Brynäs IF

727820 inlägg · 7961 ämnen

Linköpings HC-Brynäs IF den 4/12-07

« · 949827 · » Till forumet

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF den 4/12-07
Dax för Lind att stänka in en nu...
Kommentera

Clarence: Låter som en klysha, men va f-n är det med domaren. Får han lön från LHC eller?
Kommentera

Bosse Ohlssons amerikanska accent: Can-Can-Perry. Brendl. Sperrle har alltid en tjyvis. Alla mål vi släpper in är skitmål. Alla mål vi gör beror på att våra spelare kämpar in i det sista för att fullfölja. Beroende på vilken sida man sitter. 5–4 Huge: Ha! Rättvisa äntligen. Kliv in i bussen och åk hem så att ni hinner ladda till ödesmatchen mot Schellfeteå.
Kommentera

70 Rodrigues: Och nu kommer de knappast tillbaka en gång till.
Kommentera

65selander: Precis som man befarade...
Kommentera

65selander: Är du verkligen förvånad? Brynäs släpper alltid in skitmål men gör tyvärr sällan dito.
Kommentera

rafalski: ...och så får de ett sådant skitmål.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Starkt att komma igen men utvisningarna kommer att kosta. Widing helt värdelös, kan varken slå eller ta emot en passning. Nu lär han väl avgöra ikväll ;)
Kommentera

AVGÅ: Och nu är Mora ikapp också...
Kommentera

Sperrle har varit riktigt bra i denna matchen. Inget snack om saken. I första räddar han 15 skott, vet dock inte i andra men Brynäs får sluta ta på sig dumma utvisningar. Dock ska sägas att den sista Hansen får är ruskigt billig.
Kommentera

Clarence: Var så säker.
Kommentera

Strongt att komma tillbaka från hopplöst underläge, men det där 4-4 -målet gör att det känns som det kommer gå åt helvete ändå det här ikväll.
Kommentera

älgen: ABSOLUT INTE! Sperrstedt uppträder som att det är fotosession i top model. Han är hur darrig som helst. Men, han hade ett par bra minutrar vid utvisningarna faktiskt, det måste jag ge honom. Elitserieklass? Stabil? Nix!
Kommentera

Vicke_LKPG: Ja, Stanas procent skvallrar nog lite för mycket om kvällens insats.

Saves    55,6%
Kommentera

20 Lindgren: Snälla, kan någon som såg sista utvisningen på Hansen tala om för mig vad han gjorde? Jag ser bara på tv och där är det enda som framgick att han var på planen, var det det han blev utvisad för? Eller kanske för att han är från Norge, eller inte hade rakat sig i morse?
Kommentera

20 Lindgren: "Av någon outgrundlig anledning brukar det vara näst intill omöjligt att scora på den inhoppande målvakten"

Det tog 9 sekunder för FBK att få hål på Sperrle senast...men Brynäs är ju undantaget som bekräftar regeln :)
Kommentera

mattias-74: "Kan man göra ett mål på tre skott i första så kan man väl göra två mål på sex skott i andra?"

Nej, men tre mål på sex skott i andra! Av någon outgrundlig anledning brukar det vara näst intill omöjligt att scora på den inhoppande målvakten.
Kommentera

StoltBrynäsare:
Nej, det är väl det närmaste man kommer en encyklopedi-definition på "idrotten är inte alltid rättvis..."
Kommentera

StoltBrynäsare: Sperrle verkar göra en kanon match....
Kommentera

mattias - 74:

"Kan man göra i mål på 3 skott så kan man väl göra 2 mål på 6 skott i 2:a ? "

Det gick tom att göra 3 mål på 6 skott! =)
Kommentera

Är 4-4 välmotiverat? 32-9 i skott!
Kommentera

Man kan ju undra hur Brynäs har lyckats gå från ett lag med få utvisningar till att i år ha mest utvisningar!?

