de senaste matcherna.
Det är som du säger...en väntad torsk ligger i luften.
Huge: Linköping är dock lite ömtåliga just nu, får vi nästa mål tror jag vi tar poäng.
Men orkar man pressa Lhc idag ? Det ser lite tröttkört ut än så länge.
Redigerad kommentar
Zappaholic: Men när vi slutar på en 8:e plats så skyls det på skadorna o otur, inte första gången.
Zappaholic: Räknar o räknar, det är ju mig o 80% av GB:n du menar. Det är väl du, Järnröv och Huge som har en osthyvel typ ;-)