honken21: Ska man inte klara av att slå passningar på bladet oavsett spelsystem och även om man har skador?
Dina ursäkter ät lika tama som Brynäs spel.
Att TJ dessutom är nöjd skrämmer mig. SÅG han matchen?
munkas: Ja, jag tippade ju semi så jag får väl stå fast vid det. Nu ser ju spelet förbannat illa ut så vi får väl vara överlyckliga om vi tar oss till slutspel.
Ni kan alla hånskratta efter säsongen :-)
Zappaholic: Om det bara handlar om att vi har en sjuk otur så känns det nästan ännu värre. Bättre att vi har gjort något fel som vi kan rätta till. Fyfan!
Förövrigt: Pathrik Westerholm, herregud vad sakta det går. Och vilka dåliga beslut de tar hela tiden, båda tvillingarna. Vet inte hur vi ska få fart på dem. Det är även när de är inne, särskilt ihop med Sunken/Eklund, som det blir hönsgård i försvarszonen.
honken21: Verkar vara en knäskada. Vet inte om vi ska skylla försäsongsträningen för den skadan.
Ollas och Djoos kommer väl iofs förstärka laget.
Tycker inte det är spelarmaterialet det är fel på. Det är spelet. Har varit extra tydliga kontraster mot Frölunda och Luleå som vet hur de ska spela i alla lägen. Brett och med fart, klara linjer. Brynäs verkar inte ha någon tanke bakom hur de ska föra upp pucken och då blir det mest duttande mellan varandra. När vi väl får ett bra anfall så är det någon turstuds som har öppnat upp, inte att vi spelat smart.
Parodi med skadorna, nu Daniel Brodin. Helt otroligt. Vad har de gjort på försäsongen?
Riktar ett stort frågetecken till hela ledarstaben.
Redigerad kommentar
Powerfade: Tydligt är att vi behöver förstärka. En offensiv back, en riktig playmaker och en sniper.
Agera eller avgå, BZ!
Redigerad kommentar