Dessutom tar dom en massa otroligt onödiga utvisningar som är obegripliga att förstå!
Kommentera

Grymmt starkt av grabbarna att vända från 3-1 till 4-4
Kommentera

älgen: bara och bara vet jag inte, jag hade nog inte haft så jätte fint självförtroende efter det...

4-4 nu, när jag lite lugnare...
Kommentera

Dream Team: Inget större fel på Vinnerborg, om han bara hade varit lite konsekvent. Flera likvärdiga saker än den sista har han släppt på LHC:are...
Kommentera

Som sagt, så fruktansvärt orutinerat!!
Kommentera

4–4 Huge: Ha! Rättvisa äntligen. Kliv in i bussen och åk hem så att ni hinner ladda till ödesmatchen mot Schellfeteå.
Kommentera

Ytterligare en puckad utv. Det är så här man tappar initiativet i en match, så jävla onödigt!
Kommentera

70 Rodrigues: Konkurrensen är på inga sätt mördande bland våra hockeydomare men jag skulle säga att Marcus Vinnerborg framstår som en av de bättre vi har numer.
Kommentera

Vicke_LKPG: okej var det bara det.... tänkte om det var någon skada... men att lämna för 4 snabba mål, dåligt psyke....
Kommentera

70 Rodrigues: Wingelborg har aldrig och kommer förmodligen aldrig att vara en bra dommare!
Kommentera

älgen: Han kanske inte var så sugen på att stå mellan stolparna längre efter att släppt in 4 snabba mål...

:(
Kommentera

70 Rodrigues: Sundström neddragen i sarghörnet och Vinnerbort ser obekymrad ut....
Kommentera

älgen: En icke allt för kvalificerad gissning är att han visade sitt rätta jag just ikväll.
Kommentera

sylf: Det är väl Vinnerborg som dömer, så det är inget konstigt med det, en av Sveriges absolut sämsta domare.
Kommentera

Bissett19: Fortsätter bara Sperrle att agera vägg så får dom var hur bra som helst.
Sicket hästjobb våra BP-killar har gjort i 4 raka minuter.
Kommentera

moreten:
Brendl är Brendl... Den som trott att han skulle spela annorlunda i Brynäs än i Mora var nog ute å cykla...
Sen att han inte gjort 30 mål redan beror nog mycket på hur laget gått å.
Finns många Brynäsare som sågar/sågat han vid fotknölarna...
Kommentera

Dream Team: vad var det som händer med STANA, Rastislav då?? varför gick han av???
Kommentera

70 Rodrigues: Hemmadomare, LHC skulle ha haft minst 2 utv de senaste minuterna.
Kommentera

70 Rodrigues: Hemmadomare, LHC skulle ha haft minst 2 utv de senaste minuterna.
Kommentera

Bissett19: Ja, det här blir tungt att reda ut.
Kommentera

Bissett19: Så typiskt, vi har spelat bra och vänt matchen, men då ska dom som vanligt ta en massa puckade utvisningar.
Kommentera

Dream Team: Fransson kommer stänga igen nu, hoppas jag i alla fal!

För övrigt, vad händer egentligen?... herre gud!.. :S
Kommentera

65selander:

Vilket jävla tryck i PP för LHC.

Mårtensson,Vinhandlarn o Musse måste vara Elitsereins bästa kedja.
Kommentera

Hence: Skapligt tryck i förra BP och nu ett till påstuds, blir tungt detta
Kommentera

Man kan konstatera att det blir mycket mål när Brynäs spelar iallafall. Halva matchen spelad och redan 7 mål
Kommentera

JBlom: Jag tycker att årets flopp (Brendl) enligt många icke Brynäsare sköter sig helt OK hittils i år! =)
Kommentera

Gusten:
Det kan jag inte hålla med om.. Hade svidit bra mycket mer 6-0 i baken efter första, jämfört med att laget faktiskt kan hämta upp ett sådant underläge borta mot ett topplag
Kommentera

Gusten: Hehehe... Kanske är så...
Kommentera

« · 949827 · »