Brynäs IF

728141 inlägg · 7962 ämnen

Luleå HF-Brynäs IF 31/1-09

« · 1121712 · » Till forumet

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 31/1-09
Enaranger: Så sant som det är skrivet! Det går upp för mig mer och mer att det är Markström som har vunnit de 64 poängen vi har i stort sett. Så fort han har en halvdan dag så förlorar Brynäs med fyra, fem - noll!

Markström får släppa in högst 1 eller 2 mål om Brynäs ska kunna vinna matcher för man klarar inte av att göra mer än 2 eller på sin höjd 3 mål.

VAR ÄR OFFENSIVEN? VAR ÄR MÅLSKYTTARNA?
Kommentera

MarcusElving: Offensiven? Den ser ju "helt ok" ut enligt en av våra många fruktade målskyttar, Daniel Hermansson
Kommentera

Frapperas av den håglöshet laget alltför ofta verkar anfäktas av vid denna tidpunkt av serien.....:-(
Kommentera

P: Hahaha, ja Hermansson hör hemma i div 1!

Limpan in nu, det hjälper ju såklart inte. Brynäs gör ju inga mål
Kommentera

MarcusElving:

4-2 till HV mot DIF.
Nu ska det bli intressant och se hur Rönnmark ska kunna fixa en seger åt Stockholmarna.
Kommentera

Om vi nu reder ut det här och klarar kontraktet så känns det otroligt trisst att ladda för en ny säsong med ännu ett av Sundlövs lagbyggen,

"Bajs" samanfattar kvällens insats
Kommentera

Bissett19: Ja, jag skulle inte bli förvånad om han lyckas heller :P
Kommentera

Bissett19: Haha.. Rönnmark "fixar" ingenting, nästa gång han kommer i kontakt med sjukvården lär de förklara honom hjärndöd och dra ur sladden helt enkelt.
Kommentera

arnio: Du behöver inte oroa dig, Brynäs klarar inte kontraktet!
Kommentera

8 Brynäs IF 46 16 4 8 18 104 : 117 64
9 MoDo Hockey 46 18 4 2 22 125 : 140 64

18:30 Linköpings HC - MoDo, inte ofta man håller på LHC...
Kommentera

Dackell sopren i slottet med pucken och karln slänger ut den mot sargen. DU MÅSTE JU FÖR FAN SKJUTA, BÄTTRE LÄGEN FÅR DU INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den situationen är väl talande för dagens Brynäs! Finns inga målskyttar. Bara massa passningsläggare.
Kommentera

P:

Modo kan väl förlora o ändå gå om oss?
Kommentera

Bissett19: Ja, det kan vi. Men snälla, håll på oss för hockeyns skull. :-)
Kommentera

Om Widing och Jonsson har någon form av självinsikt så bör de
tacka nej till landslaget med motiveringen att: vi är inte tillräckligt
bra för att spela i landslaget just nu. Speciellt Widing.
Kommentera

Poffa:

Upprört på Hovet,omspolning!!
Kommentera

Omark 2 min diving är ju solklart i det där läget, men domarna tar ju aldrig några divingutvisningar. Så trött på spelare som lägger sig ner......
Kommentera

Poffa: Heja LHC.
Kommentera

MarcusElving: Tyckte också det såg skumt ut, han är ju så duktig på allt annat.. Han borde väl kunna stå på skridskorna vid så lite kontakt som det var där?

Kul notis att Djurgårdsfans slängt in massa skit på isen så pass att det är omspolning på Hovet.
Föga förvånanade när Rönnmark får hålla i tåtarna.

En rolig notis till är när man tittar på 5-0-målet i repris.. När pucken tar i masken på Limpan sätter Claesson pipan i munnen.. Tänker blåsa, och sen sätter de returen. Skitsamma i detta nu.. Men ändå!?
Kommentera

Lindström: Markström ska stå varje match, okej Lindbäck gjorde en bra insats förra matchen, men hur många matcher har han vunnit för Brynäs. Detta hattande med målvakter som blir utbytta efter en dålig insats ger bara Markström dåligt självförtroende inför kvalserien, alltså Markström ska stå resten av säsongen om Brynäs ska klara kontraktet.
Kommentera

Harju samlar på sig mål!!! Tänk om vi hade haft en spelare som honom...
Kommentera

Jag somnade på soffan men vaknade till nu vid 5-0..=(
Kommentera

4-1 till Rögle! Vi kommer hamna i KS
Kommentera

Partyjack: För det första ska det vara ett hårt skott för att man ens ska blåsa. Sedan står det i regelboken att anfallande lag skall ha rätt att ta returen på ett sådant skott, innan domaren blåser.
Kommentera

