Brynäs IF

727663 inlägg · 7962 ämnen

Malmö Redhawks - Brynäs IF 2/3-16

« · 1731618 · » Till forumet

Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2/3-16
Det är väl modoboken som skyllt på otur?
Kommentera

Noll kraft framåt, noll koll bakåt. Det ser fruktansvärt torftigt ut, och vi ska vara glada att vi har dessa räddningsplankor bakom oss. Malmö har varit ett bättre lag än oss 2016, så vi får vara glada för försprånget vi fixade.
Kommentera

70 Rodrigues: Det är ju bara du och nån mer som ständigt raljerar kring vår otur. Jag har inte sett någon skylla på det på länge.

Tre mål på fem skott. In med Starkbaum.

Ser förbannat lojt ut. Det är tränarnas ansvar att väcka liv i laget nu...
Kommentera

Hahaha! Gonatt!!!
Kommentera

Zappaholic: Nä, det gäller att vara selektiv😉
Kommentera

Malmö har alltså fler skador än oss (!), inget att spela för, och ett lag som tidigare passat oss bra (9 poäng av 9 möjliga).
3-0 alltså. Går aldrig att få grepp om detta "lag".
Kommentera

dAVydov: Herregud vilken förnedring av ett avhängt och skadedrabbat MIF.
Har Brynäs tagit fram golfklubborna redan?
Kommentera

dAVydov: Byt ut Sandström för fan han räddar ju fan ingenting!!! 13:16 av första och 3-0 till Mif Hahahaha vilket jävla skitlag!
Kommentera

70 Rodrigues: Häng in en slips!
Kommentera

Forsberg 1978: Olden får aldrig chansen. Misshandeln fortsätter.
Kommentera

Ta ut sållet nu!!
Ta ut hela laget förresten, jävla sopor!
Kommentera

Steenm: Hahaha, kan man verkligen vara så här dåliga i en match som är så viktig??? Skrämmande!
Kommentera

70 Rodrigues: Blir lite irriterad över ditt tuggande hela tiden. Du svarar ju aldrig på något, bara raljerar vidare. Trist jävla härskarteknik. Vem har hela tiden skyllt på otur? Du får gärna visa det.
Kommentera

IF Malmö Redhawks - Brynäs IF 3-0
Kommentera

Väntar fortfarande på första målchansen.
Kommentera

munkas: Hur viktig är den då? Topp sex har vi ju gett upp sen några omgångar!
Kommentera

Vet inte vad som är värst:
Porseland på isen (måste finnas mer kompetens i J20 än vad han visar upp)

Alla jävla bildpass istället för att driva mot mål och ta avslut själv NÅN JÄVLA GÅNG & gå på returer

Total avsaknad av Jävlar anamma, bar väl mot Topp 6 Bulan sikta?!
Kommentera

Powerfade: Verkar som det. Play in-spelet ses väl som ett nödvändigt ont före semestern. Skär i mig att se dem så här alltså
Kommentera

Zappaholic: Det är alltid otur i markering, felstudsar o domarebeslut. Ikväll ser Bulan jävligt tam ut i båset. En TO hade varit på sin plats efter 2-0.
Kommentera

Zappaholic: Ja, tydligen har spelarna gett upp också.
Kommentera

Patetiskt att #1 står kvar i målet. Vad är det Starkbaum egentligen har gjort; knivhuggigt någon i spelargången?
Kommentera

Steenm: Ja, och Porse måste fan ha Bulans familj inlåst i sin källare...
Kommentera

Powerfade: Blir kanon att gå till jobbet imorgon. Bara Rögle o Malmöfans😂😂😂😂
Kommentera

Ja, det här var utan överdrifter den värsta period jag sett denna säsong. Men känslan är att det kan bli ännu värre redan ikväll.
Kommentera

Patetiskt Brynäs rent jävla äckligt av er!!! Fyfan!
Kommentera

munkas: Bring out the Gimp
Kommentera

Klart sämsta perioden iår, kan väl bara bli bättre?
Nu måste väl Bulan höja rösten?
Kommentera

