Brynäs IF

725423 inlägg · 7959 ämnen

Modo-Brynäs

« · 169071 · » Till forumet


Sv: Modo-Brynäs
rafalski: Nu när jag lämnar landet så kanske grabbarna t.o.m kan vinna på bortais, så jag tippar 3-4 till Brynäs och på Lördag så vinner dom med 4-2 mot DIF! Ha en trevlig debatt här i kväll och på lördag!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Jompe: Instämmer. Både vad gäller Lahti (när vann vi senast med honom?) och den allt som oftast trista nivån här på GB:n.

Fyra femmor bådar dock gott ändå. Hoppas GP sprider ut Jobs/Floberg/Engström på femmorna på liknande sätt som han gjorde med Rönnkvist/Danielsson/Engström.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Igor: Du menar "när vann vi senast MOT honom?", eller hur?

Fyra femmor låter bra. MODO kommer att hålla högt tempo. Vill man, eller behöver man, kan man gå ner på tre femmor inför sista perioden.

Jag tror det blir tufft, men Modo är ur slag just nu och lär bli darriga om det inte får utdelning efter första perioden. Formsvaga lag lär ju, som bekant, lätt bli darriga.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
70 Rodrigues: Du vet väl att seger ikväll innebär att du måste hålla dig utomlands resten av säsongen :-)
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Rudslätt är bänkad ikväll. Ännu ett exempel på hur en talang slocknar när han lämnar B R Y N Ä S I F.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Lilljanne: Här har ni en historia ni kan lätta upp era tyngda själar med, inför dom nagelbitande timmarna som snart vankas!

5-3 till Brynäs!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
70 Rodrigues: Det kan du ge dig på att det blir debatt alltså ok gays inga mer påhopp på någon men konstruktiv kritik det får ni stå ut med men det vore trevligt o slippa det så länge BIF vinner men MÅLRAMEN är jag lite orolig för,ärligt talat han hade jag hoppats mycket på eftersom vi hade en första målis som läckte som ett såll förut!!VINST IDAG ÄR ETT MÅSTE!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Lilljanne: Dags att någon räddar tillbaks honom till Brynäs innan hans självförtroende blir helt torpederat?
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Igor: Eller innan han blir rund o slät!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
observant: Så går det när kärringen får bestämma ! Från stjärnglans till vandrande vålnaden. Vi kan ju alltid hoppas att jyrgården bryter kontraktet. Kom hem Rudan, allt är förlåtet.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: Dessa regeringar hm he he Ja för int faan har han vart bra i jyrkyrkogården,rund o slät,kom hem o bli RUDSLÄTT nett o fin när han lätt nätar,RUD på BUD på mer RUDSLÄTTmål!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Någon som vet varför matchen börjar 20 ?
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Ja jag skulle oxå gärna få veta varför den startar 20:00
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Nu är vi tre som vill veta varför matchen startrar 20 00
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
startar ska det vara. :-0
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Och ingen som verkar veta varför den startar 20.. :-/
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
laila: Specialreportage och direktsända intervjuer gör att matrchen flyttas en timme.

mvh
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Till Fyrans hockeykväll får man förmoda.......
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Beezer66: Men varför startar dom andra i tid då.. Fattar nada jag.. men vad spelar det förr roll.. Bara det hjälper Brynäs så.. :-)
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
laila m fl:

Jag citerar poffa (Per Lundgren) i forumet på modohockey.se, där han svarar om TV4 ska sända matchen:

"Nää, de ska INTE sända matchen. Däremot så skall de göra ett specialreportage till "Hockey-Kväll med Fyran" och det är därför som matchen börjar 20.00. Samma sak som var förra torsdagen nere i Linköping. Då började också matchen 20.00. Räkna alltså med att få se Challe-Balle Berglund smyga runt i Kempis i kväll."

poffa brukar ha koll.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Har väll aldrig hänt förut att de skjutit en match en hel tim bara för att de ska ha till sporten på tv4..låter ju sjukt
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Ja jusst fan de är hockey kväll i kväll...har man ju glömt helt..har slutat titta för vem har orkat se BIF torska varje gång
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
westerlind: Tack för den upplysningen.. Nu hänger jag med.. :-)
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
westerlind: Jag bugar och tackar för informationen.
tio minuter kvar....
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Tuvok: Det var ett j***a tjat om när matchen börjar.dö det var en sak till nu börjar matchen ;-)
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Rehnberg ut 2 min efter 11 sek!!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
1-0 Modo
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Beezer66: Herregud !!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Ja då har Ram släppt in det sedvanliga första målet...när tog BIF ledningen senast....Bara bita ihop och köra på så vänder vi de här
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Beezer66: ja, nu börjar raset...
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Antingen är det Lahti som dömer eller så har den enögda tunnbrödspubliken tvingat fram en utv eft 11 sek
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Sylf: Det var ju det jag sa tidigare idag att jag är en aning orolig över Målramen som darrar allt för ofta tyvärr!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
observant: Var det en tavla ?
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
observant: Hur vet du att han darrade vid detta mål??
Ser du matchen kanske?
Det kan ju ha varit otagbart oxo!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
observant:
Ni kanske ska göra som Modo och spela med två målisar.
First Period
01.37 1 - 0 PP1 MODO 9. WERNBLOM, Magnus
(10. SÖDERBERG, Anders
30. HLINKA, Miroslav)
00.11 2 min Brynäs 8. REHNBERG, Henrik HOOK
00.00 GK in Brynäs 1. RAM, Jamie
00.00 GK in MODO 34. RIKSMAN, Juuso
00.00 GK in MODO 31. HIRSCH, Peter
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Portello: Ja det står fan så.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Sylf: Ja.Han är ingen bra första målis men vi har ju ingen annan iofs så tycker jag Lundström borde få chansen.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
munkas:

Ta det lugnt nu, än är det några minuter kvar av matchen. På sistone har Brynäs visat bra moral och lyckats plocka upp flera underlägen och vända.

Jag ger inte upp förrän slutsignalen ljudit.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Ett klart fall framåt. Vid förra matchen i Ö-vik stod det 3-0 så här dags. SMGULD SMGULD SMGULD!!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
observant: Ska nån få chansen är det Lundström.Asplund har fått typ 50 chanser och aldrig tagit dom
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
westerlind: I dagens GD stod att läsa att GP ansåg att ska vi ha nån chans måste vi hänga med från början.......vad gick snett....
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Hur orkar ni?
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Ja inte ger jag upp än...Brynäs vänder detta de är lugnt...Håller med att Ram inte verkar säker...släpper returer rakt ut på allt..så senast mor Malmö fick man hjärtat i halsen varje gång Malmö föste iväg pucken mot mål
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
PP nu!!

Tryck in pucken då!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Brynäs står för spelet...de har haft ett par kanonchanser och Molin ser ut att vara den gamle vanlige Molin igen....allt enl. radiosporten.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Fan Brynäs leker med Modo ! Hoppas utdelningen kommer snart.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Lyssnar man å radiosporten så låter det ju lovande..Brynäs för spelet och bör ju gjort några mål
Ove molin far fram som tidigare säsonger igen
Låter bra men pucken lär in oxå
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
RavenLord: Ja,tyvärr räcker det ju inte med att spela bra,man ska ju helst göra det som hockeyn går ut på också..mål
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Efter att ha sett Modos senaste hemmamatch känns det stort att vi har häng fortfarande. Har vi dessutom spelet är det ännu vassare.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Lilljanne: Målen kommer säkerligen om de fortsätter på detta viset.
Skott 6-9 i första
Kommentera

« · 169071 · »