Brynäs IF

727943 inlägg · 7961 ämnen

Lule-BIF

« · 149861 Till forumet

Lule-BIF
Allå Allå, är det nån som vet om matchen sänds på Comhem i kväll.

Kom igen nu Brynäs för fan!!! Ser framför mig på Games Online: Final score LHF-BIF 2-3
Kommentera

Sv: Lule-BIF
DanS:
det kan du kolla på deras hemsida hörru...
Kommentera

claesw: Jo jag vet, men deras site låg nere. Tack i alla fall.
Kommentera

DanS: Canal Digital visar inte matchen i kväll och dom samarbetar ju med Com Hem, så tyvärr!
Kommentera

70 Rodrigues: Att sparka ESKO är ingen lösning på problemet det har visats sig så många gånger förr det kan faktiskt bli än värre!!Finns det några spelare över huvudtaget som vill komma till en förening med en så usel ekonomi o HB om han nu är en luleåit vad är detta??Han är ju en fågelskrämma som värvar skadebenägna koltrastar jämt skadade det är ju fågelskit av allt ihop jag tror inte det blir någon rolig höst om inte minst vi får 2 på artistkontrakt så är det Ängelholm man får åka till nästa höst åh vad roligt det blir!!!
Kommentera

observant: Håkan Berg somnar nog med blandade känslor i natt. Först ett leende för att Luleå inkasserat en ny hemmaseger sedan ett "ja just ja" när han förstår att han måste skriva fler svar på arga insändare i tidningarna.
Kommentera

Cusken: Ja o det är den bistra sanningen!!
Kommentera

observant: Eller ja, Luleå är väl inget Frölunda så helt omöjligt ska det inte vara att ta en poäng. Däremot att fler spelare är borta igen gör ju knappast saken bättre. Jag hoppas de matchar Östlund, Jobs och Floberg mer den här matchen. Det kan inte bli värre.

Mitt tips får ändå bli 4-2. En förlust med bara två mål brukar betyda godkänt bland en del här på forumet. Ett fortsatt fall framåt.
Kommentera

Som sagt då är det dags igen. Tycker det ser ut som två härliga segrar på gång så här i slutet av veckan. Äh, varför inte 7- 8 på raken? Nån gång måste ju oturen ta slut.

Tips: Lule - Brynäs 2- 7
Målskyttar: Anger 2, Miettinen, Molin, Larsson, Sjödin, Ram
Kommentera

Cusken:
Vilka syftar du på då? *ler*
Kommentera

claesw: Hehe.. Vi får se vilka som tar åt sig..
Kommentera

Cusken:
Med vårt skadeläge osv vore det en bragd att vinna i Luleå. MEN vårt lag är i grunden bättre, så vem vet...?
Kommentera

Cusken: Jovisst Luleå är ABSOLUT inget Frölunda men med det här flutet som har varit hittills så blir det antingen 3-2 till Luleå eller 7-1 till luleå jag ser ingen vändning med en massa dönickar på plan men som en superoptimist som jag har varit kan man ju innerligt hoppas att jag har fel men räkna med BAUTASÅGNINGAR HÄR IKVÄLL!!
Kommentera

observant:
Ja, Cusken & co laddar ju redan för fullt och slipar sågbladen : )
Kommentera

observant: Ja räkna med mig lite senare.
Kommentera

Cusken: Ok det är så jävla tråkigt o behöva se slutresultatet ikväll en annan som står som Vakt här i stan ska behöva höra det sen hela helgen av en massa andra supporters men det har faktiskt blivit mer så att dom tycker mest synd om oss!!Det är ju alltid en liten klen tröst!!
Kommentera

claesw: Ja, känner jag grabbarna på isen rätt så kommer dom inte göra mig besviken.

Givetvis hoppas jag att Brynäs vinner ikväll. Ankan tippar förresten 2:a (se Canal+ sida). Alltid nåt.
Kommentera

Cusken: Go Ankan Go!
Kommentera

Cusken:
Stå på dig nu och tro på torsk...Det brukar hedra dig att du är ständigt kritiskt och inte, som vissa, optimistik innan matcherna för att sedan kräkas på laget och allt som har med föreningen att göra...
Kommentera

Cusken: Även om nu kanske Brynäs ikväll skulle mot förmodan att vinna vilket inte sker men om nu dom gör det så är det ingen vändning det är bara att ESKO får vara kvar en stund längre det kanske bara är lite Psykosnack till grabbarna att det ev är Eskos sista match bara för att dom ska ge järnet ikväll vem vet??
Kommentera

observant:
Puhh, använder du aldrig kommatecken i texten? Men du kan ha rätt- nu får vi se hur mycket killarna kämpar för Esko..MEN det har ju inte räckt hittills (att kämpa), så varför nu?
Kommentera

claesw: Jodå men håller på och lagar mat samtidigt,lite stessande,se där 2 komma tecken ;-)
Kommentera

observant: 2-4 på reultatet = 50 ggr pengarna.....easy money.....
Kommentera

observant:
Haha, ok då! Fan vad trist det känns inför matchen när det är så mooootigt för vårt lag...

Varför kan inte kung Ove komma i gång???
Kommentera

cervante: Man kanske skulle springa till ATG ombud nästa!!
Kommentera

observant: Springa!?

Satsar du på det så har du råd med Limosevice;)
Kommentera

claesw: Ärligt talat det känns röva ravioli!!OOOOOVE var är du???är han på isen över huvudatget??Han kanske har gjort som Bolibompa Björnen,börjat på TV!!!
Kommentera

cervante: HAHA den stolen visste var den satt!!
Kommentera

cervante: Så nu ska jag iväg o basta med några galna finnar är tillbaka vid 8snåret.Då vill jag se att BIF leder men det är väl ingen risk men hoppet är väl det sista man överger tror jag?? Saatanan kom ijen nu prynääs!!
Kommentera

cervante: Vad ger då 2-5 (LHF-BIF)?
Kommentera

nek97raj:
2-5?? Guten morgen, har du sovit dom 10 senaste omgångarna?

5-2, och då har jag tagit i BIF's siffror.
Kommentera

Per HApps: När man håller på Timrå ska man nog vara lite mer ödmjuk, ni har ju inte direkt rosat marknaden dom senaste säsongerna och nu är ni på väg neråt i tabellen!
Kommentera

70 Rodrigues: Förhoppningsvis så lär vi mötas när ni är på väg ner och vi på väg upp!
Kommentera

70 Rodrigues: haha, bra sagt!
Kommentera

« · 149861