Brynäs IF

727660 inlägg · 7962 ämnen

MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15

« · 1704425 · » Till forumet

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
JAJAAAAAAA KAPTEEEEN!!
Kommentera

Brynäsgubbe: Å Rödin kunde inte låta bli 😀
Kommentera

Zappaholic: Såja!! Kungen levererar!!
Tack och god natt, Modo...👊😆
Kommentera

bifhjärta: Alla mål i 5 mot 5👍🏻 Dags för ett PP snart tycker jag!
Kommentera

Bellman 6,0: 3 Poäng idag. Viktigt att han får komma igång :)
Kommentera

Hell Yeah to The Fuck Yeah 😃
Kommentera

Modo-Bara massa tur IF 1-4
Kommentera

Zappaholic: Fan!
Kommentera

När kommer vårat powerplay då? :(
Kommentera

Dåligt av Felix med den returen.
Kommentera

Huge: Fattar inte folk som är TVUNGNA att säga något sånt. Käft tills matchen är slut. Och 2-4 som på beställning.
Kommentera

Zappaholic: Men för helvete domarn är du totalt jävla blåst? Fyfan vad dåligt!
Kommentera

Brynäsgubbe: Och ett nytt PP för Modo som på beställning...

Hur har det gått i våra PP ikväll? Nä, just det...vi har inte haft några.
Kommentera

Vi får ju ingenting av domaren idag. Inte ens det som vi uppenbart borde. :/
Kommentera

Dalrt: Tur att Modo är så usla i PP...9.52% skrämmer ingen.
Kommentera

Men vadfan håller dom på med? Är de helt jävla efterblivna? VARFÖR LÅTER DOM SÅNT DÄR HÄNDA?
Kommentera

Suck va onödigt spännande det här blir nu då..
Kommentera

Brynäsgubbe: Fan händer?!?!?
Kommentera

Dalrt: Ajdå. En nagelbitare...
Kommentera

Och åter ett pojklagsmisstag och vips 3-4😡😡😡
Kommentera

Dalrt: kul med lite spänning. 🌝
Kommentera

Carl Lejonkräk: Nä det är det INTE!
Kommentera

Blås av den jävla matchen NU !!!
Kommentera

Var den icingen beställd av Modo?
Kommentera

Och Kilström försöker gå för målet istället för att lägga ut enkelt. Och slår icing... För helvete.
Kommentera

Slappna av grabbar, trean är vår 🌞🌞🌞🌞
Kommentera

Jadu Huge det gick vägen nu. Men snälla knip käft framöver är så jävla trött på folk som tar ut segrar i förtid.

Skön seger som lämnar en bitter eftersmak.
Kommentera

Haha hur kom man in på någons leksings konto? Skön seger hur som helst. Viktigt att Lindblom får göra poäng!!
Kommentera

Lätt seger 😂😂😂👍👍👍
Kommentera

Härligt med 3 poäng men det är allt! Vi måste minimera dessa jävla sanslösa misstag! Buss på dom Bulan!!
Kommentera

Carl Lejonkräk: Brynäs sämsta insats den här säsongen. Men det räcker mot ett "på pappret bättre Modo" 😂😂😂
Kommentera

Carl Lejonkräk: Enkelt. Inte ens nära. Modo sprattlade turligt till. De var ju rätt så utspelade i större delen av tredje när de försökte gå för reducering.

Vi la i en högre växel och åkte sönder modo. Sen hade de lite flax som fick kontakt...
Kommentera

Brynäsgubbe: Bitter eftersmak? Såna här segrar är ljuvliga. Att lite retsamt hålla undan är ju eufori!!
Kommentera

Så fantastiskt att höra att man är missnöjd trots tre poäng. "Det är bara att glömma det här och fokusera på nästa match..." Rödin sänder signaler... Skulle vara förra säsongen efter tre poäng i en bortamatch det...😂
Kommentera

Nörstebö gjorde något riktigt korkat där.. det var han som skulle ta markeringen på Lapierre eftersom att Salmela hjälptr anfallarna. Trodde han att det var PP eller vad är det frågan om? Onödigt men skönt med vinst åtminstone
Kommentera

