Brynäs IF

727645 inlägg · 7961 ämnen

Några matcher utan Bäckis...

« · 802944 Till forumet

Sv: Några matcher utan Bäckis...
mattiaskarlgren: Får hoppas att dom lyckas lika bra som dom kämpade ner Frölundas 1:a line senast.
Kommentera

65selander: Uff, Dackell var löjligt bra i den matchen. Jag tror dock att det här blir mycket svårt.
Kommentera

Fundamentals: Det här blir inte lätt. FBK är grymma hemma. Var ju där och bevistade matchen senast och det var ju ingen monsterhit. Stressa Jörgen så kommer det bli lite lättare. Han har visat grinigt humör för om matcherna. Kanske beror på att Masken har varit synlig, vad vet jag? ;-)
Kommentera

65selander: Hehe, ja du som jobbar med IT å sånt vet väl hur maskar beter sig, dom dyker väl upp lite här och där?

Nä, det var inte kul sist. Trots att vi gjorde en helt OK match så manövrerade dom ut oss lite som dom ville. *urk*
Kommentera

Fundamentals: Tror inte Selander minns speciellt mycket av den matchen........;)
Kommentera

Bissett19: Näe, jag minns att han drack nån sorts gift. Han försökte också förgifta oss andra...:)
Kommentera

Fundamentals: Ja den där ryggsäcken brukar innehålla det mesta;)
Kommentera

Sven Ingvars ställer Heino-Lindberg i kassen. Återstår att se om Brynäs lyckas göra denne medelmåtta till fantom ikväll.
Kommentera

´Nu jävlar får dem tändda till!
Kommentera

Hata Färjestad äcklena!
Kommentera

Fundamentals: Snacka inte skit om Fernet....

Bisset jag minns mer än du tror trots mitt gråa hår. Kvittar om vi tar ledningen med 5-0 så får vi INTE slappna av. Högt upp på banan och var  som ryggsäckar på dom. FBK hatar när dom har motståndare klängande över sig. Ledin kan Hulken eller Angell skicka in i plexit hårt men just så att han utgår.

Kommentera

65selander: mm man kan alltid hoppas, Boorken borde väl veta vad han sysslar med ;)
Kommentera

65selander: Vilket lag hatar inte att ha motståndare klängande över sig? Stockholm Snipers?
Kommentera

Månsson nätar 2 idag!
Kommentera

65selander: Hoppas att Hulken kan näta idag elr smälla någon jävel!
Kommentera

65selander:

Verkar som om Bäckström får det rätt Ok med pengar i NHL ! Tror ni fortfarande han stannar ett år till :-)
Kommentera

mattias - 74: Om han sticker över så är det inte för pengarnas skull i alla fall. Jag skulle ha full förståelse för honom om han sticker över, men jag skulle heller inte bli överraskad om han väljer att stanna kontraktet ut med Brynäs heller.

Vilket kanonförvärv ni gjorde i Herman Hultgren...

Vad var det vi sa?
Kommentera

mattias - 74: Känner Bäckis att han behöver ett år till i eliten så stannar han,tror faktiskt inte han bryr sej speciellt mycket om pengarna.
Kommentera

GävleLasse:

Herman flyttar ju för att han får mer speltid i sin nya klubb förhoppningsvis, för i Leksand fick han inte spela mycket men nu kanske min kompis åker opp till Leksand och tittar när Herman är borta. Han vägrar se Karln på isen :)
Kommentera

GävleLasse: Allt Leksand tar i blir skit. Se bara på Wallenberg ;-)
Kommentera

« · 802944