Brynäs IF

725321 inlägg · 7959 ämnen

Modo-Brynäs

« · 169621 · » Till forumet


Sv: Modo-Brynäs
Vilket jävla bajs.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Fy faan säger jag bara!!!!!......allt går åt helvete...FAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Rehnberg kvällens blooper.......
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Sätt 3-2 nu då!!!!!!
Kom igen
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: Vad är det för en jätteidiot som myntat uttrycket:
"Ett bra lag har tur"?? :-)

Kom igen nu gubbar, ladda om bössorna...
2 pinnar är inte fy skam heller..
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Läste på MoDos gb att BIF missa öppen kasse och att Modo har haft typ en mål chans under sista perioden...fan ingen rättvisa alls
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Jaha.. förlängning... blir det dom första 2 pinnarna eller blir det som vanligt 1 pinne ?!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Sudden och straffar är vi ju sååå bra på oxå...faaan, hoppas att inte dessa förlorade poäng är tungan på vågen när vi summerar säsongen
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Huge: Näe sannerligen inte,men 3 hade varit skönare.Fan,det är nästan så man tycker synd om dom ikväll.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
laila: Modo tar extrapoängen så klart. De har ju för f-n inget spel men poäng får dom. Turlag!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Igor: Som senast i G-rinken.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Igor: E du Brynäsare eller???
Sluta klaga!!!!!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Sylf: PP, sätt puckjäveln!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Sylf: 1 poäng mot Lahti är ju i och för sig snarast en seger i sig.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Modo utvisning...... 2.31
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Igor: Är det han som dömer ????
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Undrar va den där 08a fjanten säger nu på Hockey Kväll...han brukar ju ha sådana bra analyser
Ett slagskott i skallen på den avdankade Djurgårdan skulle sitta fint
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Igor:

Nu blir jag djupt besviken, tänker du också gå ner dig i ångestträsket? Shape up för f-n.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
RavenLord: Kunde inte sagt de bättre själv =)
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
In me pucken nu då!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
2-3 skit
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Poäng i kväll och med de spel de har börjat få igång slår dom DIF på lördag
Hoppas på bra publik stöd
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
OK, vi hade lite flyt i finalerna -99, men BRA lag har ju flyt...
Ska vi behöva sota för det resten av livet, eller...?
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Skit... Skit... Skit... Skit... Skit... Skit... Skit... Skit... Skit.. Skit.. Skit.. Skit... Skit.. Skit.. Skit... Skit... Skit.. Skit... Skit.. Skit.. Skit... Skit... Skit.. Skit... Skit.. Skit.. Skit... Skit... Skit.. Skit... Skit.. Skit.. Skit... Skit... Skit.. Skit... Skit.. Skit.. Skit... Skit...
*suck*
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
FYFAN
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
RavenLord: Oh yes.. Jag är på plats som vanligt...
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Kom igen nu Brynäs!!!!!!
På Lördag ska vi slå 08orna.
Självklart är jag där!!!!!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
En halv jävla minut från tre poäng. Istället bara en. Jag tycker ändå de verkar vara på gång. Spelmässigt bättre i dag vad det verkar(i och f.s. mycket power pl.)....
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Huge: Enkelt svar på den frågan.Vi behöver en första målis som har nerver på rätt sida.Ramen är inte en HONKEN!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
kom igen nu brynäs
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Nä.. Nu ska jag kolla på sporten. Se vad dom säger där om spelet....
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
laila: Ja fy fan ! har vi inte prövats nog, detta var tyngsta förlusten i år. Brynäs ska ha all heder iallafall, detta skall jyrgården få sota för.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
RavenLord: Håller med. Har inte följt matchen, men det verkar som om Brynäs dominerat och haft betydligt färre utvisningar. Det är ju omänskligt grymt att få en kvittering med 26 sekunder kvar. Hoppas gubbarna tar det på rätt sätt. Skansen kommer att få et hett mottagande på lördag.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: Vi får se det lite postitivt också.. Dom förlorade inte.. Det blev iallafall 1 pinne.. Bättre än 0..... På lördag blir det storseger...
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
laila: Jag hoppas du får rätt men tänk på att även 08:orna är revanschsugna!!Usch!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Det är väl bara att hoppas att Brynäs är mest revanchsuget ( Djurgårn lär väl oxå vara det efter förnedringen idag).
Ofattbart viktiga poäng vi förlorade idag...om det varit mot frölunda hade det inte varit hela världen...suck
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Alldeles nyss ringde Frisco (vilseledd modoit) upp mig igen och skrattade. Hmm, sa jag, jag är ändå ganska nöjd att Brynäs fick en poäng. Hahaha, sa han: Hade du sett matchen så hade du varit tokförbannad. Brynäs dominerade och att MoDo vann är ett mirakel från ovan.

