Viktigt seger. Vi vann mark mot både Leksand och Modo. Slovak gjorde en lovande debut och nu hoppas vi få in ett koppel spelare till nästa match med.
Ikväll njuter jag bara.
Lunkan:
Jag undrar och åter undrar vad Nordan, Blomman och Djoos har för hållhake på TJ. Djoos träffar aldrig mål när han väl skjuter, Nordan kommentarer överflödiga.... Segare än sirap! Blomman, aaa där måste det vara något. Är TJ Blomman's biologiska pappa eller vafan?! Han är och har alltid varit sämst!!
O snälla få inte hybris allihopa.. 2 pinnar mot Modo, seriens sämsta lag, även på hemmaplan. Har tre av sina nyckel spelare borta. Det här var ett måste att vinna annars hade vi kunnat stämpla ut redan nu. Näääe nu vill jag ha tillbaka lite spelare och flera tre poängare på raken. Det har faktiskt det här laget kapacitet för!
HOJ!
krobbe:Lööke och Brodecki då....??
Blir så fantastiskt skönt att bli av med tvillingarna!!
Peja: Jo såhär;
PP1:
Slovak
Wallace
Sweatt
Rödin
Niinimäki
PP2:
Andersén
Eklund
Brodin
Olden
Lindgren(ung talang.. när ska han annars få chansen?!)
Svårare än så är det inte. Eller ännu enklare, så som dom flesta BRA match-coacher matchar lag, med dom bästa spelare match för match.. iaf när man har så många skador! Enkelt!! Så coachade nog Ankan under sin tid som landslagstränare.. HUGE ;) <------
Wennerholms slutord i sin krönika kommer nog inte stämma riktigt överens med TJ:s analys!
"Efter uppvisningen i kväll kan Brynäs och Modo också trösta sig med att det bara kan bli bättre.
För sämre än så här har jag svårt att tänka mig att något av lagen kan spela."Redigerad kommentar
Någon som har inside om Scott?
Var Brodecki skadad i bronsmatchen? Hur allvarligt?