Brynäs IF

728151 inlägg · 7962 ämnen

Malmström stannar

« · 542432 Till forumet

Malmström stannar
Två nya för Malmström, känns viktigt. Sjögren lämnar däremot.
Kommentera

Sv: Malmström stannar
Peja: OK att Tuben stannar, det är ju en jäkel o kämpa. Nu måste resten vara riktigt bra förvärv.
Kommentera

aphac: Ja, det känns ju som det. Men man ska inte glömma att en comebackande Sulku och en tränad Wahlberg också blir som nyförvärv.
Kommentera

Peja: Ang Malmström så hotade jag han med stryk om han inte skrev på Brynäs igen när han var på krogen efter sista KS matchen. Fast han bara skrattade åt mig (förstår inte varför)

Det dom inte många tänker på är att Malmis är renlevnads människa och inte som en annan ;-) 
Kommentera

WarhawK: Men nog borde man se att de finns en tråd med liknande namn startad redan 12 rader under :) Eller hur slö får man bli hehe
Kommentera

RavenLord:
Jo jag tycker det men man vet ju inte
Kommentera

RavenLord: Som alltid gäller den gyllene regeln de är inte hur många inlägg du skriver som betyder nåt. De är vad då skriver för nåt, uppmaning till moderatorerna: gå in och rensa nonsensinlägg och styr upp skiten nu!
Kommentera

Larry:
Jo jag håller med iofs har jag hållt mig borta från denna gb ett tag nu , men innan var det mycket inlägg av karaktär nonsens typ för att få inlägg i bästa lunar anda eller inlägg som höll ren dagis klass ... vilket var orsaken jag tröttnade av helt av denna gb
Kommentera

« · 542432