Brynäs IF

728228 inlägg · 7962 ämnen

Luleå Hockey-Brynäs IF den 2/2-13

« · 1557473 · » Till forumet

Sv: Luleå Hockey-Brynäs IF den 2/2-13
Carl Lejonkräk: och VAD fan får dig att tro att vi tar en slutspelsplats ser du på matcherna elle?
Kommentera

tompap71: Wänna och Lindholm visar lite kemi i alla fall
Kommentera

foppa78: Han är arnio, han är utvecklingsstörd! Ser antagligen inte matcherna!
Kommentera

foppa78: jag tror att vi har bra chans på slutspel men jag vet givetvis inte om vi tar oss dit. Jag har väl för FAN alldeles nyss skrivit att jag tror att vi behöver två treor till
Kommentera

Carl Lejonkräk: Våran bästa målchans på hela matchen enligt cmore Fyfan vad man skäms!
Kommentera

Matchen förlorades när Wänna inte fick hjälp när damp Tvillingen gav sig på han som 3e gubbe.
INGEN vill ta kampen.

Har #5, 16, 39, 41 haft ett rätt idag?
Sanslösa pengar som spelar som skit och gjort det länge.
Ledningen har med det visat att det är ok att såsa runt.
Kommentera

Huss: Vi har inget i ett slutspel att göra.
Kommentera

foppa78:Jag ser inte på matcherna, hör däremot på webben.

Skulle aldrig i helvete önska att Brynäs skulle förlora eller missa slutspel!!

Mår lika dåligt som de flesta av Er.

Men ALDRIG önska att Brynäs ska förlora!!

Kommentera

Ojojojoj såg ni Granis min i båset???
Kommentera

foppa78: Pinsamt dåligt från målis till toppforvard....Luleå har lagt av nu så vi har lyft upp spelet lite i alla fall. Jag funderar på om man kanske ska ta och byta till melodifestivalen.
Kommentera

mk: Ööööhhh har jag inte sagt heller!
Kommentera

70 Rodrigues: Vad menar du? Klarar vi oss till slutspel så har vi väl förtjänat vår plats eller?
Kommentera

Zappaholic:Hansen verkar skadad
Kommentera

Carl Lejonkräk: Ja frugan och ungarna vrålar att jag ska komma ner och kolla på melodifestivalen men jag måste vara obotligt sjuk i huvudet som sitter och kollar på den här skiten fortfarande!
Kommentera

Zappaholic: Vi är för dåliga helt enkelt.
Kommentera

foppa78: Hahaha melodifestivalen slår detta fett..
Kommentera

Carl Lejonkräk: Attitydsfrågan kan du ta med killarna uppe i Luleå istället. Varför gå till ett slutspel i den form vi är? Vilket syfte fyller det? Ok, om du ser till ekonomiska incitament med pengar för två slutspelsmatcher, men annars?
Är du verkligen så korkat naiv att du tror denna trend kommer brytas innan säsongen är över?
Det finns en chans och det är uppehållet nu och att vi har två relativt lätta motståndare direkt efter. Men annars?

Kommentera

Bra att Wänna iaf kommer in och visar att det går att åka fort på skridskorna.
Tycker man ska gå ut och säga att från nu är Rahm förstamålis och låta honom spela alla matcher så han verkligen kommer in i det. Fösvaret verkar ju lita mer på honom än på Honken iaf
Kommentera

foppa78:har man haft den tonen,som du har haft de senaste veckorna.

Så kan man inte tro nått annat än du tycker det.

"Äckellag" etc, säger det mesta, tycker jag.

Kommentera

Huss: Formen kan ju vara en annan när slutspelet börjar eller? Tänk om tex. Vitryssland gett upp innan matchen mot Sveriges dream team, då hade de inte vunnit.
Kommentera

Huss: håller med i allt du skriver utom det sista med relativt lätta motståndare för det har vi inte Skövde ik hade pissar på oss nu!
Kommentera

foppa78: hahah Skövde IK haha
Kommentera

Har Holmqvist varit landslagsmässig denna säsong? Har Brynäs haft bäst powerplay i ligan? 

Är Sundlöv en bra sportchef?

Är Huge nöjd nu också?

Kommentera

Bra backspel..
Kommentera

mk: du får tro vad fan du vill det ger jag fullkomligt fan i! Det är skillnad på folk å folk!
Kommentera

Anders Berg:Ja det har verkligen gått utför sedan Holmqvist var landslagsaktuell i höstas, vi ledde, serien och vi hade bästa PP....Bertilssons frånvaro betyder mycket tror jag. Rögle gjorde mål (-:
Kommentera

Anders Berg: "Mannen med mysribban"

Ny film av Sergio Leone. Dock inte Clintan i huvudrollen...

