70 Rodrigues:+1
Skoteraggarna-Svedberg så här långt 0-0
Burken:
Traditionellt sett brukar Brynäs göra bra ifrån sig i konsumhallen, jag tycker det känns som vi har en bra chans ikväll. :)
Horace76c: Ikväll chans att utöka serieledningen en smula men detta mot svårast tänkbara motstånd. Vårt främsta anfallvapen, PP har inte funkat så bra mot skoterraggarna. Men jag tippar med hjärtat och säger 2-3 OT
Mål av LJ, Lavander och Larsson
Qvarre:
Håller med, poäng i den här matchen är bara bonus. Blir nog torsk, men med det här laget vet man ju som vanligt aldrig.
70 Rodrigues:
Tar vi poäng i denna match så blir det en positiv överraskning. Luleå borta måste väl anses som en av de svåraste matcherna denna säsong. Hoppas på 2-4 med tror på 4-2. Hoppas jag inte anses vara gamnacke nu :-)
Jag vet inte vad som har hänt, om det är positivt eller negativt men det viktigaste i mitt liv just nu är fan kvällarna när Brynäs spelar!
Tänker man dom två senaste matcherna uppe i Luleå så slutade väl första 1-0 och andra 4-5? Så får väl hoppas på en målshow! 5-6 till BIF! :D
Sen är det självklart tråkigt att Granström inte kan spela ikväll men samtidigit är det precis det BIF behöver, att man inte gör om i kedjorna för mkt. Så jag är väldigt optimistisk inför ikväll och hoppas att Widing kan köra på rejält!
Widing 2
Wännström
Ollas
Gunderson
Brynäslegenden: Med tanke på att vi brukar spela bra och som oftast få med oss poäng uppe i Luleå så tror jag att vi tar en straffvinst i morgon!
Luleå-Brynäs 4-5 efter straffar!
En riktig toppmatch där vi kan dra ifrån i serieledningen lite.
Blir intressant match att följa framför soffan.
Tror på 3-4 i sudden till oss
Sundqvist X4
70 Rodrigues:
Det måste bli mer rejält i alla moment, för mycket pet och för lite fysik just nu.