Brynäs IF

727660 inlägg · 7962 ämnen

MAIL TILL SUNDLÖV

« · 1332703 · » Till forumet

Sv: MAIL TILL SUNDLÖV
Bissett19: Ut med namnen på dom för fan.
Kommentera

Detta gäller inte Anders Blank.
Men det finns ett par som kör med dubbla nick nu;

Du ska INTE
Använda flera signaturer för att få fram din åsikt

Mvh Moderatorerna
Kommentera

arnio: Vad är långsiktigt arbete,en säsong är ca.7 mån,har vi tid med att va långsiktig??
Kommentera

sylf: Jag tror inte att någon är helt nöjda med resultaten men kanske nöjda mmed alla anställda. Det är trots allt idrott det handlar om, där finns inga garantier. Långsiktigt arbete är det enda som lönar sig.
Kommentera

70 Rodrigues: Dom lever i förnekelse och är JÄVLIGT nöjda att bara få vara med.
Kommentera

sylf: "Den sportsliga strategin känns helt rätt, och vårt nästa steg är att etablera oss med A-laget i toppen av Elitserien", säger klubbdirektören Hans-Göran Karlsson i ett pressmeddelande."

Vilket jävla skämt! Vilka försöker dom lura egentligen?
Kommentera

bizon: Helt rätt, högsta nivån är skrämmande låg, hade den varit hög hade man vunnit matcher mot bottenkonkkurrenterna, inte bli utskåpade avdom.

Undrar hur mycket folk kommer att tappa tålamodet med föreningen nu när man förlänger med korklöv och ser såna här uttalanden av klubbdirektörn.

K.Å kom tillbaka från bingohallen!!!
Kommentera

arnio: För att vara i toppen av ES krävs att vinna 3 torska 1,sker det annat börjar våra topplag i ES agera FBK,HV mfl.har den tanken,kommer dom in i en ond cirkel med många torsk värvar dom/rör om,även BIF måste börja arbeta på detta sätt,krävs för att vara ett topplag tycker inte det är ett för högt krav,vi måste bli mer proffsig våga va obekväm!!
Kommentera

Fred Asp:" Vad fan menar han med det??

-Är han stolt med den näst sämsta spelarbudgeten?
-Är han nöjd med resultaten?
-Är han nöjd med värvningarna?"

Med Sundlövs jobb kan han vara nöjd eftersom att han gör ett bra jobb med de stålar han har.
Kommentera

arnio: Hög högsta nivå...

Att man som i Brynäs fall lyckas sprattla till och vinna någon enstaka match här och där är väl knappast en hög högsta nivå?
Vinner ett lag däremot flera matcher i rad,då även mot andra lag än "topplag" så har man en bra högsta nivå.

Annars så har väl Brynäs också ES lägsta lägstanivå !!
Det har vi tyvärr sett allt för många gånger !!

Att sedan förlänga med Sundlöv gör inte saken bättre....

Sedan kan man fundera på kompetensen hos Hans-Göran Karlsson efter hans kloka ord i intervjun i dagens tidning...

"Med tanke på att vi har den näst minsta spelarbudgeten i ES tycker jag att vi har levererat fantastiskt bra"

Vad fan menar han med det??

-Är han stolt med den näst sämsta spelarbudgeten?
-Är han nöjd med resultaten?
-Är han nöjd med värvningarna?

Med NZ kvar ytterligare(minst) 1 år så ser det riktigt mörkt ut för Brynäs.

/ Steve
Kommentera

foppa78: "BRYNÄS4EVER NR1: Du skämmer ut dig. Jag fattar att Sundlöv inte svarade på ditt mail.

Där sjönk du i mina ögon kära arnio vad är det för jävla påhopp elle!
Tänk för fan till lite innan du skriver jag menar här delar han med sig sina tankar i ett mejl till sundlöv till oss och du idiotförklarar honom!
Förbannat lågt av dig!!!
Fick själv ett svar av våran kära SC men vem fan vill dela med sig det nu?"

Har du läst hans mail? Kanske jag tog i men jag tycker att det var ett pinsamt mail.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar

Kommentera

sylf: "arnio: "men vi jobbar på bra tycker jag."

Hur märks det?

Ser det bättre ut nu är när satsningen började i.o.m Boork, som tog oss till kvarten och pressade HV till 7 matcher?

Kan du förklara vad det är som gör att du ser det här laget i en semifinal, som är det uttalade målet?"

Brynäs har hög högstanivå och har vunnit mot alla topplag. Vi är bra i PP och målvaktssidan har stärkts upp. En formsvacka relaterad till J-VM och magsjuka har gett grus i maskineriet men kan laget vara skadefritt och få tillbaka självförtroendet så ser jag inga gränser. De unga spelarna utvecklas ständigt och di gamle ser ut att bli bättre och bättre också. Semi är realistiskt, definitivt.
Kommentera

arnio: BRYNÄS4EVER NR1: Du skämmer ut dig. Jag fattar att Sundlöv inte svarade på ditt mail.

