Brynäs IF

730591 inlägg · 7961 ämnen

matchtröja

« · 1223306 Till forumet

matchtröja
hallå alla brynäs vänner!! tänkte kolla runt lite efter matchtröjor har det som hobby och rama in tröjorna allt är av intresse nytt som som gammalt sliter eller trasigt gör inget alls. hör gärna av er till mig om ni har nåt till salu

MVH Mogge

[email protected]
Kommentera

Sv: matchtröja
Pigalle: Visst det skulle bli en mycket snyggare tröja, men frågan är hur mycket intäkter som tappas på grund av detta? Jag hoppas det finns en plan där de sponsorer som finns på tröjan idag får sponsra med något annat så inte detta blir en förlustaffär.
Kommentera

atilla: Tror inte klubben för detta om det innebär alldeles för stora ekonomiska förluster. Detta är en dröm med reklamfria tröjor. Låt oss vara först!
Kommentera

Pigalle: ja grymt! Tröjförsäljningen kommer att öka med 121%
Kommentera

atilla:

Håller såklart m dig

Gullig tanke men detta är ngt man kan kosta på sig först när man har 80.000 i publiksnitt o en merchandisefsg därefter...

Dessutom lär ju inte Unicef pynta för platsen...i bästa fall blir det väl en avräkning mot de 5 millar som de ska ha...

Bildförslag länkat, för den som inte redan sett...

Kommentera

Det är en mysig tanke med reklamfria matchtröjor precis som i NHL.

Dock undrar jag var sponsorerna skall exponeras. De behöver ju en plats att visa sitt namn i samband med BIF. Värmningströjor?

Vi har ju inte ens ett matchprogram där sponsorerna får visa sitt namn. Vi har ju bara ett matchblad.

Tycker dock att BIF skall bjuda sina sponsorer på reklam på J-20, J-18 och U-16-lagen.

Kommentera

tjugo8: Sen kan jag också tycka att unicef-loggan borde vara under brynäsmärket, inte över som det är nu. Känns som att det finns större plats under märket.
Kommentera

Kahn: Det verkar vara en reklamfri framsida, men på sidorna och antagligen även baksidan av tröjan finns nog reklam. Ska man tolka detta den slutgiltiga kapitulationen i jakten på en huvudsponsor...?
Kommentera

Peja:2016 byter väl Läkerol Arena namn till Unicef Arena också. Brynäs får väl satsa på att nalla ur bössorna för att financiera spelartruppen.
Kommentera

Peja:

Tydligen är det Unicef som bestämmer om o var andra loggor ev ska vara, om Unicef loggan öht ska vara på tröjan

Kommentera

Förstår inte riktigt hur man kan mäta Goodwilenl i förmodade förlorade sponsor pengar. För inte tror jag te x Gävle Energi nöjer sig med ett plutt märke för samma peng när dom haft hela magen tidigare.

Kommentera

Lindström: Vi får väl anta att man fört en dialog med befintliga sponsorer. Hoppas och tror inte att det är något fikabords påhitt.
Kommentera

Peja: Det ser ut som det står unicef även på armarna. Då återstår ryggen. Blir det micronummer och namn för att få plats med sponsorer?
Kommentera

Brynäsgubbe: Iden är bra, men klubben måste se till ekonomin först, speciellt när man redan går minus..
Kommentera

Hellre ful tröja o GULD än snygg tröja o AS....
Kommentera

« · 1223306