Kommentera

Zappaholic: Jag förstår inte, är du nöjd när Brynäs blir överkörda? Jag är förbannad/uppgiven.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Vitryssland hade kämpat sig dit på aktuella meriter, inte för att de vunnit första matchen i grundspelet...
Det här är mer att likna vid ett cykellopp där Brynäs var först upp till toppen och klart före de sista konkurrenterna men fick punka i början av nerförsbacken och blev upphunnen och ifrånåkt av alla riktigt bra åkare.
Eller vad sägs om Jörgen Brinks möte med väggen i OS stafetten?

Vad jag tjatar om här ofta är att dessa trender inte vänder, det kräver ett längre avbräck eller en ny säsong. Den här enorma formsvackan kommer inte att vända hur mycket vi än vill. Fallet kan säkert bromsas javisst, men att arbete sig upp till ett självförtroende modell slutspel kommer vi aldrig att klara.

Redigerad kommentar

Kommentera

Zappaholic: Jag förstår inte, är du nöjd när Brynäs blir överkörda? Jag är förbannad/uppgiven.
Kommentera

Anders Berg: jo jag är förbannad. Vad fan tror du. Dock njuter jag inte ett endaste uns när det går dåligt, som vissa andra.
Kommentera

foppa78:Skillnad på folk och folk?

Vem är bättre/sämre menar du? Du har självklart rätt att tycka att jag har fel, men jag skulle aldrig kunna uttrycka mig om Brynäs, så som du gör.

Inte ens nu, när absolut inget funkar och dom spelar helt huvudlöst.

Kommentera

Märk väl, jag skriver vi om Brynäs, inte dom.
Bara så att du vet vilken sida av stängslet jag står....

Redigerad kommentar

Kommentera

Huss: FDumt att sitt och ta gråta över matcher vi kan förlora i framtiden, vi kanske är på G efter uppehållet, kanske inte. Vad hände med att ta en förlu...jag menar match i taget?

Sen om du tänker ett cykelloppså kan man ju starta starkt, tröttna, bli ifattåkt men komma in i andra andningen på slutet och klara distansen in i mål...

Kommentera

Avbryt matchen så spelarna får gå hem till sina familjer och kolla på melodifestivalen, vila  sig i form verkar vara något de sysslat med hela försäsongen.
Kommentera

Huss: Klockrent inlägg!

Vissa här tror att snart vänder det, vaddå vänder?

Laget är inte bättre, kommer aldrig att vända nånting, möjligen sprattla till i nån enstaka match och hanka sig till den där sista slutspelsplatsen. Väl där kommer det bli en snabb sorti, med all rätt. 

Kommentera

Carl Lejonkräk: Det går inte att ta en match i taget i fritt fall. Det är som att hoppa fallskärm, den krånglar och i full fart nedåt se ett träd närma sig och tänka att jag tar en gren i taget....

Du glömde punkan...

Kommentera

sylf:"Laget är inte bättre, kommer aldrig att vända nånting, möjligen sprattla till i nån enstaka match och hanka sig till den där sista slutspelsplatsen. Väl där kommer det bli en snabb sorti, med all rätt. "

Man varför ens titta? Vad är syftet om du gett upp på förhand och bara sitter och gnäller?

Kommentera

Huss: Självklart så måste vi ta en match i taget, några träd  finns inte på planen så det är ju bara att köra
Kommentera

Martin Johansson....Vad ska man säga....speedskating i nästa OS? klubban verkar mest vara i vägen för honom!
Kommentera

maddog1970: hahaha
Kommentera

Nu måste väl förfan ledningen agera. Spelare som lyfter 150-250"/mån såsar omkring.

Plocka bort dom NU, visa att det INTE funkar att göra det i Bif. En otränad Lavander överglänser #16, 39, 41 ska det vara möjligt?!

Låt J20 killarna som suttit med och nött bänk växa in i ES och satsa på dom nästa år som vatten bärare.

För Nordan måste väl vara fulltränad nu efter skadad eller?

Lauritzen är löjligt ointresserad av att spela, åker runt med klubban o en hand och gliiiider omkring.

Widing hinner knappt över blå innan han vänder mot båset, avd ointresserad.
Kommentera

sylf: Fullständigt obegripligt att du inte kickas ut från detta forum....
Kommentera

arnio: Lägg ner för fan
Kommentera

mk: Nä jag sa ju det, det är skillnad på folk å folk!
Kommentera

Lindström: "Lauritzen är löjligt ointresserad av att spela, åker runt med klubban o en hand och gliiiider omkring."

han e väl bitter att han inte gick till färjestad?

Kommentera

Håll sams nu barn, pappa förstår att ni är besvikna, men det blir sängen för er båda om ni inte slutar, genast!
Kommentera

foppa78: Undrar om inte TJ kommer avgå frivilligt.
Kommentera

Sheena Punkrocker: Kan iofs förstå honom en dag som denna....
Kommentera

sylf: jag har inte skrivit om SM-guld
Kommentera

« · 1557473 · »