1150x200-brynasbanner.jpg

Norrena vs Honken

« · 260825 Till forumet

Norrena vs Honken
Om man fick välja mellan dessa storheter så skulle Norrena vara bättre på kort sikt då jag tror att det är en bättre målis. Honken kanske vi däremot skulle få behålla lite längre.

Hm Hm ??
Kommentera

Sv: Norrena vs Honken
svedas: Jag skulle hellre ta Honken eftersom han är min favoritspelare, men Norrena i Brynäs skulle man ju inte tacka nej till heller.
Kommentera

KungMartin: Allvarligt talat så tror jag att Norrena är bättre än Honken. Tror inte (min åsikt) att Honken har utvecklats allt för mycket på andra sidan pölen.
Kommentera

65 Selander: Det håller inte jag med om. Jag tror att han har utvecklats under sin tid i farmaligorna. Etersom det är mindre rink så lär det ju bli mer skott på mål under en match än i Sverige. Fast jag tror ändå att har hade kunnat utvecklaslika mycket här hemma i Sverige.
Kommentera

KungMartin: Det är bara att glömma Honken! Han är freeagent from. 1/7 om inte Minnesota erbjuder nått.BIF kan inte vänta så länge. Spela farmarligan för 3-4 milj/år skulle även jag göra. Han är ung och vill väl tjäna en slant, och det kommer nog att finnas plats för honom hos BIF i framtiden.

Den stora frågan: Dackell hem till BIF???? Där måste BIF jobba stenhårt. Han kommer inte än på några veckor(får tillökning i dagarna).
Jag är lika glad som om man vore Frölundait idag.

Frölundas SM-guld tycker jag är kanon, för hockeyns skull!!!
Kommentera

« · 260825