Brynäs IF

727660 inlägg · 7962 ämnen

Malmö Redhawks - Brynäs IF 2/3-16

« · 1731683 · » Till forumet

Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2/3-16
Ersätt Janne Larsson med en mental coach, hans post är ett enormt slöseri med pengar för närvarande.
Kommentera

70 Rodrigues: Hade faktiskt en bra känsla och trodde verkligen man skulle få se ett hungrigt Brynäs men istället får man se ett gäng Stelopererade drogade sengångare!
Kommentera

Broadhurst får så jävla mycket skit för att han spelat 6 matcher utan poäng.

Tänk då på att Scott spelat 6 matcher med 1 assist och -4. Så det är fan inte enstaka spelare som inte kommer upp i nivå, hela laget spelar fruktansvärt dåligt.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Det trir i.te Bulan.
-Kan ni väbda det här?
Självklart säger Bulan och tittar bort...
Kommentera

Zappaholic: Inställningen. Ganska konservativ syn på hockey. "Inställning" vinner inte ett SM-guld. Ett bra sammansatt lag med skickliga spelare gör det. Tror inte något lag vill vinna mindre än något annat.
Kommentera

Ge mig hopp, grabbar. Lös det här. Gör er livs match i fortsättningen. Gör något oväntat. GÖR NÅGONTING!
Kommentera

Rodrigo: Konservativ? Har du inte viljan vinner du inga matcher. Oavsett om året är 1928 eller 2016.
Kommentera

Steenm: Han är i Luleå redan.
Kommentera

Zappaholic: Så Skellefteå vinner många SM-guld pga "vilja"? Tror du på riktigt att spelarna i Brynäs vill vinna mindre än spelare i andra lag...?
Kommentera

Det är så ofantligt jävla störande att varje jävla år sitta här som supporter och se laget gå in i slutspel med ett halvt lag på skadelistan och 10 juniorer i truppen. När andra lag går in i slutspelet med en nästan ordinarie trupp + spetsvärvningar för att krydda maxkapaciteten och för att gå mot guld.
Vad fan är det som är fel på sätraåsen? Vad är det för jävla sjukdom/epidemi som härjar där?
Det gör fan ont.
Kommentera

Zappaholic: Det är helt jävla obegripligt(trots att Huge ifrågasätter min tidigare medverkan i lagsporter)😂😂. Är rädd att Huge har en 5 A4 sidors förklaring till varför det ser ut som d gör ikväll😯
Kommentera

Rodrigo: Nope. Jag menar bara att du måste gå ut och göra skitjobbet till 100%. Gör du det bara till 95% så ser det ut så här. Inställning och ödmjukhet och vilja. Inte vilja att vinna. Vilja att underkasta sig en jävla hårt arbete i 60 minuter. Det var det vi såg när vi var som bäst.

Tror du det räcker att ställa ut lite skridskor och vinna SM-guld bara för du har kvalité i laget?
Kommentera

Herregud vad dåliga de är...
Kommentera

26 minuter utan en endaste målchans. Det är mer än Rödin som saknas i detta bygge.

4-0. Godnatt.
Kommentera

70 Rodrigues: Malmö behöver ju inte anstränga sig. Vi ger ju bort målen till dem
Kommentera

Brynäsgubbe: "Sämst mentalt oförberedda lag"?

😂😂😂😂😂

Seriens bäst mentalt förberedda mao? Dubbla negationer...
Kommentera

Avgå allihopa! Fyfan för er Brynäs ni är så jävla dåliga säg som det är att semestern är bokad!!!
Kommentera

Steenm: Inte en enda tackling delas ut.
De kan ta tåget hem..
Kommentera

Skönt ändå att det inte är Skellefteå som står på andra sidan idag, då hade vi slagit ett SHL-rekord i antal insläppta mål vid det här laget.
Kommentera

Man skäms...
Kvällens lag förnedrar klubbmärket och ingen förtjänar att någonsin få bära tröjan igen.
Kommentera

Zappaholic: Vad är skitjobbet? Fler tacklingar och fler blockerade skott vinner inte matcher. Du får gärna läsa om utveckligen i NHL i just nu, det finns en anledning till att exempelvis slagsmål osv börjar fasas ut och varför det här med "hjärta" och "inställning" oftare avfärdas som trams.

Det räcker inte att bara ställa kvalité på isen nej. Men detta är professionella spelare som jobbar med detta och vigt hela sina liv åt hockeyn.
Kommentera

Sandström står kvar??? Hoppas Bulan inte tränar Brynäs nästa säsong!!!
Kommentera

bradberry: Blev lite rörigt i irritationen. Tror du förstår vad jag menar.

