Brynäs IF

724873 inlägg · 7959 ämnen

MODO-BIF

« · 300452 · » Till forumet


Sv: MODO-BIF
Lilljanne: Skoterraggare !!
Kommentera

Sv: MODO-BIF
J-20 verkar ha fattat det här,dom har käkat upp 1-4 nu.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Lilljanne: Lika enögda som publiken i Malmö...
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Publiken är helt sjuka däruppe
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Hmmm........suck!..Dax för Brynäs att vakna nu!!
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Nu får dom fan skärpa sig.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Game over efter en halv period....kul
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Nu får vi ett bra test på Brynäs kvalité: att komma tillbaka från målunderläge. Brukar inte gå så bra med den saken.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Molin och den där j---a migränen.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Clarence: Det är nya tider nu..........hoppas jag.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Makkan: Migrän igen ? han kan väl inte ha det varannan dag ?
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Nu får förstakedjan jobba igång sig, annars så måste GP dela upp Anger och Soling.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Mickis: Ja nu får landslagsmännen visa klassen för h-vete
Kommentera

Sv: MODO-BIF
sylf: Jag har aldrig gillat Modo, och inte dess anhängare heller, men att skylla denna start på Ö-vikspubliken känns lite väl simpelt. Tuppkammen verkar ha vuxit för mycket på våra spelare.Det är nog sanningen...
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Clarence: Skulle jag ha skyllt underläget på publiken ??? vad jag vet så har dom inte gjort nåt mål än.Underläget beror på Brynäs,att publiken är idioter är en helt annan sak.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Kommer alltid migränen precis vid match eller?annars skulle de väl kunna plocka med någon annan spelare så vi hade 12 forwards att spela med. Är Östlund helt ute ut truppen eller skadad?
Kommentera

Sv: MODO-BIF
sylf: Varför är de idioter? Vore intressant att få veta. Men bra att du håller med om att det är Brynäs som spelar urdåligt idag. Är det som tidigare finns det inget hopp om att vända på 0-2 nu. Många har nog jublat lite onödigt högt över de tre knappa segrarna på slutet, är jag rädd för.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Clarence: KUNG SJÖDDA!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Äntligen Sjödda
Kommentera

Sv: MODO-BIF
2-1 Sjödin.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Gott
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Viktigt
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Sådär...det kan ju inte bli mål om man inte skjuter:)
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Härligt...Lind ännu en poäng, vinnare av poängligan månne??
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Gusten: Han är ju en grym tekare också.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Clarence: Optimist ut i fingerspetsarna va?! Någon gång måte Brynäs vända negativa trender varför inte denna säsong..
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Christer Olsson verkar ha parkerat i utvisningsbåset i kväll....=)
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Clarence: Vet inte varför dom är idioter,dom är ju och har alltid varit kända för att pipa och skrika så fort en Modospelare faller, eller får en motståndare inpå sig.Nog har jublet blivit väl stort efter de 3 segrarna.Finns ingen anledning att få hybris och slå sig för bröstet redan nu.Vi får nog vänta 10-15 omg innan vi ser var det pekar åt för håll.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Hong Kong:

Börjar han månne bli en tjurig gubbe när det går lite emot ?
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Chrille alltså.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Makkan: Förmodligen sur gammal gubbe. Blev dessutom mål i baken när han satt på botbänken.....=)
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Se nu till och vänd det här Brynäs...det räcker med att Liverpool torskade idag. Vill inte ha två förluster på samma dag.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Nu får vi hoppas att Brynäs ger allt i andra. Modo kommer nog att spela avaktande till en början. Några rejäla tacklingar på Werner så han hetsar upp sig och tar en utvisning, och då är det 2-2.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Hong Kong: Halsningar fran Hong Kong, Hong Kong! Hur ser det ut? Vi ligge runder 1-2 efter forsta efter ett skitmal efter 35 sekunder och Clarence har redan bestamt sig for att allt det fina spelet man visat upp sa har langt har forsvunnit? Lysande. 1-2 efter en period i Kempehallen med en domande publik ar inte farligt.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Nu får man ducka.....Rodrigues är på ingång.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Jompe: Vad gör du här på nätet.....ut med sparbössan på stan och sammla in 500 kg ris. Som vi kan sälja till högstbjudande Kinakrog i sverige. Massor av kulor till spargrisen.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
lindberg: Jo, jag håller med dej. Det vore på tiden att börja visa rätt moral och styrka och vända på underlägen. Sånt skulle bevisa kvalité i laget.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Hong Kong: Sitter pa ett arbetsrum, klockan strax 22 har, heldott omkring mig och foljer Brynas. Har forsokt intressera folk har for att bidra med en slant, men de bara tittar fragande pa mig och sager "Blynas?? What's Blynas?"
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Jompe: Åja...visa nu din förmåga att övertyga folk. Berätta för dom hur viktigt det är att stötta sveriges genom tiderna största förening. Om inte Brynäs lever kvar till eftervärlden så kan dom se sig om efter nermalda renhorn, absolut vodka, Prinsessan Viktoria, Volvobilar, återförening av ABBA osv...
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Hong Kong: Jag tror att framfor allt renhornen skulle saknas har...Om vi kan tanka oss att andra namet till Brooklyn Dragons kanske en och annan skulle nappa.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Powerplay
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Är det bara jag som har problem med Hockeylive???...men vad jag förstår så är det PP nu.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Hong Kong:

Dey verkar vara glappis i Övik.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Makkan: Boxplay nu, Anger ut.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Anger?
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Anger är ju helt oduglig så här långt i serien.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Tordan: Ja, Anger, tripping, enligt Hockey Live.
Kommentera

Sv: MODO-BIF
F-n
Kommentera

Sv: MODO-BIF
3-1 *suck*
Kommentera

Sv: MODO-BIF
Jompe: 3-1.
Kommentera

« · 300452 · »