Brynäs IF

728097 inlägg · 7962 ämnen

Mathias Månsson

« · 1288839 Till forumet

Mathias Månsson
tittade in Månsson lite och det går ganska illa för gamla målskytten,,
Kanske nåt för Sundlöv ?
Kommentera

Sv: Mathias Månsson
henke1:" tittade in Månsson lite och det går ganska illa för gamla målskytten,,
Kanske nåt för Sundlöv ?"

Hahaha nä nu ser vi framåt.
Kommentera

arnio: +1 på de!!
Kommentera

ja vet att inte så många här gillade han men jag tror han skulle vara bra för oss ;)))
Kommentera

henke1: Feg och klen, NEJ tack till det.
Skillad om han stod upp å var kaxig men han kör sköldpaddan när det hettar till.
Kommentera

henke1:

Sonnenberg, more to come?
Kommentera

henke1:
Jag tycker Månsson var väldigt nyttig så länge han åkte runt o var obekväm för motståndarna, stressade o smällde på i full fart.
Sen ville han väl utveckla sitt spel.... eller hur det nu var....

Men när Månsson skulle åka runt o lira, tänka hockey blev det fel.... synd, för han var bra i början.
Kommentera

Tväst: Jag håller med, han trodde själv att han var bättre än han var. Hade han fortsatt som första året så hade han mer än gärna fått stanna.

Månsson har inget bra rykte i hockeysverige, det var med nöd och näppe som han fick kontrakt med Skellefteå. Nu harvar han runt i SM-Liga. Jag tror han har gjort sitt i elitserien.

Redigerad kommentar

Kommentera

Zzz: Som brunkare var han bra som spelare var han knappt As mässig..
Kommentera

Lindström: Månsson vill jag inte se i Brynäsdräkten mer. Det enda han var bra på var att åka offside och snacka till sig utvisningar.

Visst han gjorde en del mål i Brynäs men vem hade inte gjort det om man spelat ihop med Bäckis?
Kommentera

Svartgulröd:
Jag tycker inte man skall förminska hans insats, han hade sin roll i kedjan o det gjorde han bra.... ivf så länge han prioriterade sitt fysiska spel.
Kommentera

Svartgulröd: Jag tycker att han var riktigt bra i Brynäs men idag skulle han inte tillföra något tror jag
Kommentera

Månsson var helt okej tills han trodde han var en stjärna. Det var Bäckström som gjorde honom till nåt' annat än grovjobbare.

Redigerad kommentar

Kommentera

Vad är brunkare ?
Kommentera

Hellre Henrik Malmström!
Kommentera

Wesley: "Sonnenberg, more to come?"

???
Kommentera

70 Rodrigues: Sonnenberg ska visst till Modo
Kommentera

arnio: Sonnenberg ska visst till Modo

Det var synd, gillar hans sätt att spela hockey, hade hoppats att BIF var en av klubbarna som ryckte i honom.
Kommentera

Wesley: Hehe, har du någon källa på det? Eller är det för att retas lite med småjyckarna du skriver sånt? Känns lite väl elakt med tanke på deras nuvarande intag av Prozac.
Kommentera

Wesley: Kanon för MoDo, tråkigt för oss, dock ganska väntat :-(
Kommentera

70 Rodrigues: Han ljuger ju så du tror det. Modo har fyllt sina två platser för icke-EU/ESS-spelare redan. Sonnenberg kommer inte till oss.

Kommentera

Poffa: Ok, tråkigt för MoDo och för Brynäs :-)
Kommentera

spud: Hehe, har du någon källa på det?

Det var inget påstående den här gången, utan det var bara wishful thinking från min sida om Sonnenberg, jag hade ett frågetecken efter hans namn. En spelare som producerade 42 poäng förra säsongen är inte kattskit och ska således inte förbises av Sundlöv tycker jag.
Kommentera

70 Rodrigues: Poffa: Ok, tråkigt för MoDo och för Brynäs :-)

Tror du vi kan hacka in oss på Sundlövs fax och fax aett kontraktförslag till Sonnenbergs agent? Finns det någon faxhackare här :-)
Kommentera

Wesley: Tror ärligt talat att Sundlöv inte ens har tittat åt Sonnenberg hållet :-(
Kommentera

« · 1288839