Brynäs IF

723277 inlägg · 7955 ämnen

Matchtråd Brynäs-Luleå 17 aug 2007

« · 899391 Till forumet


Sv: Matchtråd Brynäs-Luleå 17 aug 2007
Wesley: Jag tror att han kommer få sitt stora genombrott denna säsongen:) För han är ju den bästa:) (oj oj nästan varning för fjortissnack där =D )
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs-Luleå 17 aug 2007
GävleLasse:


Jag måste även citera detta från samma Luleå skribent som tidigare...

" Därefter följer ett par tre chanser i olika sekvenser för Brynäs då Widing visar upp en otrolig teknik då han vrider och vänder i fart och fläkt med Luleåspelarna, vilket gör att det skapas ett par bra chanser. "

----

Det glädjer mig att Widing har klubbteknik också, jag trodde inte/visste inte att han hade de skillsen.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs-Luleå 17 aug 2007
Bissett19+1=20: Du kan få lämna ett bud på min game-worn jersey (up in the stands) från 2006-2007!
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs-Luleå 17 aug 2007
Bissett19: Du vet mycket i den frågan förstår jag...
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs-Luleå 17 aug 2007
20 Lindgren:

Fyra kokta o en Pucko uppe i Leksand.

Deal?
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs-Luleå 17 aug 2007
GävleLasse:"Brynäs har ett rakare spel den här säsongen och framförallt mer skott"

Äntligen, hur många år har vi tjatat om det egentligen, men bättre sent än aldrig :-)
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs-Luleå 17 aug 2007
70 Rodrigues: Det där är något som sitter djupt rotat i Brynäs. Under storhetstiden räckte det inte med mål för att mätta gävlepubliken, de var tvungna att vara snygga med. Efter det så har det varit för många "defensivt duktiga" forwards och playmakers och för få avslutare. Vi får hoppas att de fortsätter på inslagen linje. En tendens när serien dragit igång brukar ju vara att man skall "vårda pucken och inte skjuta onödiga skott", detta gäller inte endast Brynäs utan svensk ishockey överlag.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs-Luleå 17 aug 2007
Bissett19: Nä, så mycket har jag inte lyckats spilla på den under bara en säsong. Men ge mig ett år till på mig så kanske jag lyckas få så mycket spill på Bauertröjan. Var det menat som ett bud säger jag nej. I nyktert tillstånd. Matchtråd – fanstyg.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs-Luleå 17 aug 2007
Vaknade med ett litet leende idag efter Widings uppvisning igår, trots 4-4. Jag hoppas att Boorken prioriterar att hitta den bästa omgivningen för honom så att hans stigande formkurva inte slarvas bort.

Just nu känns Widing som Brynäs svar på Johan Elmander.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs-Luleå 17 aug 2007
Bissett19: Här är långskånken iaf med den nya tröjan.
Kommentera

« · 899391