Redigerad kommentar
BRYNÄS4EVER NR1
Nu börjar skiten , får se hur många minuter puckmotan klarar å hålla rent , tips , mindre än 5 min ,
maddog1970:
Blir intressant å se hur många mål dom torskar med i dag , å sundlöv sitter tryggt i sin kontorstol å ser på eländet han har skapat , ,, bara en fråga ,, när fan får sundlöv gå till arbetsförmedlingen ?
Lesky:
Tror nog det skall räcka..... inte kan vi förlora resten? I tredje perioden i Göteborg visade dom vad dom kan...... det måste dom väl kunna hitta tillbaka till?
Lite noggrannare defensiv..... får in ett par puckar då å då..... målvakten inte slänger in puckar i eget mål.
När detta inträffar i samma match så kan vi slå vilket lag som helst. :-)
Så vad tror ni, kan storsatsande Växsjö sno slutspelsplatsen från oss?
Av allt att döma lär Brynäs inte ta många fler poäng och Växsjö kommer även ha bättre målskillnad. Så vi har 14 poängs försprång i nuläget.
Räcker det?
4th Line | 27. Lindgren, Alexander | 39. Nordquist, Jonas | 41. Widing, Daniel | |||
---|---|---|---|---|---|---|
23. Bergqvist, Adam | ||||||
3rd Line | 16. Lauritzen, Sebastian | 31. Granström, Jonathan | 29. Molin, Emil | |||
22. Sundqvist, Jörgen | 5. Löf, Simon | |||||
2nd Line | 25. Johansson, Martin | 19. Järnkrok, Calle | 28. Lindholm, Elias | |||
10. Styrman, Fredrik | 4. Berglind, Victor | |||||
1st Line | 90. Harju, Johan | 9. Enterfeldt, Sebastian | 11. Ollas, Jesper | |||
3. Djoos, Christian | 13. Gunderson, Ryan | |||||
Goalies | 30. Rahm, Robin 40. Holmqvist, Johan |
Carl Lejonkräk:
Det var en fin definition, jag känner nog till en del om det, tror jag ......... ville bara återkoppla till div. kommentarer tidigare i vinter.
Carl Lejonkräk:
Men snälla.... har du inte läst tillräckligt länge på HS för att veta att det inte finns nåt som heter gruppdynamik??? Läs på ;-)
Hoppas Honken håller åtminstone 10:an i eftermiddag.
[Låga krav] [Hopplöshet]
brynäs08: Klart att vi är mästare, regerande mästare fram tills nya koras så det blir givetvis vinst. 2-3 efter straffar!
Dax för våra hjältar att varva upp inför slutspelet och sen är det ju bra om den nya backen kommer till ett vinnande lag.
Vi har nu hamnat i ett läge där man egentligen inte har några förväntningar alls, det kan passa laget ganska bra. Dom kan spela hockey, det har dom bevisat förut i vinter.
Inte bra att Thuresson gick av igår.... han behövs. Men om alla är friska från magsjuka och fått hämta sig så kan ju vad som helst hända.
Det är lätt att döma insatsen igår efter resultat och hur det såg ut, otroligt olyckligt att Honken bjuder på 1-3 på det sättet, Frölunda stärks och Brynäs får en väldig uppförsbacke...en mental käftsmäll helt enkelt. Om inte..... nej jag vet, det är alltid en massa om som avgör matcher.
Jag brukar normalt hålla mig för god för att lockas med i några simpla drev..... men, Widing..... har han gjort nåt rätt sen han satte 3 i samma match? Märkligt.
70 Rodrigues: Jag tippar med båda!!
Vi har ju idel segrar mot LHC...
Inget knaprande... ;-)