Jag ger mig. Varför ska jag slösa min kväll på den här skiten. Känner redan ilskan byggas upp och jag har bara sett 7 minuter.
Kommentera

Steenm: Sitter i lastbilen å ser på forumet att grabbarna gör ett bra jobb igen 😈😈😈
Vad i helvete är det för fel på klubben i mitt hjärta .??
Har sagt det länge nu . Bulan Boys är historia .
Och Bulan längtar till han kan räkna slantarna i Luleå om några dagar .
Kommentera

IF Malmö Redhawks - Brynäs IF 4-0
Kommentera

Powerfade: Ja, SJ till Uppsala och Upptåget därifrån.
Kommentera

Känns som något är fel i truppen. Ingen skärpa eller koncentration. Håglöst försvarsspel. Hur är kommunikationen mellan ledare och spelare? Tycker Bulan ser blek och energilös ut...
Kommentera

Nu är det Sveriges Mästerkock som gäller. Varför plåga sig liksom? Ha en bra kväll Boys.
Kommentera

70 Rodrigues: Vänta lite till....
Kommentera

Hur kan något som såg så otroligt lovande ut i början på säsongen, bli så här pissdåligt i avslutningen på densamma? Det här laget är inte värt min tid just nu. Det skär fan i hjärtat att skriva.
Kommentera

70 Rodrigues: Inga spoilers.

De ringer på alla BIF-mål, även på de som är helt regelrätta.
Kommentera

Rodrigo: Men allvarligt...skitjobbet, det hårda arbetet handlar väl inte om slagsmål. Det jag menar är till exempel den höga pressen med rejäl fart, intensitet och energi. Forwards kuggade i varann och motståndare hade svårt att komma samlade med fart genom mittzon. Något vi inte ser röken av nu.

Så inställning är trams nu och avfärdas. Av vilka då?

Jag har spelat fotboll på elitnivå. Jag vill tro att inställningen är en big deal när du tar dig an motståndare...
Kommentera

Zappaholic: Vilket lag? :)

Två mål till innan paus, då kanske kanske kanske kanske...
Kommentera

IF Malmö Redhawks - Brynäs IF 4-1
Kommentera

Zappaholic:
kommer rödin tillbaka nåt denna säsong?
Kommentera

Steenm: Nja, jag håller det för mig själv :-)

4-2 nu.
Kommentera

Zappaholic: Ähh, spännande ju! :)

4-2. Alltid något.
Kommentera

Olden!!!! ❤
Kommentera

Steenm: Bänknötarn!
Kommentera

Och vem utom... OLDEN.

Men snälla! Det krävs mer än så för att förtjäna speltid.
Kommentera

Se Bulan vad som hände när du satte in Olden!
Kommentera

Bra där Olden, visa idioten i båset att du förtjänar speltid.
Kommentera

Zappaholic: Man har iaf aldrig tråkigt med Brynäs. När det går dåligt på isen så får man roa sig med läsningen härinne.
Hoppsan, 4-2 nu och Malmö tar TO...
😀
Kommentera

Vem av alla gör mål om inte Olden..? Om inte Olden går före Broadhurst i nästa match så bryter jag ihop.
Kommentera

Powerfade: Härligt olden kommer in å visar att ledningen klubben har fel .misshandlad som han är . Respekt Sondre.
Kommentera

rafalski: Idioten? Skärp dig för fan!
Kommentera

Zappaholic:
"70 Rodrigues: Det är ju bara du och nån mer som ständigt raljerar kring vår otur. Jag har inte sett någon skylla på det på länge"

Eftersom matchen så här långt inte varit speciellt kul har jag roat mig på annat sätt :)

Jag har räknat inlägg om otur den senaste månaden och kategoriserat dem enligt följande:
1. Inlägg om otur pga skador på Salmela och Rödin (6 st)
2. Inlägg om otur i matcher (4 st)
3. Raljerande inlägg om otur (28 st)
4. Kommentar på raljerande inlägg (11 st)

Slutsats:
Totalt har det skrivits 49 inlägg med ordet otur.
Om de som raljerar om otur slutar att göra det i inlägg efter inlägg skulle endast 4 st inlägg bli kvar där någon tyckt att laget haft någon typ av otur i de matcher som spelats. Kanske något att tänka på framöver innan man raljerar nästa gång? ;)
Kommentera

Huge: Hur kommer det sig att du inte har skrivit något tidigare under kvällen?
Kommentera

Vuollerim: Som jag misstänkte alltså. Tack för info och fin satsestetik.

Vad säger du om detta Rodrigues???
Kommentera

« · 1731683 · »