Skellefteå-Frölunda 2-2
Luleå-MoDo 0-2
Sista färden-Brynäs 2-0
Hade varit skönt med 3 p o serieledning ikväll!!!
Man måste ju dock säga att värst av alla är domaren...
Först dömer han bort ett helt korrekt konstmål, sen låter han Ekholm trippas i bp och det blir mål, sen låter han inavelgrabbarna klubba ner Ekholm efter avblåsning. Ta mig fan helt ryggradslöst..
sylf: Järnkrok 2+10, Hansen 2+2, Larsson 2+2
Är mest orolig för att värmlandssvinen är ute efter att skada brynässpelare. Som dom gjorde i senaste slutspelet. I Karlstad kan dom ju göra vad dom vill utan att domarna bryr sej.
Aids, Färjestad, al Qaida.
Jajjen: Jag kan nämna två. Andersén och Bertilsson =)
Jag förstår att de grabbarna lämnade Värmland..som ett större Bjästa,bara lite mer raggare bärande t-shirts med vargmotiv på...
70 Rodrigues: Jag sätter tusen spänn på att det var fröken Wallin som startade slagsmålet genom sitt munläder. Kan ingen proppa den idioten ordentligt i andra perioden.
Nu i pausen ska jag roa mig med att gå in på youtube och kolla när Hedman kör över fröken Wallin...
Brynäs det bättre spelande laget.
Domaren - REN JÄVLA SKANDAL...Byt jobb,det är ju fan parodi
Färjestad BK - Ett gäng värmlänningar som mentalt aldrig blev mer än 14.
Gå in och vänd nu för fan gubbar
Varför skäller alla på Luleå att dom spelar tråkig hockey. Färjestad står för allt som är fult i hockey. Nämn en frisk, trevlig värmlänning.
sylf: Är någon verkligean förvånad att det sker uppe i Karlstad? Där har ju domarna stått på knä framför Loobs uppknäppta gylf sedan urminnes tider
Det som ändå är kul att se är att vi är så mycket bättre än Färjestad. Högre fart, bättre teknik, större kreativitet.
Jag vill ha FBK i kvarten, så vi kan slå ut asen direkt!
Zappaholic:Hurfan kan #16, 33 &19 stå å bolla gris i 1 min i 5-3?!
Kan vi hoppas på lite blod nu då åtminstånde?!
Redigerad kommentar
Domarna är skraja för idioterna på läktarna. Bara att lyssna på värmlandsidioten som gapar på läktaren. Vilken dåre!