Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.
- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.
- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.
- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.
- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken.
- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.
Till nästa säsong skulle jag vilja se ny tränare i Brynäs här kommer min önskelista på tränare.
1. Mats Näslund, ass Stig Salming
2. Hans Lindbergh, ass Stig Salming
Målvakter:
M.Korhonen (J.Lundström)
Kommentar: Målvaktssidan ser bra ut, Korhonens nya kontrakt innebär kanske att Holmqvist blir kvar några år "over there"
Lundström lovande reserv.
Backar:
Tommy Sjödin,Daniel Casselståhl,Mikko Kuparinen,Jesper Björck är klar inför nästa år. Förutom dessa tycker jag att man ska förlänga med Daniel Johansson och Mattias Karlsson och värva två nya backar. Varför inte Nichlas Wallin?
Kommentar:Backsidan ser hyffsad ut med Sjödda och Casselståhl som toppar, kan bara Danne Johansson lyfta sig till sin normala nivå och två bra backar värvas kommer det att räcka långt.
Forwards:
Kontrakt inför nästa år har: Nicklas Danielsson, Roger Kyrö (om han kan spela), Ove Molin, Jacob Johansson, Björn Danielsson, Mikael Lind och Henrik Malmström. Utöver dessa tycker jag att man ska förlänga med Jonas Soling, Peter Nylander och Niklas Anger.
Det behövs 2-3 nya forwards för att truppen skall bli komplett och slagkraftig. Micke Wahlberg kommer förmodligen hem, dessutom hoppas jag på Dackell plus en till bra forward till.