Allt känns bara så uppgivet. Faaaan vad vi ska vara glada för att det är 4 lag som är och varit betydligt sämre än oss i år. Annars hade vi nog legat utanför slutspelet snart. Men jag känner mig fan inte säker ännu trots allt. Om vi inte vänder på detta skit snart.
Känns väl sådär upphetsande att fightas om max en 7:e plats i slutet.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Zappaholic: Jag tycker det är ett mågot segt klumpigt agerande och en tavla. Ingen jättetavla då...men en tavla. Det är min åsikt.
Davey_22: Det där är ingen tavla. Honken har koll på pucken och vilken bana den tar, sen tokändrar den rikting och går i ni mål. Henke Lundqvist hade inte tagit den pucken heller...
Skador,tänkte stomspelare som inte syns och två rejält darriga målvakter. Vi ser riktigt risiga ut. Är fan nöjd om vi tar oss till slutspel.
Angående målet...visst,en riktningsförändring...men oj va det såg sakta och klumpigt ut. Jag räknar det som en tavla denna gången.
Patrik Källstr: Ja eller hur...frågan är om inte det där är ett av de konstigaste mål jag sett. Ritola dumpar bara puck och studsar den snett så in i helvete.
Köp en lott, Ritola...
HappyX3:
Enligt Daniel Sandström på GD är Nordan sjuk
HappyX3: Kan tänka mig att det är Nordans ljumskar som spökar. Han har inte haft rätta klippet i åkning den senaste tiden, även om han ordinarie skick kanske inte är nån vinthund direkt...
Gurra88:
Mitt tips är att kolla senare i kväll innan matscstart om det finns nån. Kan hända att de lägger in sent också.
Gurra88: Tack hittar alla andra matcher från Es utom just Modo-Brynäs
Micke sj:
Kolla om nån av dessa funkar.
http.//www.frombar.tv
På den nedersta vet jag att de sänder ES men inte om de sänder alla matcher varke omgång.
Micke sj: Dåligt med stream till hockey tyvärr. Fotboll är ju aldrig några problem, inte ens till allsvenskan.
Kolla om erbjudandet med Bwin/Cmore finns kvar. Kan dock vara svårt att hinna lösa det innan matchstart då det tar någon dag :)
Berka:Är du dum? Så du tror att HV petat Wesslau för att han var dålig? Vad hade hänt med HV om man kört på med Wesslau hela året sen blir han skadad lagom till slutspelet? Kan gå riktigt illa.
Du jämställer alltså målvaktens roll med sistabackens? Klokt.. inte.
Förövrigt en jävla skillnad på att stå i J20 och i allsvenskan än att bara gå rakt in i elitserien, så klokt att ge honom förtroende ifall något händer starkbaum.