Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Okej, Boorken går.... vem tar då över?

« · 923265 Till forumet

Sv: Okej, Boorken går.... vem tar då över?
JanT: Nejnågon GP villjag inte heller se i Brynäs.

Varför inte ta in något wildcard i form av en transatlant. You have to think outside the box..
Kommentera

Jonte321: Vem tar över.....

Tony & Lasse såklart!!!

Skämt åsido så ser det lite tunt ut på den fronten.

Boork måste vända på steken den närmaste tiden, annars är han kokt i mina ögon.

Tornberg är den jag närmast kan tänka mig.

Den jag absolut inte kan tänka mig är en från BHC nysparkad GP....
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Ambroo: Du vet jag vet. Vi må vara sist men Jonte....
Kommentera

TORNBERG tack!!!
Kommentera

65selander: Tjöta ;)
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Den knäskade drar mycket kosing på föredrag. Tänk wike i den legendariska dressen. Allt för Brynäs alla för Brynäs
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Den knäskade drar mycket kosing på föredrag. Tänk wike i den legendariska dressen. Allt för Brynäs alla för Brynäs
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Kommentera

65selander:
Majoren gillar hockey o uppmärksamhet...
Svt har hockeykväll 1 g i veckan, elitserien 2-3 ggr...

Lönen är lägre på svt...vissa på hs betalar ej licens...
Kommentera

wap.hockeysnack.com
ang mitt inlägg 2123 så behövs det en spökskrivare eller Enigma för att tyda mina vardagliga stav fekkl. psst roten till allt ont är Silly Season
Kommentera

wap.hockeysnack.com
28: Wikegård drar in mycket mer pengar som Side Showe Bob utan att behöva ta ansvar. Banta trubben och värvva en assist lirare till Pavel
Kommentera

65selander: tja för min del kan de ta vem som helst. Titta bara på rubriken här bredvid... en förlust är inte acceptabel.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Lasse: All respekt. Östblom är inte mogen, spelarna skulle topprida honom. Vad är skillnaden mot Leffe och Wayne förutom att den sistnämde skulle bänka Huge jr. Tornberg lämnar inte vik under kontrakts tid. Han har för stor respekt för ASEA-byn
Kommentera

GävleLasse:
Gunnar Persson är väl snart ledig oxå;-)
Kommentera

sylf: Jag skrev inte att jag ville ha honom, jag skrev bara att han kunde vara ett alternativ. Det mesta hänger ju på vad som händer OM nu Boork skulle lämna sin post. Blir han kickad så blir det ju en fortsatt fet lön att betala ut. Väljer han att gå själv så kanske det ser annorlunda ut. Vi får ju inte lägga alla slantar på en tränare. Det kanske behövs förstärkningar framöver. Man vet ju aldrig vad som dyker upp.

Kaske är det så att Olle Ö är mogen att ta över laget.

Finge jag välja så ligger nog mitt val på Wayne Fleming eller Tornberg.
Kommentera

GävleLasse: Flygis!!?? Då får dom hellre ställa in Håkan Wickberg med rullator eller det polska ludret som sprang runt i stan på 70 talet....Hmmmm, vänta nu.......Ring mormor....

Sundström ska in, i stället för vem som helst. Tycker han har varit en av de som visat liiiite hjärta och jävlaranamma.
Kommentera

65selander: Ja, man kan undra vad det beror på. Dålig scouting eler dålig miljö för finnar...Vaktmästaren kanske borde se över temperaturen i bastun
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Lasse: Konkret sätt så vantade man sig mer från Hutten. Efter inträdet så tycker jag att han har haft en hel sommar på sig. Verkar som finnarna hamnar i olycka när det börjar ho oss. Sulku. Hulken kommer inte göra några fler matcher. Louvi fick var mer sjuk än spelade sista säsongen...
Kommentera

kexxet: Tja, ett alternativ är ju Flygis som är hemma i Gävle utn något att göra. Jag vet inte om han är rätt man på rätt plats. Men det kanske är så enkelt att det behövs en ny röst i båset/omklädningsrummet.

Intressanta rubriker om att Brynäs rör om i grytan. Återigen flyttar boork bara rnd på en ytterforward i varje kedja...han gör verkligen förändringar.. *suck*

Jag hade gärna sett att man körde med Sundström istället för hutten. Speediga Hutten som mer verkar vara en grundsatt finlandsfärja än en hockeyspelare
Kommentera

kexxet:
Det är redan klart att jag tar över. Min plan är att Ove spelar icing så ofta som det bara går....
Kommentera

Okej, Boorken går.... vem tar då över?
Om vi ska vara pessisistiska och leka med tanken att Boorken avgår/sparkas, vem ska då ta över tycker ni.

(är det som det skrivs lite överallt att det är lite "Nokilainensyndrom" mellan spelare och Boork så kommer nog spelarna inte att vinna något mera?! men hoppas att det inte stämmer och allt bara är lite "oflyt".....)
Kommentera

« · 923265