Brynäs IF

727934 inlägg · 7961 ämnen

Nicklas Danielsson

« · 342254 · » Till forumet

Sv: Nicklas Danielsson
70 Rodrigues: Tony: Vad fan säger karl´n?
Komma här och kritisera våra åsikter....

Väl talat, öschöte....
Du har fattat galoppen. :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Jag klankar inte ner på era åsikter. Jag delar era åsikter ibland och ibland inte. Det jag menar att ni två livar upp debatten och för den framåt.
Kommentera

Makkan: Jag var tvungen att ge mig ut på hockeyligan och se straffen en gång till. Så satans läcker.
Kommentera

Makkan:

Fråga: sägs det alltså att Riksman slashat Porslin INNAN han hamnade liggandes i målgården? Själv såg jag bara något i stil med en crosschecking när Riksman försökte få bort honom, men då låg han ner. Jag har nämligen hört att han fick en puck i knävecket...
Kommentera

Makkan: Livar upp: Ja
För den framåt: I vissa fall, ja. I andra, mer tveksamt.

Säg så här: Lite mer liv i denna GB iaf, än i t.ex SSK:s dito..... ;-)
Kommentera

knaskamilla: Det är klart att du hört det, du håller ju på MoDo!!!
Kommentera

Huge: Briljera oss med vilka fall som för debatten framåt och vilka det är mer tveksamt med :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Det var de som sa så igår på läktaren. Alltså att han fick en puck på sig. Men inte vet jag hur det var. Det enda jag såg var en vuxen man som kröp omkrig på isen med ett ben släpandes efter sig på barnlikt vis.
Kommentera

Frisco: Och i målet så stod det en banjospelande tomte och försökte skylla ifrån sig eller .-)
Kommentera

70 Rodrigues: Min känsla för anständighet förbjuder mig.
Låtom oss nöja med att debatten iaf är livlig.... :-)
Kommentera

Frisco: Precis som Foppa har gjort ett antal gånger.
Kommentera

Frisco: Vad jag minns i går var att dom "opartiska" nissarna på webradion också sa att han fick en puck på sig, fast jag lider ju utav Alzheimer Light så jag kan ha fel!.

Krasst sett så ligger vi iaf bättre till än i fjol :-)
Kommentera

Frisco: Har hört att det satt en finsk Morakniv i vecket på Molin efter matchen....
Kommentera

65Selander: Dom dårarna, det var bara grisen som fattades så hade vi haft "Den sista färden" i ett nötskal :-) Undrar om deras föräldrar är syskon!!!
Kommentera

Makkan: >>>Precis som Foppa har gjort ett antal gånger

Var han i Kempis igår? På med sandalerna gott folk, lågvatten Makkan.
Kommentera

Huge: Måste varit Kupan, Laitinen, Korhonen eller Miettinen.
Kommentera

Frisco: Tänk vad känsligt det blir så fort någon nämner namnet "Foppa" i negativ bemärkelse.Det vet väl alla att "Foppa" är gnällspik!!
Kommentera

65Selander: Ja jag vet inte. Jag såg ju som sagt bara del 2.
Kommentera

70 Rodrigues: Bara det att Världens bäste spelare inte var med igår. Fattar inte vad det har med debatten att göra om han som tog samma nummer.
Kommentera

Frisco: Det gick att få fart på dig också.
Kommentera

Frisco: Samma nummer på ryggen. Samma beteende vid skada tydligen.

"Det enda jag såg var en vuxen man som kröp omkrig på isen med ett ben släpandes efter sig på barnlikt vis."
Kommentera

Frisco: Hold your horses man, vi försöker ju bara att ha lite kul :-)
Kommentera

Makkan: "21" är det den kemiska beteckningen för porslin??
Kommentera

Frisco: "Måste varit Kupan, Laitinen, Korhonen eller Miettinen."

Tänkte inte på det....
Då måste vi alltså ha ett gäng femtekolonnare i truppen.
Fast Korhonen går nog fri. Hyggligt knivkast från eget mål om det var han...
Kommentera

Frisco: Jag håller med om att Foppa är världens bästa hockeyspelare.
Men hoppar man på, får man räkna med att bli påhoppad.

