Huge:
För fan huge , när fan ska du fatta att Brynäs är det sämsta laget i hela es , för föreningens bästa måste ju sundlöv fatta att han måste släppa sin egotripp och läna över till någon som vill Brynäs bästa , å inte sitt eget stora ego ,
Kan inte minnas när Brynäs var så här bleka i så många matcher. Knappt allsvensk klass just nu. Med alla sjuklingar/skadade tillbaka lär det se något bättre ut.
BRYNÄS4EVER NR1: Torskar Brynäs för Cody-affären måste nån ta ansvar. Annars får vi medlemmar kräva det. Men det är bara larvigt att tro att allt som går åt h-vete är sportchefens fel. Lika lite som förra årets succé enbart var tack vare Tommy Jonsson, är årets kalkon enbart Sundlövs fel.
Rahm är riktigt ihålig, han håller inte alls. Släpper första stolpen på båda skotten.
Vi må vara nedtryckta och på efterkälken men jag tycker inställningen är bättre idag iaf...det är alltid nåt.
Idag känns det mer som att vi inte räcker till, hitills. Jag kan bara åter konstatera att denna säsongen förstördes redan innan omgång 1.
Redigerad kommentar
munkas: hörde precis på cmore att det finns risk för maxböter i cody fiaskot , 2 millar , annu en genial affär som sundlöv står bakom , när fan får han foten ???
Så länge han sitter kvar kommer Brynäs inte finna någon spelare värt namnet , dom får klara sig med spelare som inte platsar i andra lag ,, blir ingen ny back inan förnstret stänger , å det räcker inte med 1 ,, minst 3 st behövs , och ett par forwards behövs ,
70 Rodrigues:Det faktum att Huge tycker att det ser bra ut visar ju bara vilka kunskaper han har. Hela vörlden ser att det inte funkar för fem öre spelmässigt. Hela världen utom Huge.
en Huge ljuger hellre för sig själv än säger som det är...sjukligt
70 Rodrigues:
jag kan inte fatta hur ett lag kan kan gå från svenska mästar till att bli ett lag som platsar knappt i allsvenskan . jag l´klarar inte att finna ord för vad jag tycker om gänget som styr vårat älskade Brynes , det gör ont å se hur ledningen bara låter detta ske , backkrisen var ett faktum innan sässen började , vad har dom gjort ,??? inte ett skit ,
Huge:Du kan omöjligt se matchen.. snurr nere i hörnen i fem sekunder är INTE anfall.
Inte dump och förlorad puck heller
BEDRÖVLIGT