Tommy: AIK har ett av seriens minsta lag och typ 2 tuffa spelare, det räcker inte. Djurgården kommer inte till slutspel.
De andra lagen du nämner håller jag med, säkert jobbiga..men inte p g a tufft spel.
Davey_22: Lite varierande, men AIK/Djurgården kanske?
Sen tror jag att Frölunda, Skellefteå, Luleå och LHC kan bli jobbiga oavsett fysiskt spel eller inte...Hmm....i stort sett jobbigt hursom...
Nu tror jag iofs att vi kan bättre än ikväll, men som sagt, det blir krig på många sätt
Zappaholic: Ahhh. Snygg frilla.
Moahahhahahahaaa
Förresten, nån som vet vem tjejen är som lirar hos idioterna. Och då menar jag inte tant Wallin.
Jajjen:Klart vi kommer gå bra i slutspel. Så här mycket skit lär vi inte få kastat i ansiktet på oss någon mer match denna säsong.
Ingen vill möta Brynäs i slutspelet, det är jag övertygad om...däremot har vi faktiskt lite problem att göra mål på FBK i PP. Det måste lösas...
70 Rodrigues: AB´ utsände: Anna Lindbäck, förmodligen en lokal torghandlare från banjoland säger så här!
Färjestad-Brynäs (3-0)
Färjestad fortsätter att övertyga. 1-0 i andra perioden gör att hemmalaget har trepoängaren som i en liten ask.
Inte ett ord om ev utv, bortdömda mål eller dylikt!
70 Rodrigues:Lundh 81 kg - Nordqvist 94 kg men blir bortplockad som en lite flicka.
Visar inställningen lagen i mellan idag.
För handen på hjärtat vart har Widing, Laritzen mf l bärande vart idag?
Bäst i Bif så långt 4 linan, och vad gör tmmy då jo bänkar denna för att ös mera tid åt bandy sväng lirarna.
Elias klart moddigast och fränast i Bif idag.
sylf: Bara att hoppas...känns konstigt att kanske hamna på övre halvan och vara "tvungen" att välja nåt lag som brukar välja oss...same same....
Tommy: Tror att Lavander och främst Granström kommer att komma till nytta i slutspelet så visst har vi jobbiga spelare. Menvi har ingen överstegris som Frögren. Nu saknar jag Melker.
Om det ser bra ut eller inte beror på vilka vi får möta. Färjestad och HV har alla förutsättningar för att slå ut oss i första rundan. Därav vikten att komma topp två i serien.
MarcusElving: Svedberg ser extremt fladdrig ut men han tar ju en hel del. Honken håller väl samma nivå. Men inte är dom nåra Markström.
Största problemet är hur enkelt motståndarna får skapa målchanser och alla enkla mål dom får. Brynäs får slita för att komma till lägen. Bra med effektivt PP men inte bra att hela spelet hänger på det. Svårt att göra nåt åt efter 45 omgångar.
Det må va hänt att det är slutspelskaraktär på den här matchen...Men vi kommer inte få solklara mål bortdömda i varje slutspelsmatch (hoppas jag).
Tycker det vi ser ikväll är en mix av Hemmadomare,Dålig effektivitet och slump.
Zzz: största problemet är väl att Sumdlöv kanske tror att de får lira ostört i slutspelet...
Vi ska inte måla fan på väggen, men det ser inte bra ut inför slutspelet
Tommy: Om man ska foksera på något annat än alla yttre omständigheter så oroas jag över hur snabbt Brynäs tappar fokus när Färjestadspelarna grisar lite. Det var lika sist i vi möttre Färjestad borta. Om ynglingarna tror att dom kommer att få lira runt ostört i slutspelet kan det bli väldigt få matcher.
Nu vänder vi detta i tredje. Hoppas Jonsson går ner på tre kedjor och spelar Johan Larsson med Silfverberg och Järnkrok.
Redigerad kommentar
Tommy: Vad skrev jag? det är raderat av nån jävla ordmärkare!
Har för mig att jag skrev sanningen, men det godtas inte!
Prio denna säsong:
1. Färjestad vinner inte
2. Brynäs vinner
3. Karlstad köps av Norge
Zappaholic:Ridå.
Ne när man får massa PPen med inte ens är heta då så vinner man inga matcher mot banjoföreningen.
För handen på hjärtat vad hjälper fart och snyggt spel när motståndarna väger 25 kg mer i VARJE närkamp?
Jajjen: Ja vad ska man säga om detta???
Rönnmark-Brynäs 3-0
Jag tror ärligt talat jag inte sett två sämre perioder av domare på många många år. Jag ligger i fosterställning och skakar på golvet!
Zappaholic: Nu var det däremot folk i målgården!!!
Vi tycker lite olika, men det är OK..:-)