Fortsätt debattera.
Måste tyvärr lämna er.
Börjar jobba om 22 minuter.
Haa Dää.
Kommentera

Makkan: Det är väl inte dumt skrivet om er #24 hmm #21 har han visst nuförtiden. Det var ju så jag såg händelsen.
Kommentera

70 Rodrigues: Det förstår du väl att du inte kan kritisera Kungen av Ö-vik!!! När han kommer hem ska Ö-vik frälsas, Modo ta sitt efterlängtade SM-Guld, stans huvudgata döpas om till Peter Forsbergs gata, byggas en Foppa golfbana, en Foppa arena och kanske en staty som är högre en frihetsgudinnan föreställande Peter Forsberg!!!! Tänk vilken besvikelse om Foppa skadar sig så allvarligt detta sista år i NHL att han aldrig kan spela hockey mer och hans manager försvinner med hans pengar...tror ni då att alla längtar lika mycket efter att Foppa ska komma hem? Inget illa menat om Foppa, men om Ö-vikbornas tro på frälsning.
Kommentera

Huge: Hade det varit Anger som fått knivhugget så hade det absolut INTE varit Korhonen. För då hade det behövts minst ett 30-meterskast någon gång under de 65 minuterna.
Kommentera

Anneli: Ojojoj... Jag ska ge dig ordets riktiga betydelse.

Svenskt uppslagsord
avund|sjuka -sjukan subst.
missunnsamhet, avund

Engelsk översättning
envy, enviousness, jealousy
Kommentera

70 Rodrigues: Kul är alltid kul. 13/12 kan bli kul.
Kommentera

Frisco: Kan?? Det ska bli kul, oavsett matchresultat, eller?
Kommentera

70 Rodrigues: Absolut. Jag bryr mig inte i några slutresultat.
Kommentera

Frisco: Exakt. Det måste löna sig att vara offensiv. Inte minst för den egna hälsan, i detta fall.
Korhonen fixade ju det mesta på egen hand igår...
Kommentera

70 Rodrigues: 13/12 verkar inte bli av för mig eftersom jag ev måste jobba!! :-))

Vi skall ta bort en domän denna helg vilket medför att jag måste aveckla en mailserver och flytta vissa connectorer till den nya mailservern på den nya domänen!
Kommentera

65Selander: Det är ingen som är/blir förvånad din bangare, det är ju inte 1:a gången direkt. BYT JOBB :-)
Kommentera

65Selander:

"Vi skall ta bort en domän denna helg vilket medför att jag måste aveckla en mailserver och flytta vissa connectorer till den nya mailservern på den nya domänen!"

Är det en fin omskrivning för att du skall fira Lucia i hemmets lugna vrå?
Kommentera

Frisco: I morgon kan inte 65:an heller följa med och se matchen på O' Learys pga en släktmiddag, snacka om fel prioriteringar :-)
Kommentera

Frisco: Jävla vedhuggare! Modo är ett hockey bockey lag :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Jag gissar att SMS-bombaren, den nummerlöse (hoppas för evigt) Westerlind ska med. Igår skickade han säkert ett 10-tal sms samtidigt till personer i Kempehallen vid 0-1 målet med samma innehåll, med nån sorts persondyrkan angående ynglingen i trådnamnsnamnet.
Kommentera

70 Rodrigues: Nej det är ingen släktmiddag utan en ren mutmiddag med en av våral everantörer ;-)

Vem vet man kanske dyker upp!
Kommentera

Frisco: Jag och Westerlind är på plats antingen sent(23:00) på Fredagkvällen eller tidigt(04:30) på lördagsmorgonen, vi räknar med en välkomstkommite' som står och tar emot oss.Sen vill vi gärna blí bjudna till O' Learys på lördag innan match :-)
Kommentera

65Selander: Luktar Systembolaget om det hela.
Kommentera

65Selander: Ah, försök inte att slingra dig nu. Har bokat bord på O Learys i Sumpan till kl 19:00, jag räknar med att du är där då..
Kommentera

70 Rodrigues: Bjudna... HAHA. Jag kan sträcka mig så långt att jag ställer en cykel vid busstationen i god tid innan ni kommer så kan cykelproffset Westerlind skjutsa dig på pakethållaren runt i Övik för sightseen.
Kommentera

65Selander:

Inte komma på Lucia? Här sliter man i sitt anletes svett för att ta fram fina erbjudanden om hotellrum och vad händer? Jo, man har gjort det till ingen nytta (Tony och Olle räknas inte).
Kommentera

Poffa: Sista ordet är inte sagt ännu. Räknar fortfarande med att kunna skrikas ut min lycka på bortastå!
Kommentera

65Selander:

Ja, det kommer ju aldrig hända. Men det vore roligt om du också kunde komma.
Kommentera

Poffa: Tack för den!!!
Kommentera

Poffa: Dom två sista ggr när jag har varit där så har vi inte förlorat :-)

Det kanske visar hur sällan jag är där :-))
Kommentera

« · 342254 · »