Zappaholic: Inte Felix kväll ikväll, han släppte in alla Modos tre målchanser. Läge för Starken igen.
Kommentera

Zappaholic: var inte speciellt orolig under matchen. Modos spel skrämde ingen. Synd bara att brynäs släppte där på slutet. Men generellt över det hela, så hade Modo aldrig någon chans den här matchen.
Kommentera

Zappaholic: Vi går på halvfart.
Domarna idkar U-hjälp och stöttar Modo med två direkt felaktiga tvåor, vi får inte ett PP. Det vi skulle haft, 5:an på Skröder, missar man också.
Starkt ändå att återigen hitta en väg att vinna. I stort det enda positiva idag.
Kommentera

Carl Lejonkräk: tycker att Felix var bra, men gjorde väl någon miss där ibland. Starky kommer förmodligen stå på lördag. Då är jag på plats igen :)
Kommentera

Kul för Modo att bara förlora med uddamålet när vi gör säsongens sämsta match.
Kommentera

Huge: Precis som du säger,Huge. Vi gör en ganska blek figur,spelar inte en sekund pp på hela matchen m.m.. Ändå vinner vi. Vi bjuder till och med på två enkla i slutet.

Skönt med 3 poäng, men liiite mer fokus nästa match !
Kommentera

Zappaholic: Jag gillar när man vinner med marginal jag. Bra för målskillnaden också.
Kommentera

Davey_22: Äh vi möter Modo, tro faktiskt att spelarna känner att man möter ett dåligt lag också och därför inte går 110% varje minut. Mot Frölunda var det annorlunda, då visste man att man mötte ett bra lag och jobbade för varandra, ikväll visste man redan innan att man skulle vinna!
Kommentera

Davey_22: Håller med. Sköna poäng.
Jag undrar om Rhödin och jag var på samma match. Felix Sandström gjorde knappast någon stormatch. Såg darrig ut.
Kommentera

3 poäng är 3 poäng. Synd på målskillnaden bara. Bra snack av C! Vi åkte dit, gjorde jobbet och åker hem med 3 p. Så känns det iallafall. Stolt över vårt lag!
+Lindblom; bästa matchen hittills
+Rödin; gör poäng trots sämre match
+Kilas; ser fortsatt bra ut, han kan blir ett stort + när säsongen summeras.

-Sandström; något för enkelt mål bakåt, returen på 2a målet är sådär. Lite halvt flaxig id
Kommentera

Chris11: Kom igen nu... Tänk på ödmjukheten.. Förövrigt otroligt glad liksom du och alla andra härinne över Brynäs inledning och håller båda tummarna att det håller i sig.

"tror faktiskt att spelarna känner att man möter ett dåligt lag också och därför inte går 110% varje minut. Mot Frölunda var det annorlunda, då visste man att man mötte ett bra lag och jobbade för varandra".

Detta tänk är livsfarligt, och jag hoppas Bulan ger spelarna en ordentlig uppsträckning om han märker av tendenser av sådant beteende.
Kommentera

Huge: Ta detta rätt nu tack.
Men två stycken felaktiga tvåor? Djuses kan jag förstå att ni tycker va tveksam. Men sen?
Klubban mellan benen på Lindgren eller holdingen på Ottosson? Jag tycker båda var rätt klar?

Tycker dammarna gjorde det bra jag. Dom missade vad jag tror var en tripping utförd av Thomas. Sen Skröder som jag inte kan uttala mig om. Missade den live och endast sett en gif där det var svårt att avgöra hurvida Skröder försökte vika undan å misslyckades eller om han medvetet dröjde kvar lite. Dock är den ju i huvudet. Mest frågan om det är tackling lr krock.
Kommentera

Inget ont om Sandström men Starky gjorde ju en kanonmatch mot VF varför fick han inte stå idag?
Kommentera

Monno: Ni fick inte en utvisning i matchen och det är ren och skär skandal tycker jag!
Kommentera

« · 1704425 · »