1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

731361 inlägg · 7961 ämnen

Niklas Karmhag

« · 269999 Till forumet

Niklas Karmhag
Nån som vet nåt om Niklas Karmhag...han står som rykte på Hockeymagasinet.com
Kommentera

Sv: Niklas Karmhag
Nyss sett Tre Kronor...fan vet om dom inte skulle få stryk av Brynäs.
Kommentera

Sylf: Ja Brynäs brukar åtminstonde skapa mer än 1 målchans i en match ;)

Skavsår i röven lär va de enda spelarna fick den här matchen av att ha åkt och gnidit den mot sargen i 60min.
Hoppas de hinner sy ihop hålen på alla byxor tills i morgon eller ska de börja den matchen med byxorna av kanske? De avslutade ju den här med byxorna nerdragna o förnedrade

Nog för att svenska spelare alltid har åkt och putat med röven och petat med klubban istället för att smälla på.
Men de är inte så konstigt när spelarna i Elitserien är van med dessa kärringregler där tacklingar och kroppskontakt ej får förekomma så de lär ju sig inte det.
De enda metoder de kan ta till är klubban som de kan haka o slå med.
Men va kan man förvänta sig av en liga i ett land där proffs boxning är förbjudet
Kommentera

RavenLord: Håller med dig om våra svenska hjältars insats idag.

"Men va kan man förvänta sig av en liga i ett land där proffs boxning är förbjudet." Spännande koppling - förväntar du dig att hockeyn ska bli bättre bara vi godkänner proffsboxning?

Själv hoppas jag att proffsboxningens misshandel mot betalning aldrig kommer att släppas fri. Visst, jag förnekar inte att jag fascineras av det, men det är det många som gör av tjurfäktning och gladiatorspel också. En sport som har som har som mål att skada sin motståndare så att han svimmar eller inte kan resa sig upp är sjuk.

Muhammad Ali är säkert lycklig med sina miljoner nu när han går omkring som en sluddrande fåne...
Kommentera

westerlind: Jag ser ej på Boxning o bryr mej ej i den frågan men tycker att detta beskydande o daltande med folk som de är i sverige inom allt....De är ju förmynderi i allt ...Oj oj inte kan vi sälja vin fritt de klarar inte svensken då super han och misshandlar mm
Kommentera

« · 269999