Brynäs IF

727970 inlägg · 7962 ämnen

Nu är jag glad!!

« · 550281 Till forumet

Nu är jag glad!!
Hejsan alla Brynäsare!!
Jag älskar er allihopa! Det är dagens sanning! Jorå!
Kommentera

Sv: Nu är jag glad!!
Gusten: Skrivet av Knogen efter några öl.... (Orsa by night, fylla och fight)
Kommentera

Gusten: erkänn Gusten du är lite på lyset och skrev det där skyll inte ifrån dig :D
Kommentera

Ahlbom: Hehe jag erkänner att jag är på lyset, men jämfört med Knogen är jag fan nästan nykter och städad...mmm en snitzare med stora bröd och räksallad, i´m in heaven. Förövrigt kan jag meddela att Brynäs (jag) slog Mora (Knogen) i Dart ikväll i avdelningen skitviktiga offseasonbataljer...
Kommentera

HALLÅ ELLER.....

Kommentera

Mina tankar är snabbae än hela Lysekil

Nyss hemkomen från Grundsund. Träffade på mer Brynäsare än annat okristet folk.

Viva Orust!!

Kommentera

65selander: Trevligt ställe! Har tillbringat mycket tid i grundsund!
Kommentera

65selander:

Hm, i mina trakter är du, utan att tala om det... Fy på dig! :))
Kommentera

65selander:

Vadå "Viva Orust!!!" ???

När flyttade Grundsund till Orust ????
Kommentera

wap.hockeysnack.com
hmm... Skyller på spriten. Fast nu är jag i Munkedal och skall se Munkedal-Slätten/Grundsund i B_lagsserien.
Kommentera

65selander:
Det är nästan så jag känner mig manad att åka "hem" till Munkedal för att kolla in hur då mår såhär dagen efter.... :)
Kommentera

Jäklar skrev fel, skall ju vara.....kolla in hur DU mår såhär dagen efter.....

Kommentera

Sannes: Nu är man i Lysekil igen. Tänkte bara meddela att matchen slutade 1-1 (1-0)

Förövrigt är Lysekil under invasion utav Italienare 600st med familjer samt det väntas 600 till och alla jobbar på Preemraff (Scanraff) Så går det när Svenskarna är för dyra i drift.
Kommentera

65selander:

Akta dig om du är ute och går på gatorna i Lysekil, så att du inte blir påkörd av någon Italienare. De tar ju bilen till krogen men desvärre även hem från krogen. Polisen har fångat in ett par stycken hittills. (Iallafall om man får tro lokalblaskan)

Imorgon kan du stanna till och se på riktig fotboll i Uddevalla. Derbydags, Oddevold mot Mellerud, de du... :))
Kommentera

Sannes: tja har nån av eer varit och sett på vallens if?? på ekarvallen?? såfall kom den 14 juni kl 19.00..
Kommentera

A.A om BIF

- Jag är nöjd med säsongen som var. En hel del poäng blev det, det var en nyttig säsong, säger Andersson som tidigare spelade för Brynäs i elitserien.
- Där skolades jag in med de tunga grabbarna. Det var tufft att platsa. De hade många bra backar och det var nyttigt med utlåningen till Mora. Det är viktigt att få istid.
Kommentera

Lunkan:
Ja, man kan inte tro att Mora var bättre än oss när man läser det...Speciellt inte när "de tunga grabbarna" släppte in 9 mål i 1:a hemmamatchen mot dem.

Kommentera

claesw: det gällde ju iof när Adam lirade med oss!
Kommentera

« · 550281