1150x200-brynasbanner.jpg

Lördagsträningen

« · 135124 Till forumet

Lördagsträningen
Det såg jäkligt aggresivt ut på fmträningen idag. Puckeländet skulle bara in i varje moment, även om så blev en petning på mållinjen. BRA!, hoppas det ser ut så när det blir match imorron. Både Kyrö och Danielsson var med, kommer inte på att jag såg Luovi. Kanske en bättre 3:e line mot MIF, för denna line fick mycket kritik på sportradion mot SSK.
Kommentera

Sv: Lördagsträningen
aphac: Låter bra, lättar upp lördags stämningen lite i alla fall.
Kommentera

aphac: Angående aggressiviteten så kan jag upplysa om att den var det då inget fel på mot SSK. Ngn påstod att det var fel på motivationen och inställningen. Det har det säkert varit i ngn match tidigare (främst MoDo-förlusten) men nu tror jag grabbarna börjar inse på riktigt att det är hårt arbete som gäller i varje match.
3:e linen kommer absolut att bli slagkraftigare nu när Kyrö är tillbaka. Förstår inte riktigt kritiken från radiosporten men jag
förmodar att det var Wahlman som bett att få referera mot SSK trots att Brynäs spelade borta, måste ju få sin dos av antibrynäs-snack tillfredställt.....
Kommentera

Huge: Icke Magnus "jag älskar när det går dåligt för Brynäs" Wahlman, utan det var Radiosportens ankare himself Lasse Grankvist som refererade SSK-Brynäs.......!!!
Kommentera

Bissett: Är du riktigt säker? Undrar ändå om det inte var Wahlman i alla fall som gjorde en "Fylking"..... ;-)
Kommentera

« · 135124