Så jävla värdelöst så jag vet inte vad. Brynäs måste vara seriens absolut sämst mentalt oförberedda lag. Hur i helvete är man så usla när det gäller VARJE GÅNG.
Kommentera

rafalski: När sjutton hade Brynäs en riktig match coach senast?
Kommentera

rafalski: Bulan kanske tänker på alla stålar han ska få från mångmiljonären nästa säsong😉
Kommentera

rafalski: det är inte lagets fel. Spelarna gör nog sitt bästa. Men det är flera olika faktorer som har skapat detta läge. Bulan har inte satt ihop laget bra, jag menar, vad var grejen med Mannberg i första...? Jösses. Fortsätta spela Porseland? Och dessutom sätta honom med Brynäs sämsta back i Sundqvist. Den totala misshandeln av Sondre Olden, jag skulle vilja säga att Olden är bättre än Mannberg, Brodecki, Vrana, Broadhurst, Po Westerholm, Alcén just nu. Även om vi inte sett Olden på länge. Men under den korta tid han fått spela i år har han skapat mycket framåt. Sen har han totalt slutat spela med Starkbaum den senaste tiden, varför? Oförståeligt. Sandström har ju inte varit speciellt jättedålig... Men bulan verkar ha skippat Starkbaum helt den senaste tiden.

Byt ut Porseland och Sundqvist mot Zanetti och Ersson. In med Olden. Spela Starkbaum.
Kommentera

Gamnacke: Roger Melin -99?
Kommentera

3 mål på 6 skott är det ett jävla skämt?!? Snart hemma så jag kan beskåda den här härdsmältan.
Kommentera

Är inget jättefan av Olden men att han skulle göra mindre nytta än Broadhurst på isen har jag svårt att se.
Kommentera

HitTheLights: Är Broadhurst spelklar?
Kommentera

Blev fan smått äcklad av spelet i första. Var är hjärtat? Nu kan det bara bli bättre... eller?
Kommentera

Utskåpade av ett Malmö med 10 skador och inte ett piss att spela om dessutom är dom ett skitlag utan skador så detta säger ju en hel del om Brynäs lag!
Kommentera

Forsberg 1978: Får väl hoppas dem är nöjda nu och kör lite allmänhetens åkning de två sista perioderna.
Kommentera

Vi har nästan sämre lag i år än förra säsongen. Förra säsongen hade vi iallafall en fungerande kedja med Sweatt-Scott-Rödin. Nu när Rödin är skadad har vi ingen fungerande kedja... Trodde vändningen kom i söndags, men ack så fel man kan ha...
Kommentera

Forsberg 1978: Säger inte så mycket om kapaciteten i vårt lag. Inställningen säger 3-0 en hel jävla del om. Det är inställningen som är åt helvete. Jävligt konstigt, då det var just inställningen som gav oss seger över LHC.
Kommentera

Huge: Jobbar du ikväll?
Kommentera

Chris11: Det är ju ingen kamp om platserna. Du kan vara klappkass match efter match, men ändå platsa...
Kommentera

Zappaholic: Skrämmande då vi ska spela play in med den inställningen! Laget vi möter lär åka 8: or runt oss likt som soplaget Mif gör idag!!
Kommentera

Troligen ger vi idag bort målskillnaden som kan avgöra om vi får hemmaplan eller inte mot HV i play in...trist.
Kommentera

Broadhurst går mot sin sjunde raka poänglösa match i Brynäs. Vilket skämt att han får spela i andrakedjan...
Kommentera

Zappaholic: Att ha en sådan här jävla ludermässig inställning i en sådan här "viktig" match säger jävligt mycket om mentaliteten i laget. Blir vansinnig när jag ser sådan här skit😠😠😠
Kommentera

Forsberg 1978: Jag tror att vi vänder.
Kommentera

Bulan ser ut som en slagen man. I början av sin BIF-karriär lös det i ögonen när han pratade; nu verkar han vilja vara någon annanstans.
Kommentera

70 Rodrigues: Jag förstår faktiskt inte hur det kan se så lojt ut.
Kommentera

Bulan såg ut som en död fisk i intervjun..
Kommentera

« · 1731618 · »