MarcusElving: Hermansson är vårt svar på Harju
Kommentera

MarcusElving: Nej...det får inte bli KS....suck......
Kommentera

MarcusElving: Ja vi tappar FYRA poäng till Rögle idag ...
Kommentera

P: Japp, så sorgligt är det!
Kommentera

Får lite Staffan Westerberg-vibbar av kommentatorn för övrigt
Kommentera

Jag skulle så jävla gärna vilja ha ett personligt samtal med Sundlöv och Czarnecki.
Kommentera

Timrå leder med 6-0 över FBK och Rögle leder 5-1 över SSK nu. Skönt att det inte bara är vi som blir utklassade idag.
Kommentera

MarcusElving:

Sundlöv skiter nog i hur det går för Brynäs,han glassar runt i Washington.
Kommentera

Bissett19: Nejje han kommer säkert hem med Bäckis o Ovechkin....
Kommentera

Tommy: Det blir garanterad kvalserien varje år så länge knäppgöken Sunklöv sitter på sin post. Och nu har knäppgöken NC bytt ut Markström också, snacka om att ta bort Markströms självförtroende fullständigt. Jävla amatörer hela föreningen
Kommentera

Bissett19: Antagligen, jävla idiot!!
Kommentera

Herregud, vad blekt det såg ut idag. Var det någon som höll acceptabel nivå? Samtidigt känns det nästa fel att skälla på spelarna. Vi har en sportchef som inte förstår, eller vill förstå, att våra konkurrenter förstärker sina lag och att vi kommer att rasa rakt ner i kvalserien. Han tror på den trupp vi har och de pengar som finns ska stoppas i andra hål, säger han. Och nu är han på god väg att spela ner Brynäs i det femte kvalspelet på åtta säsonger. Förmodligen någon slags rekord. Om inte styrelsen sparkar honom borde han ha civilkuraget att avgå på eget initiativ och återgå till fastighetsskötseln.
Kommentera

Vad är tvillingarna Abbot i Rögle.
Vi ha ju vår förstecenet Dixon.

Nä, skaffar inte Sundlöv en back och en forward,
av hög klass, under de sista timmarna, så kan han
inte vara kvar som sportchef. Posten som sportchef
måste vara Brynäs mest onödiga utgift.
Kommentera

Jompe:

Klockrent!
Kommentera

Enaranger: För att överhuvudtaget vara ett elitserielag måste man ha en hel femma i Jonssons klass
Kommentera

Bissett19: SÅ JÄVLA DÅLIGT. Hoppas Sundlöv har det bra iaf.
Kommentera

Bissett19: Med tanke på hur många det är som kräver Sundlövs avgång så tycker man att styrelsen borde lyssna lite till fansen. Vi borde väl ha något att säga till om. Utan oss finns inte Brynäs.

Det är fan självmord att ha idioten kvar, jag fattar inte att styrelsen inte inser det?!?!
Kommentera

MarcusElving:

Du vet i kompisgänget Brynäs IF får man missköta sitt jobb år efter år utan att ngt händer.
Kommentera

Jompe: Bara att hålla med, Sundlöv avgå nu, tack!
Resten av laget är ett Jävla skämt som jag tidigare påpekat.
Kommentera

Bissett19: Oja! Lika sant som det är bedrövligt!!!!!!
Kommentera

rafalski: kan någon ta fram mailadresserna till styrelsen så kan vi mailbomba dom?och om ingen har mailadr så får vi väll bara bomba dom!?
Kommentera

Storhonken: Kan inte någon ordna fram en lista som folk som kräver Sundlövs avgång får skriva på! Sedan är det bara att skicka in skiten till Styrelsen. Det får fan vara nog någon gång.
Kommentera

Jag håller med, nu är ta med tusan måttet rågat. Har sett alla matcher i flera års tid och så orolig som jag är idag har jag aldrig varit. Ser riktigt riktigt dåligt ut. Å att se sundlöv sitta med handen i röven å inte göra något det är bara för mycket!!!!!
Kommentera

snabeln: Håller tyvärr med till 100%,hoppas ngn tar tag i en protestlista.
Kommentera

Storhonken: det hoppas verkligen jag med!! Jag skriver på utan att blinka!
Kommentera

Storhonken: Pröva: [email protected]
Kommentera

AVGÅ: tror du att styrelsen har @brynas.se?värt att prova kanske,men hoppas mer på listan som elving snacka om.
Kommentera

« · 1121712 · »