Där sjönk du i mina ögon kära arnio vad är det för jävla påhopp elle!
Tänk för fan till lite innan du skriver jag menar här delar han med sig sina tankar i ett mejl till sundlöv till oss och du idiotförklarar honom!
Förbannat lågt av dig!!!
Fick själv ett svar av våran kära SC men vem fan vill dela med sig det nu?
Kommentera

sylf: Det var väl 4-5 år sedan Liket var på G??
Kommentera

Gurra88: "vem fan skulle anställa honom"

McDonalds kanske behöver folk, han kan ta drivein luckan!

Välkommen, va fan ska lu ha lå?
Kommentera

BRYNÄS4EVER NR1: Vad i hela helvetet! Om du nu får för dig att sända iväg ett mail till Sundlöv så kan du ju åtminstone låta någon annan läsa igenom det innan du skickar iväg det. Det där var bland det värsta jag har sett, lär dig använda komma, punkt och stora bokstäver rätt. Annars så kan man ju tycka att det är ett bra initiativ!
Kommentera

Gurra88: "Vad har han presterat under sina år?"

han har gjort klubben till ett skämt.
Kommentera

Mailet höll kanske inte högsta kvalité.. Men det är ett fans åsikter och då bör sundlöv ge fan i om det är skrivit med punkt eller kommatecken..

Sundlöv förstår inte allvaret. Klart han inte säger upp sig, vem fan skulle anställa honom. Vilket han säkerligen är medveten om. En pensionerad målvakt som fick ett så viktigt jobb bara för att han varit lojal mot klubben. Vad har han presterat under sina år?
Kommentera

70 Rodrigues: Hahaha känner igen mig, så här var det för någon dag sedan i tiks forum
Kommentera

sylf: Jorå, dom kommer ge CZ kicken om brynäs ligger sist! Annars så skulle jag bli rejält förvånad. Men det är ju skitsamma eftersom rötägget kommer ändå sitta kvar och lalla runt.

Brynäs är ett sjunkande skepp med Sunklöv som kapten. Det ända som kan rädda brynäs är en ny sportchef och en ny tränare(!).

Men herr sunklöv kommer förlänga sitt eget kontrakt med ca 10 år.
Kommentera

sylf: Vad sägs om den här liraren, han spelar inte ens längre, så det borde vi väl ha råd med?
Kommentera

Erat: Inget händer då heller, inte förrän vi är klara för KS händer det grejer. Sundlöv sjukskriver sig, övriga i klubben går ut och skriker att NU BEHÖVER VI ERT STÖD ETC. Efter KS klappar dom återigen sina vänners ryggar och tycker att det här gjorde vi bra!
Kommentera

Erat: Inte då heller!!!
Kommentera

mattiaskarlgren: ingenting kommer hända brynäs förens brynäs ligger sist i tabellen...
Kommentera

arnio: "Vad vill du att han ska göra för att Brynäs ska bli bättre? Sparka sig själv, tränaren och be ledningen sparka sig själv."

Kan Norberg i Frölunda avgå för att han insåg sina begränsningar och att laget gick dåligt så är väl det minsta man kan begära att Sundlöv även han kan göra det också..
Sen säger jag inte att han ska göra det men har Norberg stake att göra det så borde även Sundlöv ha det.
Kommentera

henke1: DU har så fel har inte en aning vem han är,men om så skulle vara,spelar det ngn roll,då är väl Denisty det oxå då eller??
Kommentera

arnio: "men vi jobbar på bra tycker jag."

Hur märks det?

Ser det bättre ut nu är när satsningen började i.o.m Boork, som tog oss till kvarten och pressade HV till 7 matcher?

Kan du förklara vad det är som gör att du ser det här laget i en semifinal, som är det uttalade målet?
Kommentera

Blizzard: känner också lite så faktiskt ;)
Kommentera

Både sågar och välkomnar det skickade mailet. Tycker det är bra när supportrar visar sitt missnöje! Sedan håller jag m om att skribenten av mailet borde nog låtit någon annan läsa igenom och tycka till om innehållet i mailet innan skicket til MR Sundlöv.

Sitt inte still i båten Brynäs, var med och ro ni med!
Stå inte kvar när tåget lämnar, osv, osv.. AGERA..
Kommentera

70 Rodrigues: "Vilka ska ingå i den satsningen(namn?) och hur ska dom gå tillväga samt hur många år innebär denna långsiktighet?"

De som ingår nu, ser ingen större anledning till förändring i alla fall inte mitt under pågående säsong. Klarar vi inte semifinalplatsen eller i alla fall slutspelsplatsern så bör både Sundlövs och NCs positioner ifrågasättas och eventuella ersättare diskuteras. Men som det ser ut nu så är det bara att köra på, jag tror mycket på det lag vi har även om det gått tungt en tid.
Kommentera

arnio:

Framför allt är det viktigt att man formulerar sig vettigt när man skickar ett sådant där mail.

