Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
"Det är en riktig sexpoängsmatch. Är det något ni prata extra om i omklädningsrummet?
-Alla har full koll på hur viktigt det är. Vi vet alla om att den helgen som kommer nu är en väldigt viktig fas av serien. Det är inget vi behöver nämna extra."
Ska bli intressant att se om det märks då.. Att det är en viktig fas av serien dvs.
70 Rodrigues: " Eller så kanske det betyder just det som står, är det överhuvudtaget tänkbart i din lilla skyddade Brynäsverkstad?"
Ja, och vad står heller aldrig har ifrågasatt heller.
Tror knappast att CZ hittat på nån story för att få GD:s reporter att dräggla på läktaren.
Det jag ifrågasatt är ju DIN tolkning och antydan om att bristen på fokus hos spelarna under gårdagens träningspass skulle indikera att spelarna tar lätt på kvällens uppgift.
Ngt jag håller för högst osannolikt.
Ja, och vad står det då i artikeln, din jättetomte?
Jo, att spelarna varit lite ofokuserade under en del av ett träningspass. Inget mer. Inte ens jag är så konspiratiorisk att jag tror att CZ hittat på nåt för att få GD:s reporter att dräggla på läktaren.
Det jag ifrågasatt är ju DIN tolkning och antydan om att bristen på fokus hos spelarna under gårdagens träningspass skulle indikera att spelarna tar lätt på kvällens uppgift.
Ngt jag håller för högst osannolikt.
Redigerad kommentar
Från Modoboken:
"Hur fan kan Brynäs fortsätta spela Greiss???"
Vi satsar på att vinna sista perioden i alla fall, då kan vi ta med oss det till nästa match.....
Redigerad kommentar