Hmm, kanske inte exakt så, men ungefär...
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
För 10 omgångar sedan skulle man ha varit gätte nöjd med 1p men nu känns det som en stor förlust..2p som vi förlorade
Men fortsätter BIF med de spel de börjat visa upp kommer de aldrig bli något kvalspel
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
westerlind: Det är ju det jag säger, Gud Fader har ännu inte glömt finalerna -99. Karl´n måste ju vara MoDoit, så är det bara...
Bonnröta idag och likaså mot Luleå för ett par omgångar sedan.
Om ngn innan matchen erbjudit oss att få 1 pinne och sedan ta en sudden vete fan om man inte accepterat. Efter Friscos rapport känns det dock lite småtungt...
Nåja, vi knaprade iaf in 1p på vårt första delmål, LHC, samt även på några andra.
Nu kommer väl mannen som gav ryggsäckarna ett ansikte (Wikegård) att beordra full fart bakåt på lördag kan jag tro.
Torpederna verkar vara desarmerade för länge sen så det är väl bara att backa hem till eget territorialvatten, lägga en minspärr på blå och invänta HMS Brynäs...
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Huge: Gud fader vet jag inte, däremot vill jag säga utan att ha en aning om dagens domarinsats att Lahti bringar olycka oavsett motstånd och spelplats. Slipper vi honom på lördag blir det seger! Läge att låta Aspen spela igen kanske, tycker att det är lite hårt att döma ut honom efter endast en halv match och något ytterligare inhopp.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Huge: Svar på din fråga o ställa bilen,nja nån måste ju dra in (soppa)pengar till staten när inte SJ klarar av det!!Det var ju det med 3 raka vinster men nu är jag benägen o hålla med idag hade faktiskt Brynäs otur dom var värda 3 pinnar stackars SJÖDIN isens KUNG igen men sådan kan hockeyn vara den är fan inte rättvis o kommer aldrig o vara det!! (jo kanske ibland) !!!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
På lördag är väl Luovi tillbaka ? eller har han en karensdag kvar.
Seger är ett måste och i högsta grad rimligt med tanke på lagets spel på sistone. Jyrgården blev förnedrade ikväll och kommer nog som Huge påpekade backa hem och grisspela.

Fan vad tung kvällens förlust känns, hoppas bara grabbarna kan ladda om mentalt inför lördagsmatchen.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: Japp på lördag är Mikko Luovi tillbaks o det senaste med Pär Djoos är att det inte är aktuellt med operation!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
observant: Djoos kanske är för gammal och får stå i vårdkö som alla andra :-)
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: Jo där håller jag nog med dig jag citerade bara vad GD skrev inte att jag ville ha han på isen inte ;-)
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
observant: Oavsett vad som har hänt på plan så kommer denna poäng att vara viktig.

Hade inte förbannande SSK vänt så hade jag varit över 1000 spänn rikare på satsade 50 spänn (på en dubbel')

Djurgårdens IF - Luleå HF 2 3.60 1-5
Södertälje SK - Linköpings HC 2 3.10 2-1
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Och inte kan jag räkna heller *full*

588 spänn skall det vara.

samt att denna var ispel

Färjestads BK - Västra Frölunda HC 2 2.60 6-3 50.00 0.00
Leksands IF - Timrå IK 2 2.75 1-3
MoDo - Brynäs IF 2 3.25 2-2
Spel tagna 2002-12-05 06:26 23.24
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Huge: Jag hoppas grabbarna kör på i samma stil mot DIF- då vinner vi. Jag vet dock att DIF ALLTID är svåra och jag glömmer aldrig 1-7 i Globen. Men i dag är vi ett pånyfött lag, oavsett vad svartmålarna säger. Det där någon sa om att MoDo i grunden är ett bättre lag än oss gör iallafall mig mörkrädd...Snacka om att dissa sitt eget lag. Vilka har varit bäst av BIF - MoDo, sett över 2 matcher? Jo BIF!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Gårdagens förlust är tung att skaka av sig, inte blir det bättre när man läser tidningarnas referat typ "stöld, skänk från ovan" osv.

Tur att matcherna ligger tät, dags för fokusering på matchen mot jyrgården. Rudan var tydligen inte äns ombytt mot luleå, skamligt !
Antagligen får han nytt förtroende imorgon mot sina forna kamrater, varning är utfärdad !

Tips: 3-1, sista i öppen kasse av Luovi !
Kommentera

« · 169621 · »