Oj..oj...oj... Någon som på rak arm kan minnas när vi blev såhär förnedrade senast?
Mår helt ärligt dåligt av att se det här.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Jag tycker det är en väntad premiär. Vi har ett riktigt ungt lag, 23,6 år i snittålder, som ska åka ned till ett kokande Scandinavium och spela mot en av två stora guldfavoriter.
Tycker förväntningarna och kraven på skönspel borde skruvas ner en aning så här i en premiär på bortais...
Man å andra sidan, vad fan vet jag...
Jajjen: Nä..vi har ju stått för många bra premiärer de sista åren. Idag känner jag fysiskt klart och tydligt hur mina mungipor bara hänger ner i en ledsen smiley..
Mer bedrövad och orolig än förbannad. Antar att det är en närmare känsla när man inte ens är med i matchen..
Måste till jävla attityd och självförtroende nu, ta med NÅGOT hem till hatmatchen på Lördag.
15) Hur vill du att Brynäs ska spela i år?
– Vi ska inte behöva bli ifrågasatta för att vi inte gör en hundraprocentig arbetsinsats. Vi ska vara intensiva och spela en frejdig och kreativ ishockey.
Jodåsåatt...
70 Rodrigues: Det är bra gry i den killen. Fler måste ta rygg på honom.
En sak jag tänkt på hela matchen är hur dåligt killarna hjälper varandra,hela tiden i varje situation så isoleras puckhållaren och lämnas utan alternativ. Fan..vi måste både anfalla och checka som en enhet.
Clarence: Jag är överraskad över klassskillnaden måste jag säga.
Det enda positiva med att bli slaktade tidigt är att vi kan hinna göra förändringar,nu har vi ju en ny sportchef...han kanske gillar att förstärka ett lag som har uppenbara brister medan säsongen är igång ?