Brynäs IF

726334 inlägg · 7959 ämnen

Motståndarnas viktiga matcher (för oss)

« · 493174 · » Till forumet


Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Slagsmål i Luleå!!!Kupan???
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Nja, vet inte. Men han på Radiosporten sa typ bara att det bröt ut ett slagsmål mellan spelarna... säkert Kupan, eller Soling kanske.
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Var tydligen Daniel Johansson och Linus Fagemo, verkade inte vara så farligt. Vart bara 2min på spelarna.
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Skriv i den här istället, är ju gjord för det...
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Hoppas SSK-Luleå spelare oavgjort, det vore bra. Och nu får fan LHC komma ut som ett nytt lag och köra över HV71.
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Fan, jag kan inte stava idag... ska stå:

Hoppas SSK-Luleå spelar oavgjort, det vore bra. Och nu får fan LHC komma ut som ett nytt lag och köra över HV71.
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Falken: 1-1 nu I Linköping,Tarvainen!!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Bissett19: Fan va skönt! Love LHC! Efter Brynäs då, förstås!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Falken: Ja det var skönt. Kan inte sträcka mig så långt att gilla LHC men hoppas dom vinner!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Brynäsare: Hehe, nej. Inte jag heller. Men för tillfället och tills matchen slutar med en LCH-vinst, sedan går det tillbaka till det vanliga.
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Och Södertälje verkar ha fått bra krafter. Har gjort två mål på ungefär en minut, ett av målen kom från den nya spelaren Scott Thornton, naturligtvis assisterad av den andra nya spelaren, Kevin Clyde.

3-1 till Södertälje mot Luleå, hemma.
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Falken: Heter han inte Kyle Calder?
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Brynäsare: Hehe, tydligen hette han det.
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Falken: Hehe okej det var inte för att vara petig bara blev fundersam :D
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Brynäsare: Hehe, nej då. Lugnt. Men tror jag ska hålla mig bort från tangetbordet idag, har bara blivit fel.... är trött
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Falken: Ja det blir lätt så. Vad tror du om LHC-HV? Jag tror HV får pisk!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Brynäsare: Hehe, jo. Tyvärr är det så.

Svårt att säga, HV71 är jäkligt svåra. Ibland gör dom matcherna helt enligt planerna och täpper igen, för att i andra släppa in fem, sex mål och spela riktigt dåligt. Tydligen verkar dom hittills ha gjort en bra match, men tror nog att LHC maler ner HV61 och till slut vinner ganska så komfortabelt.
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Meeen, nu var måttet rågat. Ska naturligtvis vara HV71, och inte HV61... äh, går och lägger mig nu, hej!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Falken: Det verkar vara mkt utv i den matchen... mkt bök och stök också. Ja det skulle kännas lite bittert om HV plockar poäng idag. Går dom därifrån poänglösa har vi ett bra läge imorgon... 3 poäng imorgon och 3 poäng på torsdag mot just HV och vi är... FÖRBI!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Falken: Haha jag märkte inte det där med HV61 men det kan man ju undra vilka det är ;)
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
F-N nu leder HV med 2-1 Svanberg
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Brynäsare: Jepp, det stämmer. Tror vi har en bra chans att slå Mora imorgon och en ännu bättre chans mot HV71, då Bergeron ansluter och förhoppningsvis Wahlberg gör comeback. Och blir det här realistiskt så är vi just som du sa, förbi HV71!!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Falken: Ja förutsatt att inte HV får mer än max 1 poäng med sig från LHC och trots att dom leder bör dom väl inte vinna?
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Brynäsare: jepp,

36.30 1 - 2 PP1 HV 71 20. SVANBERG, Ola
(76. DAVIDSSON, Johan
10. HELLKVIST, Stefan)
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Bissett19: Ja men så länge dom inte får mer än 1 p med sig är jag nöjd men LHC måste nog ta sig i kragen och rycka upp sig ett snäpp!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Paus i LHC nu...
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
6-1 till SSK måste väl ses som ganska oväntat i 2:a perioden?
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Brynäsare: Med våra marginaler så vinner HV ikväll!!!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Bissett19: Det är väl dags att vinden vänder nu?
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Brynäsare: Jo kanske,men LHC verkar bleka ikväll,ingen Morrison,bara 12 skott på perioder!!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Bissett19: Ja men nu har Melin kastat om i formationerna och gått ner på tre femmor så vi hoppas på det bästa.
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Bissett19: Det är väl ändå det faktum att Sperrle står i kassen som gjort att HV fått grepp om matchen? Det lät lätt rörigt när Norrenas vikarie var ute runt den egna buren där i andra perioden. Sen har nog kanske inte LHC i övrigt fullt fokus på det dom borde ha ikväll heller..
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Dream Team: Varför står inte Norrena?
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Vilket lag spelar Johan Franzén i?
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Brynäsare: Vet ej. Det går väl att spekulera i att han behöver vila, att man vill ge Sperrle matchträning, ja, det går såklart att hitta fler tänkbara orsaker. En sak är dock säker och det är ju att LHC nog har råd att bänka sin förstemålis i det här läget.

Franzén skadad i LHC nu. Nyckelbenet, kanske. Hans tur att ha otur vid en tackling den här gången. Det var ju Foppa förra veckan..
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Brynäsare: 7 minuter kvar i Linköping,Liv bra i kassen!!!Låter inget bra va??
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Dream Team: Ja så kan det ju gå.
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Dream Team: Det var väl Franzén som gav Foppa proppen förra veckan så att hans båtben gick!!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Bissett19: Då är det ju upp till oss att vinna över Mora imorgon, men jag tror inte vi bör ge upp i LHC än...
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Bissett19: 1-3 Gustafsson tom bur nu gäller det imorgon om vi inte vill halka efter rejält!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Brynäsare: 1-3 tom kasse!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Bissett19: Dåligt av LHC!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Brynäsare: Jaha Melin! Är det tack till Brynäs för dom fina år du hade i Gävle? HELVETE!!!!!!!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
bocken: Ja det var illa
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Det är så här det brukar vara i slutet av säsongen. Topplagen lallar runt på en skridsko och väntar på slutspel. Vi kommer inte få nån hjälp där. Minns hur pinsamma FBK och DIF har varit tidigare år när man behöver deras hjälp. LHC har väl heller inte glömt Brynäs nervikning mot SAIK i kvalserien för några år sedan och kommer kunna hämnas på oss flera gånger om.
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
70Igor: Får hoppas det inte är samma sak med Frölunda i år då.
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Det värsta är att LHC till slut reducerade till 2-3 som blev slutresultat. Synd bara dom inte fick in målet tidigare!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Nästkommande två matcher avgör allt för Brynäs del. Två vinster och chansen finns kvar. Förlust mot Mora och HV och då är det helt kört.
Tänk vad det svänger snabbt. Idag var man så glad över dom nya spelarna men ikväll är man på jorden igen. Fy fan, vad dåligt av Linköping!!!
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
bocken: "Nästkommande två matcher avgör allt för Brynäs del. Två vinster och chansen finns kvar. Förlust mot Mora och HV och då är det helt kört."
Ja mycket står på spel nu.
Kommentera

Sv: Motståndarnas viktiga matcher (för oss)
Brynäsare: Hoppas på mycket folk i morgon.
Kommentera

« · 493174 · »