Som det där var skrivet så tror jag inte Sundlöv bryr sig alls, han trycker på delete-knappen, det skulle jag gjort.

Det är en stor skillnad mellan komma och punkt t.ex, vilket kan vara viktigt att lära sig.

Vet att det finns ett antal Modoiter som skickade in ett liknande brev till Modos styrande för något år sedan, och det var ett genomtänkt brev skrivet på bra svenska och uppställt på ett vettigt sätt, då tror i alla fall jag att man tar det mer på allvar.

Min enda reaktion på mailet nu var samma som Zzz skrev :)

Men vad vet jag, jag är ju bara en sketen Modoit ;-)

Kommentera

arnio: Vem av oss supportrar vill inte ha en förändring,jag vill ligga etta,jag vill vinna sm-guld,jag vill ha bättre målvakt,jag vill ha bättre backar,jag vill ha bättre forwards,jag vill ha mer publik,jag vill vinna varje match..teoretiskt så går det,den tanken ska ledningen oxå ha, tycker jag!!Men hur det lämnar jag till andra!!Men dom som försöker med det nu har misslyckats hitintills tycker jag!!

Redigerad kommentar

Kommentera

arnio:" Långsiktighet, satsning på ungdomshockeyn b.l.a"

Vilka ska ingå i den satsningen(namn?) och hur ska dom gå tillväga samt hur många år innebär denna långsiktighet?
Kommentera

bizon: "arnio: Har han inte rätt att tycka det?????????"

Han får tycka vad han vill men han måste vara beredd på att ta kritik också när han sågar hela föreningen på det där viset. Vad är det han vill ha skulle jag vilja veta.
Kommentera

70 Rodrigues: "Vad har du själv för förslag till förändring, hur ska Brynäs bli en topp 3 klubb, eller du kanske är nöjd med att harva nere i botten och vara nöjd med att få vara med??"

Långsiktighet, satsning på ungdomshockeyn b.l.a

Att bestämma sig för att bli topp tre är inte lätt för det finns andra lag i serien också men vi jobbar på bra tycker jag.
Kommentera

arnio: Har han inte rätt att tycka det?????????
Kommentera

Blizzard: Om jag nu skulle va det vilket jag inte är, vad skulle det spela för roll???,han har ialla fall gjort ngt vilket jag o ingen annan gjort härinne,hoppas fler gör som han!!
Kommentera

bizon: "Han har i alla fall visat vad han tycker mot Bif och han står för det,vad är det som är fel????"

Verkar som att han tycker att allt är fel, det är ju uppenbart.
Kommentera

arnio: Vad har du själv för förslag till förändring, hur ska Brynäs bli en topp 3 klubb, eller du kanske är nöjd med att harva nere i botten och vara nöjd med att få vara med??
Kommentera

arnio: Spelar det någon roll att man inte har ett namn för att man vill ha förändring,det finns ju bättre folk till det,som DU o någon till här inne tycker!!!FÖR vi vanliga kan ju inte få tycka eftersom vi är lekmän!!
Kommentera

bizon: Varför får jag en känsla av att du är hans kompis IRL och fick honom att fixa ett acc här 24dagar efter dig, du är den enda som - än så länge har försvarat hans värdelösa Mail.
Kommentera

bizon: "Begriper du inte att han vill ha en förändring??"

Jo det begriper jag men vad vill han ha för förändringar?

Ny ledning, vilka ska in?
Ny sportchef, vem ska in?
Ny tränare, vem ska in?

Man ska heller inte glömma att alla som sparkas och ersätts med nya innebär dubbla lönekostnader.
Sen är det inte riktigt säkert att de som han vill ha in i föreningen (vilka det nu är) är villiga att jobba för Brynäs.

Mer konkret måste kritiken bli om den ska tas på allvar.
Kommentera

BRYNÄS4EVER NR1: Det var en lång jävla mening det måste jag ge dig.
Kommentera

arnio: Begriper du inte att han vill ha en förändring??
Kommentera

arnio: Han har i alla fall visat vad han tycker mot Bif och han står för det,vad är det som är fel????
Kommentera

BRYNÄS4EVER NR1: Vad vill du att han ska göra för att Brynäs ska bli bättre? Sparka sig själv, tränaren och be ledningen sparka sig själv.

Det är lätt att säga vad vi inte vill ha men svårare att säga vad vi vill ha.
Kommentera

arnio: Så sitt här inne snacka med varandra ,, jag vill lufta mina tankar mot en person som är en del av problemt i Brynäs ,
Kommentera

BRYNÄS4EVER NR1: Du skämmer ut dig. Jag fattar att Sundlöv inte svarade på ditt mail.
Kommentera

BRYNÄS4EVER NR1: Vad ska han svara på det där, att han är ledsen att det ser ut som det gör. Du har inte ens ställt någon fråga, Sedan är texten skriven som en 16åring så förstår inte hur du kan ha hejjat på brynäs i 38år.

Redigerad kommentar

Kommentera

« · 1332703 · »